Στη γκάμα του Subaru XV ο boxer κινητήρας των –ακριβώς– 1.600 κ.εκ. είναι η αρχική και πιο ενδιαφέρουσα λόγω φορολογίας στη χώρα μας, έκδοση.

Kινητήρας-Επιδόσεις

38.256 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/11/2013

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ικανός, αλλά όχι κορυφαίος συνδυασμός
Στη γκάμα του Subaru XV ο boxer κινητήρας των –ακριβώς– 1.600 κ.εκ. είναι η αρχική και πιο ενδιαφέρουσα λόγω φορολογίας στη χώρα μας, έκδοση. Πρόκειται για ένα καινούργιο 4κύλινδρο (με αντικριστά ζεύγη κυλίνδρων - boxer) και 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο, με ικανοποιητική απόδοση 114 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 150 Nm στις 4.000. Στην πράξη, ο μικρότερος αυτός boxer διακρίνεται για τη γραμμική του απόδοση, την προθυμία του στο να ανεβάσει στροφές, σε συνδυασμό πάντα και με το έξτρα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων Lineartronic, ωστόσο το βάρος των 1.400 κιλών και η τετρακίνηση περιορίζουν τις τελικές του επιδόσεις. Έτσι, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται στον «πολύ» χρόνο των 12,4 δλ., ενώ οι ρεπρίζ με kickdown απλά ικανοποιούν. Στο ίδιο μοτίβο και η κατανάλωση καυσίμου που εμείς καταγράψαμε, αφού απαιτείται αρκετή προσπάθεια και πολύ ήπια οδήγηση για να πέσει το μέσο νούμερο κάτω από τα 9,0 λτ./100 χλμ. 

Tags: SUBARU, SUBARU XV