Η 6η σχέση στο κιβώτιο μείωσε αρκετά το θόρυβο στο ταξίδι.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η 6η σχέση στο κιβώτιο μείωσε αρκετά το θόρυβο στο ταξίδι.

Κινητήρας-επιδόσεις: Καλές ρεπρίζ και κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο

57.129 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2015)

Ο κινητήρας κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής είναι ο γνωστός 1,3 CDTI των 95 ίππων της Opel. Ωστόσο, σε σχέση με την έκδοση που συνεργάζεται με το 5άρι κιβώτιο, η ροπή έχει ανέβει από τα 190 στα 210 Nm. Έτσι, σε συνδυασμό με την πυκνή κλιμάκωση έχουν βελτιωθεί οι ρεπρίζ. Συγκεκριμένα, το 60-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,8 και 10,3 δλ. με 4η και 5η σχέση (από 10,0 δλ. με το 5άρι) και το 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,3 και 15,7 δλ. με 5η και 6η (από 15,7 δλ.). Όσον αφορά στο 0-100, το μοντέλο έκανε στις μετρήσεις μας 11,5 δλ, ένα σχεδόν δευτερόλεπτο κάτω από τα επίσημα νούμερα. Καλή είναι και η αντίστροφη επίδοση, η ακινητοποίηση δηλαδή από τα 100 χλμ./ώρα (37,9 μέτρα). Αναφορικά, τέλος, με την κατανάλωση, τα επίσημα νούμερα με το 6άρι κιβώτιο είναι αυξημένα σε σχέση με το 5άρι, ωστόσο στην πράξη αποδεικνύεται, τελικά, πως το αυτοκίνητο καταναλώνει λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο. Συγκεκριμένα, έχει ταχύτητα 135 χλμ./ώρα με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ όταν με το 5άρι είχε 132 χλμ./ώρα .


Με το νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ο κινητήρας εμφανίζει καλές ρεπρίζ και είναι οικονομικός στον αυτοκινητόδρομο.

Με το νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ο κινητήρας εμφανίζει καλές ρεπρίζ και είναι οικονομικός στον αυτοκινητόδρομο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN