Θα «τα έσκαγες» για έξτρα εξοπλισμό άνεσης ή ασφάλειας;

Θα «τα έσκαγες» για έξτρα εξοπλισμό άνεσης ή ασφάλειας;

4.681 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2022)

Θα έκοβες από τη χλιδή του εξοπλισμού για να χτίσεις την ασφάλεια; Που θα έριχνες τα λεφτά των έξτρα;

Πληρώνεις για να `σαι πιο «κυριλέ» ή πιο ασφαλής;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν το «φουλ έξτρα» σου πέφτει ακριβό, και το βασικό σου πέφτει «λίγο», κάπου στη μέση έχεις να διαλέξεις τα στοιχεία εξοπλισμού θα βάλεις στο αυτοκίνητό σου. Τι γίνεται όμως όταν έχεις να διαλέξεις από τη μία άνεση και πολυτέλεια, και από την άλλη ασφάλεια; Τι διαλέγεις;

Πάρε για παράδειγμα έναν ακριβότερο τριζωνικό κλιματισμό. Τον θες για να μη σε ζαλίζουν. Ο ένας κρυώνει ο άλλος ζεσταίνεται, πας να βγεις μια εκδρομή μέχρι το χωριό και την περνάς με γκρίνια, ανοιχτά παράθυρα, ιδρωμένες πλάτες, και το φόβο μην «κρυώσεις από το δυνατό ερκοντίσιον».  Όμως ο τριζωνικός είναι τσιμπημένος, ειδικά αφού έρχεται με το πακέτο των θερμαινόμενων καθισμάτων που με τη σειρά τους πάνε με συνθετικό δέρμα ή αλκαντάρα. Και φυσικά το «πακέτο» είναι μούρλια, και η τιμή χωνεύεται αφού έχει πολλά καλούδια, αλλά στην πορεία πρέπει να κόψεις κάτι άλλο για να «βγει».

Και τι να κόψεις; Τον έλεγχο τυφλού σημείου; Έχει ραντάρ, στις γωνίες, «διαβάζει» την κίνηση δίπλα σου, και όταν έρθει όχημα στο τυφλό σημείο, έχει ενδείξεις στους καθρέπτες, στο ταμπλό, ή ακόμη και δόνηση στο τιμόνι για να σε ειδοποιήσει. Και έτσι η τιμή του είναι και αυτή τσιμπημένη, όμως αν το αφαιρέσεις, έρχεται ο τριζωνικός κλιματισμός «μία η άλλη».

Και αν βάλεις και τη μεγάλη οθόνη, έρχεται και το πακέτο άνεσης με καλύτερο ηχοσύστημα, κάμερα 360 μοιρών και μόνιμη σύνδεση στο ίντερνετ. Θεϊκό πακέτο, όμως κοστίζει όσο ολόκληρο το σύστημα ελέγχου αλλαγής λωρίδας. Και αυτό είναι πανάκριβο, αφού εκτός από τους αισθητήρες, έχει ολόκληρο σύστημα που στρίβει το τιμόνι, ελέγχει αν έχεις τα χέρια σου πάνω και μπορεί να κάνει τη διαφορά σε μια στιγμή απώλειας ελέγχου.

Τι κάνεις; Παρατάς την ασφάλεια για την άνεση; Μήπως είσαι της λογικής ότι όλα αυτά τα εξεζητημένα συστήματα ασφαλείας ίσως και να μην χρειάζονται, ειδικά με το αμάξι να έχει πάρει 5 αστέρια στο EuroNCAP. Και τελικά, τυφλός είσαι και δεν μπορείς να δεις στον καθρέπτη αν έρχεται κανείς; Και τι να κάνεις τον έλεγχο λωρίδας, αφού όταν οδηγείς, δε χρειάζεσαι μηχανήματα να στρίβουν το τιμόνι. Πόσο ισχύουν όμως όλα αυτά;

Τι λες λοιπόν; Όταν «χτίζεις» έκδοση, είναι η πολυτέλεια ή η ασφάλεια η προτεραιότητα; Βάζεις και από τα δύο σε ίδια δόση, ή μήπως ρίχνεις λίγο το ένα για το άλλο; Και ποιό;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
test center