Θα έβαζες σε καινούργιο aftermarket ζαντολάστιχο;

6.599 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2021)

Ποιό αυτοκίνητο θα πάρεις από την αντιπροσωπεία και θα το πας καρφί για ζαντολάστιχα;

Λίγα αυτοκίνητα έρχονται πλέον με σιδερένια και τάσι, όμως το ζαντολάστιχο δεν είναι αποκλειστικά για αυτά. Θα άλλαζες σήμερα αλουμινένια ζάντα με άλλη, μετά την αγορά;

Οι αλουμινένιες ζάντες δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής. Είναι, κυρίως, τα δυναμικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν στο αυτοκίνητο, είτε μιλάμε για την κύλιση, είτε, κυρίως για το στρίψιμο. Όμως οι αλουμινενιες ζάντες είναι πλέον στάνταρ στα περισσότερα αυτοκίνητα, ενώ σε αυτά που δεν είναι, είναι και μάλλον απίθανο να πάει κάποιος να τους βάλει.

Όταν λοιπόν μιλάμε για αλλαγή ζάντας, και εφόσον το αμάξι έχει ήδη αλουμινένια από το εργοστάσιο, τότε είτε θα γίνει για να πάει σε μεγαλύτερη, και άρα μιλάμε για ζαντολάστιχο, είτε για άλλη ίδιου μεγέθους, που απλά ταιριάζει καλύτερα στην αισθητική του οδηγού. Και το πιθανότερο να πάρει το ίδιο λάστιχο από την παλιά.

Άρα μιλάμε κυρίως για θέμα αισθητικής σε αυτή την περίπτωση, και μια τέτοια παρέμβαση δεν έρχεται με χαμηλό κόστος. Ειδικά όταν γίνει αμέσως μετά την αγορά. Γιατί αν το σκεφτείς, τα ίδια λεφτά μπορούσαν να πάνε σε κάποιο στοιχείο εξοπλισμού κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου, κάτι που είναι αδύνατον να τοποθετηθεί αργότερα, σε αντίθεση με το ζαντολάστιχο που αλλάζει και μετά.

Όμως εδώ «παίζει» και μια άλλη παράμετρος. Γιατί άλλο να αλλάζεις από σιδερένια, που θα σου μείνει, και στην καλύτερη να πουλήσεις τα λάστιχα, αφού η αλουμινένια, το πιθανότερο, θα θέλει άλλη διάσταση, και άλλο να αλλάζεις από αλουμινένια.

Γιατί η αλουμινένια πιάνει καλά λεφτά. Υπάρχει αγορά για ζάντες εργοστασιακές, είτε από όσους ψάχνουν να αναβαθμίσουν ζάντα φθηνότερης έκδοσης, είτε από όσους θέλουν να κάνουν το παλιότερο μοντέλο τους, πιο επίκαιρο.

Και μια τέτοια πώληση αφήνει χρήματα που μειώνουν το κόστος αγοράς του ζαντολάστιχου που θα μπει στη θέση του εργοστασιακού. Και πάλι όμως, αξίζει;

Με δεδομένο ότι οι ζάντες σήμερα είναι ιδιαίτερα καλαίσθητες, και ακόμη περισσότερο, είναι σχεδιασμένες να αποτελούν μέρος της ταυτότητας ενός αυτοκινήτου, η αλλαγή τους γίνεται πιο δύσκολη. Γιατί με άλλες ζάντες αλλοιώνεται αυτή η «εταιρική» εικόνα, ειδικά σε αυτοκίνητα premium. Και εδω «κολλάει» και το τελευταίο επιχείρημα κατά του ζαντολάστιχου. Αν δεν αλλάζεις ζαντολάστιχα στα premium, με το που αλλάζεις στο δικό σου, είναι λίγο σα να δέχεσαι πως δεν είναι premium. Και όσο και να μην ήταν από την αρχή, τώρα είναι χειρότερα.

Ή όχι; Εσύ αλλάζεις ζαντολάστιχο σε καινούργιο αμάξι; Ακόμη κι αν έχει αλουμινένιες; Και γιατί;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda