2 φωτογραφίες »

Θα «παίζεις μπάλα» στα ηλεκτρικά της Nissan

15.095 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2018)

Η ευρυχωρία των επιβατών σε όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα είναι πρωταρχικό μέλημα των ανθρώπων της Nissan. Πως θα καταφέρουν όμως να εξασφαλίσουν χώρο που θα «παίζεις μπάλα» στην καμπίνα;

Λίγα 24ωρα μετά τα σενάρια που θέλουν τη Nissan να αποσύρει σταδιακά από τη γκάμα της τους πετρελαιοκινητήρες στην Ευρώπη, θέτοντας παράλληλα ως κύριο στόχο την ανάπτυξη του τομέα των ηλεκτρικών μοντέλων, έρχονται νέα στοιχεία στο φως της δημοσιότητας που αφορούν στη διάταξη των μπαταριών των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας, αλλά και στα πλεονεκτήματα που θα υπάρχουν για τους επιβάτες.

Πιο συγκεκριμένα, η Nissan έχει βάλει πολύ ψηλά στην ατζέντα της τον τομέα της ευρυχωρίας στο εσωτερικό και υπόσχεται πολύ μεγάλους χώρους για τους επιβάτες στην καμπίνα. Πως όμως θα επιτευχθεί αυτό; Μέχρι σήμερα η μάρκα κατασκεύαζε ηλεκτρικά τα οποία βασίζονταν στο πλαίσιο των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, τοποθετώντας στον χώρο του μηχανοστασίου τις μπαταρίες. Εντούτοις, αυτό πρόκειται να αλλάξει καθώς όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά της Nissan θα βασιστούν στη νέα πλατφόρμα, η οποία θα αντλεί πολλά στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά από εκείνη του IMx concept, στην οποία οι μπαταρίες τοποθετούνται στο πάτωμα δημιουργώντας χώρο τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος.
 

Κατατοπιστικός ήταν σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της Nissan, κ. Satoru Tai, ο οποίος ανέφερε πως το εξωτερικό των νέων ηλεκτρικών της μάρκας θα διαμορφωθεί ανάλογα με την κατηγορία, ενώ το σήμα κατατεθέν όλης της ηλεκτρικής γκάμας θα είναι ο μεγαλύτερος χώρος στο εσωτερικό. Επιπλέον, πληροφορίες από το ιαπωνικό στρατόπεδο αναφέρουν πως ο πίνακας οργάνων θα είναι υπεραπλουστευμένος όπως επίσης και όλα τα στοιχεία για τον χειρισμό των βασικών λειτουργιών.

Τέλος, σημειώνουμε πως τα μοντέλα που θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα της Nissan θα εφοδιάζονται με δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένους στον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα, οι οποίοι θα μεταφέρουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς με τη μάρκα να υπόσχεται μεγαλύτερη αυτονομία.

Mercedes
test center