Η εμφάνισή του, του δίνει ένα προβάδισμα απέναντι στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας προβάλλοντας έντονο δυναμισμό και καθαρές μυώδεις γραμμές.

Θα τα καταφέρει το νέο CX-3 απέναντι στον ανταγωνισμό;

2.888 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2019)

Τι νέο φέρνει το Mazda CX-3 και πως διαφοροποιείται από τα μοντέλα του ανταγωνισμού; Εσείς τι λέτε, θα τα καταφέρει απέναντι στον ανταγωνισμό;

Η Mazda επανήλθε στην Ελλάδα και το restart την βρίσκει με νέα προϊόντα αλλά και πιο premium στοιχεία ταυτότητας από τότε που την θυμόμαστε. Το CX-3 είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της γκάμας της που μπορούν να παίξουν καταλυτικό ρόλο στην αναγέννησή της.
 

Με μήκος 4.275 χλστ. το CX-3 τοποθετείται στο άνω άκρο των μοντέλων της μικρής crossover κατηγορίας και φλερτάρει τόσο με τα mainstream όσο και με τα premium μοντέλα της κατηγορίας αυτής. Είναι μεγαλύτερο από τα Audi Q2 και VW T-Roc και από την πρώτη στιγμή φαίνεται πως θέλει να αποτελέσει μια διαφορετική πρόταση στην κατηγορία.

Είναι η εμφάνισή του που του δίνει ένα προβάδισμα απέναντι στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας προβάλλοντας έντονο δυναμισμό και καθαρές μυώδεις γραμμές. Επειδή όμως η εμφάνιση δεν αρκεί στις περισσότερες περιπτώσεις για να πείσει τον αγοραστή να το επιλέξει, η Mazda πρόσεξε ιδιαίτερα τους τομείς της οδικής του συμπεριφοράς για να το κάνει και σε αυτό τον τομέα ξεχωριστό. Και είναι. Στρίβει, πατάει και προσφέρει κορυφαία αίσθηση στον οδηγό του στο δρόμο με αποτέλεσμα να ξεχωρίζει και σε αυτό τον τομέα από τον ανταγωνισμό του premium ή μη.

Μετά είναι η ποιότητα και η εικόνα στο εσωτερικό του. Και εδώ το CX-3 κερδίζει την μάχη αποπνέοντας τον premium αέρα του χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Όμορφος και οδηγοκεντρικός σχεδιασμός, καλά υλικά, προσεγμένο φινίρισμα και συναρμολόγηση και να πως πείθει και τον πλέον δύσπιστο πως η Mazda τον καιρό που την «χάσαμε» από την δική μας αγορά, έχει ανέβει επίπεδο σε ποιότητα.

Δεν είναι όμως όλα «ρόδινα» για το Mazda CX-3. Παρά το μεγαλύτερο μήκος του δεν έχει τους χώρους που περιμένει κανείς. Το Audi Q2 για παράδειγμα προσφέρει καλύτερους χώρους σε όλες τις μετρήσεις. Επίσης, δεν έχει την πλούσια γκάμα αυτού σε επίπεδο κινητήρων. ¶λλο πρόβλημα είναι πως και οι κινητήρες που διαθέτει παρά το θετικό τους πρόσημο σε λειτουργία και κατανάλωση, δυσκολεύουν την απόφαση λόγω του υψηλού κυβισμού τους.

Ένας 2λιτρος βενζίνης με 122 ίππους βλέπετε, δεν μπορεί να γίνει εύκολα «αποδεκτός» από τον Έλληνα που έχει «μάθει» στα τουρμπάτα μοτέρ με χαμηλά κυβικά και υψηλότερη απόδοση. Πρέπει εκεί να τον πείσεις για την αδιαμφισβήτητη οικονομία του και να αποφασίσει να δώσει τα 19.060 ευρώ που ναι μεν είναι λιγότερα από τα 22.430 ευρώ του Audi Q2, όμως στην επιλογή του εμπεριέχεται ο φόρος πολυτελείας του δίλιτρου και το διπλάσιο σχεδόν τεκμήριο.

Εσείς τι λέτε; Αρκούν τα ξεχωριστά στοιχεία του Mazda CX-3 για να το «βάλουν» στην κατηγορία; Ανάμεσα σε Audi Q2 και Mazda CX-3 τι θα καθόριζε την επιλογή σας και ποιο τελικά θα αγοράζατε;

Toyota
test center