Το νέο Toyota Auris ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες είναι εμφανώς πιο αθόρυβο και κυρίως «πατάει» πιο αρχοντικά και στρίβει με απόλυτη ασφάλεια.
Στο δρόμο: Ήσυχο, ραφιναρισμένο, ασφαλές
45.088 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2015)
Οι τεχνικοί της Toyota ρύθμισαν εκ νέου αμορτισέρ και ελατήρια, έκαναν μικροεπεμβάσεις στο ηλεκτρικό τιμόνι, στους ελαστικούς συνδέσμους και τις αντιστρεπτικές της ανάρτησης και τόνισαν την ηχομόνωση στοχεύοντας στην αναβάθμιση των οδικών χαρακτηριστικών του Auris. Το αποτέλεσμα τους δικαιώνει απόλυτα. Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία και σε αυτό βοηθά ο ήσυχος και μεταξένιος σε λειτουργία κινητήρας. Το Auris ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες είναι εμφανώς πιο αθόρυβο και κυρίως «πατάει» πιο αρχοντικά και στρίβει με απόλυτη ασφάλεια. Οι κλίσεις δεν είναι μικρές, αλλά σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά, κρατάει μια χαρά και κυρίως αντιδρά προβλέψιμα και απόλυτα προοδευτικά. Δεν αιφνιδιάζει και δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις. Τα διπλά ψαλίδια της πίσω ανάρτησης δουλεύουν εξαιρετικά τόσο σε ότι αφορά στην απορρόφηση των ανωμαλιών, όσο και στο να κρατάνε την ουρά σε μόνιμη επαφή με την άσφαλτο. Το βελτιωμένο σε αίσθηση τιμόνι είναι αρωγός του οδηγού, αφού παρότι παραμένει λίγο ελαφρύ, είναι αρκετά κοφτερό και υπάκουο συμμετέχοντας έτσι σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Το ίδιο και τα πολύ καλά φρένα. Τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζουν άνετα ταξίδια. Τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας έχουν απογειωθεί χάρη στο Toyota Safety Sense, ενώ χαρακτηριστική είναι πλέον η σταθερότητα ακόμα και στην τελική ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα. Το ανανεωμένο Toyota Auris είναι στο δρόμο, όπως θα έπρεπε να ήταν εξ΄ αρχής.
Ισως το πιο ασχημο εσωτερικο αυτοκινητου που υπαρχει παγκοσμιως! κριμα στην toyota... ακομα και η kia εχει πιο ωραιο εσωτερικο και καλυτερη ποιοτητα πλαστικων.σταματηστε να μασατε την καραμελα των ποιοτικων εσωτερικων μιλαμε για ενα κακογουστο ταμπλο με σκληρα πλαστικα... ποσο πιο παλο γινεται?
Πραγματικά το εσωτερικό του auris είναι χάλια και αυτός είναι ο λόγος που τελικά δεν το πήρα.
ΤΟ ταμπλό πάει πολύ ψηλά σε σχέση με το κάθισμα που είναι κάτω.Αυτό σε συνδυασμό με το μικρό παρμπρίζ σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς αεροπλάνο και όχι αυτοκίνητο.Πολύ κακή ορατότητα.Από χώρους άστα.Οι μπροστά οκ αλλά πίσω για να βολευτεί ενήλικας δύσκολο.
Tο turbo έλειπε για όσους ήθελαν μεν επιδόσεις αλλά δεν ήθελαν να πανε στον Dual VVT 1.6 αλλά η σχεδίαση μέσα κι έξω είναι το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να την χωνέψεις καλά να βριστείς λίγο με τη γυναίκα που θα προτιμήσει ακόμα και Bravo αντί Corolla και φυσικά την ειρωνεία του φίλου που θα σου πει ότι ακόμα και το i30 ήταν τελικά πολύ ομορφότερο
Εχω παψει να ασχολουμε με την Toyota με 1.2Τ σε τετοιο αμαξωμα δεν πας πουθενα. Ακομη πιο ασχημο ακομη πιο αβολο. Με τις χιλιαδες ανακλισεις κατι δεν παει καλα. 3 χρονια εγγυηση αυτα τα +3 ψαξτε να δειτε τι ακριβως ειναι. Οπως η Opel 2+4 παλι 6 μας κανει συνολο. Τα πρωτα 2 ειναι ολοκληρωτικη καλυψη τα υπολοιπα ... μην σου κατσει η στραβη!
υπαρχουν ακομα αγοραστες auris?δε βλεπεται το οχημα!και επειδη εχω μπει και εχω συνοδηγησει....κοπαναει σαν κουδουνιστρα....αν καποιος το αγοραζει για τη μηχανη του,τοτε ανηκει στους ανιδεους που δεν κοιτουν το αμαξι συνολικα αλλα μερικα....ανακλησεις δεν εχει η toyota?
Απο το πλάϊ πίσω θυμίζει ford aglia του 1960... κακάσχημο. Μέσα ο τάφος του Ινδού...Δεν βλέπεις πίσω- πλάϊ τίποτα. Δεν συγκρίνεται με ένα focus με τίποτα . Άλλη κλάση το focus.
εσωτερικο ομορφο δεν εχει αλλα στον μηχανικο πας μονο για καφε
Ισως το πιο ασχημο εσωτερικο αυτοκινητου που υπαρχει παγκοσμιως! κριμα στην toyota... ακομα και η kia εχει πιο ωραιο εσωτερικο και καλυτερη ποιοτητα πλαστικων.σταματηστε να μασατε την καραμελα των ποιοτικων εσωτερικων μιλαμε για ενα κακογουστο ταμπλο με σκληρα πλαστικα... ποσο πιο παλο γινεται?
Πραγματικά το εσωτερικό του auris είναι χάλια και αυτός είναι ο λόγος που τελικά δεν το πήρα. ΤΟ ταμπλό πάει πολύ ψηλά σε σχέση με το κάθισμα που είναι κάτω.Αυτό σε συνδυασμό με το μικρό παρμπρίζ σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς αεροπλάνο και όχι αυτοκίνητο.Πολύ κακή ορατότητα.Από χώρους άστα.Οι μπροστά οκ αλλά πίσω για να βολευτεί ενήλικας δύσκολο.
Tο turbo έλειπε για όσους ήθελαν μεν επιδόσεις αλλά δεν ήθελαν να πανε στον Dual VVT 1.6 αλλά η σχεδίαση μέσα κι έξω είναι το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να την χωνέψεις καλά να βριστείς λίγο με τη γυναίκα που θα προτιμήσει ακόμα και Bravo αντί Corolla και φυσικά την ειρωνεία του φίλου που θα σου πει ότι ακόμα και το i30 ήταν τελικά πολύ ομορφότερο
Εχω παψει να ασχολουμε με την Toyota με 1.2Τ σε τετοιο αμαξωμα δεν πας πουθενα. Ακομη πιο ασχημο ακομη πιο αβολο. Με τις χιλιαδες ανακλισεις κατι δεν παει καλα. 3 χρονια εγγυηση αυτα τα +3 ψαξτε να δειτε τι ακριβως ειναι. Οπως η Opel 2+4 παλι 6 μας κανει συνολο. Τα πρωτα 2 ειναι ολοκληρωτικη καλυψη τα υπολοιπα ... μην σου κατσει η στραβη!
υπαρχουν ακομα αγοραστες auris?δε βλεπεται το οχημα!και επειδη εχω μπει και εχω συνοδηγησει....κοπαναει σαν κουδουνιστρα....αν καποιος το αγοραζει για τη μηχανη του,τοτε ανηκει στους ανιδεους που δεν κοιτουν το αμαξι συνολικα αλλα μερικα....ανακλησεις δεν εχει η toyota?
Ωραιο φρεσκάρισμα του κάναν, ξαφνικά μοιάζει να έχει πρεσβυωπία
το ενα ελεος διαδεχτηκε το αλλο
Απο το πλάϊ πίσω θυμίζει ford aglia του 1960... κακάσχημο. Μέσα ο τάφος του Ινδού...Δεν βλέπεις πίσω- πλάϊ τίποτα. Δεν συγκρίνεται με ένα focus με τίποτα . Άλλη κλάση το focus.