Το Opel Corsa έχει καλό κράτημα υπό πίεση, ενώ εμφανίζεται σταθερό στον αυτοκινητόδρομο. Το 6άρι κιβώριο έχει ρίξει πολύ τον θόρυβο του κινητήρα που περνάει στην καμπίνα.

Το Opel Corsa έχει καλό κράτημα υπό πίεση, ενώ εμφανίζεται σταθερό στον αυτοκινητόδρομο. Το 6άρι κιβώριο έχει ρίξει πολύ τον θόρυβο του κινητήρα που περνάει στην καμπίνα.

Οδική Συμπεριφορά: Με έμφαση στην άνεση και την ποιότητα κύλισης

57.074 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2015)

Η οδική συμπεριφορά του Corsa της δοκιμής, δεν διαφέρει από αυτήν των υπολοίπων εκδόσεων που έχουμε δοκιμάσει πρόσφατα, παρά μόνο στα σημεία, και αυτό λόγω του κιβωτίου. Έτσι, συνολικά το γερμανικό μικρό έχει καλή ποιότητα κύλισης, η ανάρτησή του απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου, έχει καλό κράτημα στις στροφές και είναι σταθερό στον αυτοκινητόδρομο. Από πλευράς θορύβου το 6άρι κιβώτιο έχει «ρίξει» τις στροφές του κινητήρα με αποτέλεσμα αυτός να μην ακούγεται στα 120-130 χλμ./ώρα. Υπό πίεση εμφανίζει τυπική υποστροφική συμπεριφορά η οποία όμως διορθώνεται εύκολα χάρη και στο ESP. Μέτρια είναι η αίσθηση από το τιμόνι και θα το θέλαμε λίγο πιο βαρύ. Μέσα στην πόλη, η καλή ευελιξία και η λειτουργία City του τιμονιού (προαιρετικός εξοπλισμός) κάνουν τους ελιγμούς και το παρκάρισμα πιο εύκολο.


Το Opel Corsa έχει καλό κράτημα υπό πίεση, ενώ εμφανίζεται σταθερό στον αυτοκινητόδρομο. Το 6άρι κιβώριο έχει ρίξει πολύ τον θόρυβο του κινητήρα που περνάει στην καμπίνα.

Το Opel Corsa έχει καλό κράτημα υπό πίεση, ενώ εμφανίζεται σταθερό στον αυτοκινητόδρομο. Το 6άρι κιβώριο έχει ρίξει πολύ τον θόρυβο του κινητήρα που περνάει στην καμπίνα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center