• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι αγοράζεις σήμερα αν θες να ευχαριστηθείς οδήγηση;

30.625 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/2/2020
 

Υπάρχουν σήμερα αυτοκίνητα για «οδήγηση» και όχι απλά για μετακίνηση, χωρίς να κοστίζουν μια περιουσία; Ή μήπως πρέπει να δεχτούμε ότι πια υπάρχουν τα «αργά» και τα «γρήγορα» χωρίς ενδιάμεση κατηγορία;


Δεν υπάρχουν κακά αυτοκίνητα σήμερα. Όμως τα περισσότερα είναι σχεδιασμένα για τον μέσο οδηγό που θέλει να πηγαίνει με άνεση και ασφάλεια από το σημείο Α στο σημείο Β. Ποιό αυτοκίνητο λοιπόν αγοράζετε αν θέλετε να οδηγήσετε για απόλαυση;
 
Η απάντηση θα ήταν πολύ εύκολη αν το χρήμα δεν ήταν πρόβλημα. Υπάρχουν στο άνω άκρο όλων των κατηγοριών εκδόσεις που είναι εξελιγμένες ακριβώς για αυτή τη χρήση. Μπορεί δηλαδή, το 95% των Golf που πωλούνται να είναι φτιαγμένα για τον μέσο οδηγό που τα θέλει άνετα, οικονομικά και ασφαλή, υπάρχει όμως ένα 5% που αγοράζει την έκδοση που είναι φτιαγμένη για οδήγηση, από GTI και πάνω.
 
Υπάρχουν επίσης τα αυτοκίνητα που είναι από την αρχή φτιαγμένα για οδήγηση. Αγνοούν την κατανάλωση, την πρακτικότητα και ακόμη και την άνεση, και τα δίνουν όλα στην εμπειρία. Αυτά όμως είναι ακόμη ακριβότερα. Μιλάμε για τα σπορ και σούπερ σπορ μοντέλα.
 
Και έτσι όταν το χρήμα το μετράμε με την εργασία μας, η επιλογή αυτοκινήτου για οδήγηση γίνεται δύσκολη. Και αυτό που την κάνει ακόμη πιο δύσκολη είναι η απουσία οδηγοκεντρικών μοντέλων στις μικρές και μίνι κατηγορίες.
 
Βλέπεις πριν από 10-15 χρόνια ένα Peugeot 106 Rallye όχι μόνο ήταν φθηνό, ήταν και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα να οδηγήσεις. Και φυσικά υπήρχαν και άλλα. Λιγότερο ειδικά όμως επίσης πολύ ενδιαφέροντα στην άσφαλτο. Όλα αυτά τα μικρά μοντέλα με 100 άλογα και πιο σπορ στήσιμο. Αυτά που δεν ήταν GTI αλλά είχαν εμφανώς τα γονίδια, χωρίς ίσως το γκάζι, αλλά ήταν ικανά στις στροφές και σβέλτα στις ευθείες.
 
Σήμερα τα «χλιαρά» μικρά είναι σχεδόν όσο γρήγορα, και άρα όσο ακριβά και τα «καυτά». Δεν υπάρχει αυτή η ενδιάμεση κατάσταση. Πιθανώς γιατί βάρυναν και θέλουν γκάζι για να μείνουν σβέλτα, ή γιατί εμείς χορτάσαμε «άλογα» και δεν μας φτάνουν τα 100.
 
Τι αγοράζουμε λοιπόν σήμερα αν θέλουμε αυτοκίνητα για οδήγηση και όχι για μετακίνηση; Ποιό μοντέλο είναι αυτής της λογικής χωρίς να τινάζει την μπάνκα στον αέρα; Εσείς τι έχετε στο νου σας;