Μήπως πριν αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του φόρου, πρέπει να αλλάξει ο τρόπος πληρωμή;

Μήπως πριν αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του φόρου, πρέπει να αλλάξει ο τρόπος πληρωμή;

Τι γνώμη έχετε για τον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας;

15.014 Επισκέψεις στο άρθρο (24/10/2014)

Νομίζετε ότι ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας είναι άδικος; Πως τα παλιότερα αυτοκίνητα πληρώνουν ασύμμετρα περισσότερα, και πως τα δίλιτρα υπερφορολογούνται; Μήπως όμως η μεγαλύτερη αδικία στα τέλη κυκλοφορίας είναι αλλού;

Υπάρχουν αρκετά θέματα στα οποία μπορεί να σταθεί κανείς και να πει ότι τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα σήμερα είναι άδικα. Από τη μία ο διαχωρισμός ανάμεσα σε αυτοκίνητα πριν και μετά το 2011 που κάνει πανομοιότυπα μοντέλα να πληρώνουν μέχρι και 70% διαφορετικά τέλη.
Από την άλλη τα δίλιτρα φορολογούνται τόσο πολύ που αν κάποιος έτυχε να ξεμείνει με ένα, θα αναγκαστεί να το αποσύρει από την κυκλοφορία. Ασε που δεν υπάρχει συσχετισμός, αφού μπορεί κανείς να έχει αγοράσει δίλιτρο δεύτερο χέρι σε πολύ χαμηλή τιμή. Δε σημαίνει ότι είναι πλούσιος.
Πρόσφατα στη Μ. Βρετανία ο τρόπος πληρωμής των τελών κυκλοφορίας άλλαξε. Ο τρόπος υπολογισμού παρέμεινε ο ίδιος, όμως τώρα τα τέλη πληρώνονται με το μήνα, όπως θα ισχύσει κάποια στιγμή στην Ελλάδα. Οι βρετανοί όμως αντιδρούν. Αντιδρούν γιατί, βλέπεις, μέχρι τώρα τα πλήρωναν με τη μέρα. Δηλαδή αν ένα αυτοκίνητο ταξινομούνταν στις 13 του μηνός, πλήρωνε τέλη για ένα χρόνο από τις δεκατρείς, μέχρι τις δεκατρείς. Τώρα πρέπει να πληρώσει ολόκληρο τον τρέχοντα μήνα. Να χάσει δηλαδή 13 μέρες τις οποίες πληρώνει ασκόπως.
Στην Ελλάδα το σύστημα αυτό εφαρμόζεται με το χρόνο, όχι με το μήνα. Δηλαδή αν αγοράσεις αυτοκίνητο σήμερα πρέπει να πετάξεις λεφτά στα τέλη κυκλοφορίας των μηνών που πέρασαν, και από 1η Ιανουαρίου ξεκινάς με ολόκληρο το χρόνο. Αν πουλήσεις το αυτοκίνητό σου τον Απρίλιο έχεις πληρώσει, πάλι για ένα χρόνο, αλλά έχεις χρησιμοποιήσει μόλις τέσσερις μήνες.
Αν στην Μ. Βρετανία ξεσηκώνονται για το πολύ μερικές μέρες χαμένες, στην Ελλάδα τι έπρεπε να γίνει; Οι νέες ταξινομήσεις μετά τον Ιούλιο μειώνονται καθαρά γιατί ο κόσμος δεν θέλει να πληρώσει ολόκληρο κάτι που θα πάρει μισό. Ειδικά τον Δεκέμβριο οι ταξινομήσεις είναι γι αυτό το λόγο στο ναδίρ. Τον μήνα με τις καλύτερες προσφορές, δηλαδή, τον χάνουμε για να αποφύγουμε κερατιάτικο φόρο ενός ολόκληρου έτους.
Τι κάνουμε όμως για να το αποφύγουμε; Εσείς κοιτάτε τι μήνα αγοράζετε αυτοκίνητο; Ή τι μήνα το πουλάτε; Μήπως πριν αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του φόρου, πρέπει να αλλάξει ο τρόπος πληρωμή; Τι λέτε; Δεν είναι αυτή η μεγαλύτερη αδικία; Να πληρώνεις ολόκληρο κάτι που μπορεί να αγοράσεις μέχρι και μόλις το ένα δωδέκατο;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda