Η μεγάλη έρευνα για τις εγγυήσεις των αυτοκινήτων που προσφέρουν οι εταιρείες συνεχίζεται. Διαβάστε ποιες προσφέρουν τα περισσότερα χρόνια και χιλιόμετρα εγγύησης, δωρεάν ή με τη χαμηλότερη τιμή.
Θες αυτοκίνητο που δεν αντέχει και πολλά-πολλά ή ένα αυτοκίνητο που θα είσαι ξέγνοιαστος για χρόνια να κάνεις όσα χιλιόμετρα θέλεις; Γιατί η εγγύηση αυτό σου προσφέρει, αλλά συγχρόνως αποκαλύπτει και την ανθεκτικότητα των αυτοκινήτων. Γιατί όταν μια εταιρεία περιορίζει τα χιλιόμετρα που δίνει στην εγγύηση ξέρει ότι μετά από αυτό το σημείο θα βγαίνουν βλάβες, έτσι και εμείς ξέρουμε ότι το αυτοκίνητο δεν είναι φτιαγμένο για πολλά χιλιόμετρα. Ή αν το θέλετε αντίστροφα, όταν μια εταιρεία δίνει εγγύηση πολλών χιλιομέτρων, ξέρει ότι το αυτοκίνητό της δεν βγάζει βλάβες, έτσι και εμείς ξέρουμε ότι το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για πολλά χιλιόμετρα.
Δώστε βάση στο όριο χιλιομέτρων
Παρά το γεγονός πως οι περισσότερες αναφορές στις εγγυήσεις έχουν να κάνουν με το πόσα χρόνια ισχύουν, πέρα από τα χρόνια υπάρχει και ο αντίστοιχος περιορισμός στα χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα κάθε εταιρεία ακολουθεί τη δική της πολιτική σε συνολική διάρκεια, είτε αυτή έρχεται μέσω εργοστασιακής εγγύησης, είτε μέσω επέκτασής της, δωρεάν ή επί πληρωμή. Σε αυτό το σημείο χρειάζεται προσοχή, διότι οι εταιρείες για την παροχή εγγύησης άνω των δύο ετών, βάζουν χιλιομετρικά όρια. Αν έχετε ξεπεράσει αυτό το όριο τότε παύει η εγγύησή σας, ακόμα και αν δεν έχει λήξει η διάρκειά της. Συνεπώς η συνολική διάρκεια, είτε χιλιομετρική, είτε χρονική, που κάθε εταιρεία δίνει εγγύηση, είναι αντίστοιχα και το πόσο αντέχει στη χρήση και το χρόνο το αυτοκίνητό της.
Από πότε η προβληματική και στην Αμερική χαζοφορντ και έκτη και τελευταία στη Γερμανία πίσω απο Porsche Mercedes bmw vw opel ford (μόνο οι Τούρκοι της Κολωνίας τα αγοράζουν), με κάτι μαούνες Mondeo γενικά ασχημομούρικα design τολμά να μιλά για τετρακίνηση μπροστά στα ιερά τέρατα της SUBARU? Μη τρελαθούμε Τώρα χρόνια στη Γερμανία ξέρω απο πρωτο χέρι πόσο τα πάνε οι γερμανοί
Εχει σχολιαστεί πολλάκις οτι η εγγύηση είναι ουσιαστικά χρηματοοικονομικό προιόν και όχι τεχνικό, οι εταιρείες ουσιαστικά το πληρώνουν και η Toyota ήταν η πρώτη που το έκανε (μαγκιά της). Δεν έχει βέβαια άμεση σχέση με την 'αξιοπιστία΄αλλά όσο λιγότερο αξιόπιστη είναι μια μάρκα πρακτικά τόσο περισσότερο της κοστίζει οπότε έμμεσα είναι ένας δείκτης. Η Ford στην προηγούμενη γενιά ecoboost (μέχρι το 2017) είχε σοβαρότατα θέματα με το σύστημα ψύξης αλλά φαίνεται ότι τα ξεπέρασε, ίσως για το λόγο αυτό τώρα μπόρεσε να δώσει αυξημένη εγγύηση, αλλά πάντως ως μάρκα δεν είχε ποτέ κακή φήμη. Είναι απίστευτο απο τα σχόλια που διαβάζω πόσοι χωρίς να έχουν ιδέα για την πραγματικότητα εκφράζουν άποψη και μάλιστα ως 'δεδομένο'. Αλλοι βγάζουν απλά τα κόμπλεξ τους πχ τα γιαπωνέζικα είναι γενικά αξιόπιστα, οκ, αλλα να βάζεις στη σύγκριση μια εταιρεία όπως η Subaru που απευθύνεται σε ειδικό κοινό με μικρή γκάμα μοντέλων, κινητήτων κλπ είναι τουλάχιστον άστοχο (τι πάει να πει είναι 'καλύτερη' από τη Ford, με τι κριτήρια?). Επίσης μια άλλη συναφής παράμετρος είναι η υποστήριξη, πχ η Toyota πάντα είχε καλή ανταπόκριση σε αντίθεση πχ με τη Honda. Τι να το κάνω οτι η Ηοnda μπορεί να είναι αξιόπιστη εάν πρέπει να περιμένω δύο μήνες για ένα ανταλλακτικό?
Καλά μόλις διάβασα οτι η Subaru είναι καλύτερη από τη Ford έπεσα απο την καρέκλα 😂😂 μη τα πετάτε έτσι απότομα ρε παιδιά, υπάρχει και άμαχος πληθυσμός! Θα πετύχετε κανέναν!
Θέλω αμάξι όπως τα παλιά..δλδ να μην χαλάει καθε λίγο και λιγάκι από σπασμενους γρύλους παραθύρου, τρυπιες τρομπες νερού, πολαπλασιαστες κλπ οχι 1000 κυβ με 150 αλογα..ναι στα 1600 με 150 αλογα ώστε να κραταει 200,000χλμ
H διαρκεια της εγγυησης απο μονης της δεν λεει τίποτα. Μια μεγαλη σε διαρκεια εγγύηση που απαιτει ακριβα ετησια σερβις πολυ πανω απο τον μεσο ορο σε κοστος ή που σου προτείνει συχνες αλλαγες ανταλλακτικων (βλεπε τακακια χωρις λόγο) φορτωνοντας τον κατοχο με πολλα ετησια κοστη συμφέρει? τι να κανω τα πολλα χρονια εγγυηση αν πληρωνω πχ 200 ευρω ενα σερβις που εκτος αντιπροσωπειας κοστιζει 110 και αλλαζω τακακια στο μισο χρονο ζωης τους με μεγαλο κοστος για να κονομαει η αντιπροσωπεια!
επισης καποιες απο τις μεγαλες εγγυησεις δεν ειναι εργοστασιακες αλλα και ασφαλιστικες. Που σημαινει οτι σε πληρωνει η ασφαλιστικη η οποια εχει καθε λογο να ψαξει την βλαβη σου.
Η Subaru είναι από τις πιο τίμιες και αξιόπιστες εταιρίες που υπάρχουν. Και καθόλου εγγύηση να μην έδινε πάλι αυτή θα διάλεγα.(Πρώην καμένος από γαλλικογερμανικό άξονα ουστ μακριά)
Καλό θα ήταν να γράφατε και τι καλύπτει η κάθε εγγύηση γιατί σε κάποιες εταιρίες λένε 5 χρόνια π.χ. αλλά είναι μόνο για μηχανικά μέρη στα ηλεκτρικά έχουν 2 χρόνια κλπ
αν ενα αυτοκινητο αντεχει σε 200000 χλμ σιγουρα θα το προτιμουσα.αλλά η αληθεια κρυβεται στα συνεργεια και τα προβληματα στα αυτοκινητα ειναι διαφορα.Μεχρι και η toyota που καποτε ηταν και πραγματικα ηταν η ποιο αξιοπιστη εταιρεια τωρα ποια δεν ειναι.Η κρατεα vw δινει ρεστα με προβληματα.παντως μετραει και η χρηση.αξιοπιστια σημαινει αντοχη και στην ελλαδα δεν αλλαζουμε σαν τα πουκαμισα τα αυτοκινητα οπως σε αλλες χωρες.τα κραταμε.φυσικα αναφερομαι σε αυτοκινητα που μπορει να τα παρει ο μεσος καταναλωτης και οχι σε υπεραυτοκινητα που τα περνουν ελαχιστοι.
Νομίζω ότι συγκρίνετε ανόμοια πράγματα.
Οι εταιρίες που προσφέρουν επέκταση εγγύησης επί πληρωμή δεν θεωρώ ότι έχουν καλύτερα αυτοκίνητα, απλώς αντασφαλίζονται. Άρα αυτό που έχουν σαν πλεονέκτημα είναι καλύτερο marketing.
Προσωπικά θα επέλεγα μια εταιρεία με το μεγαλύτερο χρόνο αρχικής εγγύησης και όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό χιλιομέτρων και χωρίς περιοριστικούς όρους και με μεγάλα διαστήματα service.
Μου αρέσει που είστε και ειδικοί του αυτοκινήτου.
Προφανώς και δεν έχετε ιδέα. Το πόσα χρόνια δίνει εγγύηση μια εταιρεία δεν έχει καμμ'ια σημασία ή καμμία σχεση με την αξιοπιστία του.(είναι καθαρά θέμα μαρκετινγκ) Θα γνωρίζατε επίσης ότι ο πελάτης την πληρώνει την εγγύηση αφου είναι μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εχουν φροντίσει να ασφαλίζουν τα αυτοκίνητα που παράγουν για όλες τις περιπτώσεις μηχανικών βλαβών. Βέβαια όλα έχουν να κάνουν με το ποσοστό ανεκτικότητας βλαβών των αυτοκινήτων (άλλες δέχονται αστοχίες με απόκλειση 6σ Αλλές 3σ. Οπότε μπορείτε να αγοράσετε αυτοκίνητο που δίνει εγγύηση 2 έτη με την ίδια σιγουριά για αυτοκίνητο που δίνει 10 χρόνια. Η διαφορά είναι η ποιότητα κατασκευής, η τεχνολογία που ενσωματώνει, η πρακτικότητα η παράδοση το όνομα. Αυτά πληρώνουμε
200.000 χιλιόμετρα? Δε λες καλύτερα 300.000 ή και 400.000 χιλιόμετρα καλύτερα! Έχω megane ιι 1600 cc του 2004 με 200.000 χιλιόμετρα, με σερβις κάθε χρόνο φυσικά (εκτός αντιπροσωπείας μετά τα δύο πρώτα χρόνια) και θα το κρατήσω τουλάχιστον μια πενταετία ακόμα και βλέπουμε. Δυστυχώς ο απλός λαός δεν μπορεί να αλλάζει κάθε τρεις και λίγο αυτοκίτητο.Άρα στην Ελλάδα του σήμερα (μνημόνια, κορωνοιός με απώλεια χρημάτων) νομίζω ότι ''παίζει'' πάρα πολύ η αξιοπιστία του αυτοκινήτου στο πέρασμα του χρόνου και οι περισσότεροι το κοιτούν αυτό.Όσοι δε έχουμε αυτοκίνητα παλιά όπως εγώ, θα τα κρατήσουμε (πάντα με σωστή συντήρηση) μέχρι οι βλάβες, εφόσον εμφανιστούν, γίνουν πολύ ασύμφορες και πάλι θα το σκεφτούμε πολύ για αγορά καινούργιου.
Από πότε η προβληματική και στην Αμερική χαζοφορντ και έκτη και τελευταία στη Γερμανία πίσω απο Porsche Mercedes bmw vw opel ford (μόνο οι Τούρκοι της Κολωνίας τα αγοράζουν), με κάτι μαούνες Mondeo γενικά ασχημομούρικα design τολμά να μιλά για τετρακίνηση μπροστά στα ιερά τέρατα της SUBARU? Μη τρελαθούμε Τώρα χρόνια στη Γερμανία ξέρω απο πρωτο χέρι πόσο τα πάνε οι γερμανοί
Εχει σχολιαστεί πολλάκις οτι η εγγύηση είναι ουσιαστικά χρηματοοικονομικό προιόν και όχι τεχνικό, οι εταιρείες ουσιαστικά το πληρώνουν και η Toyota ήταν η πρώτη που το έκανε (μαγκιά της). Δεν έχει βέβαια άμεση σχέση με την 'αξιοπιστία΄αλλά όσο λιγότερο αξιόπιστη είναι μια μάρκα πρακτικά τόσο περισσότερο της κοστίζει οπότε έμμεσα είναι ένας δείκτης. Η Ford στην προηγούμενη γενιά ecoboost (μέχρι το 2017) είχε σοβαρότατα θέματα με το σύστημα ψύξης αλλά φαίνεται ότι τα ξεπέρασε, ίσως για το λόγο αυτό τώρα μπόρεσε να δώσει αυξημένη εγγύηση, αλλά πάντως ως μάρκα δεν είχε ποτέ κακή φήμη. Είναι απίστευτο απο τα σχόλια που διαβάζω πόσοι χωρίς να έχουν ιδέα για την πραγματικότητα εκφράζουν άποψη και μάλιστα ως 'δεδομένο'. Αλλοι βγάζουν απλά τα κόμπλεξ τους πχ τα γιαπωνέζικα είναι γενικά αξιόπιστα, οκ, αλλα να βάζεις στη σύγκριση μια εταιρεία όπως η Subaru που απευθύνεται σε ειδικό κοινό με μικρή γκάμα μοντέλων, κινητήτων κλπ είναι τουλάχιστον άστοχο (τι πάει να πει είναι 'καλύτερη' από τη Ford, με τι κριτήρια?). Επίσης μια άλλη συναφής παράμετρος είναι η υποστήριξη, πχ η Toyota πάντα είχε καλή ανταπόκριση σε αντίθεση πχ με τη Honda. Τι να το κάνω οτι η Ηοnda μπορεί να είναι αξιόπιστη εάν πρέπει να περιμένω δύο μήνες για ένα ανταλλακτικό?
Καλά μόλις διάβασα οτι η Subaru είναι καλύτερη από τη Ford έπεσα απο την καρέκλα 😂😂 μη τα πετάτε έτσι απότομα ρε παιδιά, υπάρχει και άμαχος πληθυσμός! Θα πετύχετε κανέναν!
Θέλω αμάξι όπως τα παλιά..δλδ να μην χαλάει καθε λίγο και λιγάκι από σπασμενους γρύλους παραθύρου, τρυπιες τρομπες νερού, πολαπλασιαστες κλπ οχι 1000 κυβ με 150 αλογα..ναι στα 1600 με 150 αλογα ώστε να κραταει 200,000χλμ
H διαρκεια της εγγυησης απο μονης της δεν λεει τίποτα. Μια μεγαλη σε διαρκεια εγγύηση που απαιτει ακριβα ετησια σερβις πολυ πανω απο τον μεσο ορο σε κοστος ή που σου προτείνει συχνες αλλαγες ανταλλακτικων (βλεπε τακακια χωρις λόγο) φορτωνοντας τον κατοχο με πολλα ετησια κοστη συμφέρει? τι να κανω τα πολλα χρονια εγγυηση αν πληρωνω πχ 200 ευρω ενα σερβις που εκτος αντιπροσωπειας κοστιζει 110 και αλλαζω τακακια στο μισο χρονο ζωης τους με μεγαλο κοστος για να κονομαει η αντιπροσωπεια! επισης καποιες απο τις μεγαλες εγγυησεις δεν ειναι εργοστασιακες αλλα και ασφαλιστικες. Που σημαινει οτι σε πληρωνει η ασφαλιστικη η οποια εχει καθε λογο να ψαξει την βλαβη σου.
Η Subaru είναι από τις πιο τίμιες και αξιόπιστες εταιρίες που υπάρχουν. Και καθόλου εγγύηση να μην έδινε πάλι αυτή θα διάλεγα.(Πρώην καμένος από γαλλικογερμανικό άξονα ουστ μακριά)
Καλό θα ήταν να γράφατε και τι καλύπτει η κάθε εγγύηση γιατί σε κάποιες εταιρίες λένε 5 χρόνια π.χ. αλλά είναι μόνο για μηχανικά μέρη στα ηλεκτρικά έχουν 2 χρόνια κλπ
αν ενα αυτοκινητο αντεχει σε 200000 χλμ σιγουρα θα το προτιμουσα.αλλά η αληθεια κρυβεται στα συνεργεια και τα προβληματα στα αυτοκινητα ειναι διαφορα.Μεχρι και η toyota που καποτε ηταν και πραγματικα ηταν η ποιο αξιοπιστη εταιρεια τωρα ποια δεν ειναι.Η κρατεα vw δινει ρεστα με προβληματα.παντως μετραει και η χρηση.αξιοπιστια σημαινει αντοχη και στην ελλαδα δεν αλλαζουμε σαν τα πουκαμισα τα αυτοκινητα οπως σε αλλες χωρες.τα κραταμε.φυσικα αναφερομαι σε αυτοκινητα που μπορει να τα παρει ο μεσος καταναλωτης και οχι σε υπεραυτοκινητα που τα περνουν ελαχιστοι.
Η καλυτερη εγγυηση είναι της χιουνται.5 ΧΡΟΝΙΑ με απειρα χιλιόμετρα σε μηχανικα και ηλεκτρικα μερη.
H μερσεντες μέχρι πρότινος έδινε 2 χρόνια εγγύηση και 30 για σκουριά... Είναι καλή η κακή εταιρεία; ρητορικό το ερώτημα...
Νομίζω ότι συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Οι εταιρίες που προσφέρουν επέκταση εγγύησης επί πληρωμή δεν θεωρώ ότι έχουν καλύτερα αυτοκίνητα, απλώς αντασφαλίζονται. Άρα αυτό που έχουν σαν πλεονέκτημα είναι καλύτερο marketing. Προσωπικά θα επέλεγα μια εταιρεία με το μεγαλύτερο χρόνο αρχικής εγγύησης και όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό χιλιομέτρων και χωρίς περιοριστικούς όρους και με μεγάλα διαστήματα service.
Και τα SUZUKI είναι πολύ αξιόπιστα στη σκληρή χρήση.Και έχουν και 7 χρόνια εγγύηση.
Τι 80 κ 200 χίλιαδες όλα αντέχουν με το σωστό χειρισμό κ την σωστή συντήρηση αντέχουν κ 500κ χιλιάδες χλμ .
Αλλάζουμε αμάξι κάθε 4 χρόνια. Who cares για τις εγγυήσεις.
Μου αρέσει που είστε και ειδικοί του αυτοκινήτου. Προφανώς και δεν έχετε ιδέα. Το πόσα χρόνια δίνει εγγύηση μια εταιρεία δεν έχει καμμ'ια σημασία ή καμμία σχεση με την αξιοπιστία του.(είναι καθαρά θέμα μαρκετινγκ) Θα γνωρίζατε επίσης ότι ο πελάτης την πληρώνει την εγγύηση αφου είναι μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εχουν φροντίσει να ασφαλίζουν τα αυτοκίνητα που παράγουν για όλες τις περιπτώσεις μηχανικών βλαβών. Βέβαια όλα έχουν να κάνουν με το ποσοστό ανεκτικότητας βλαβών των αυτοκινήτων (άλλες δέχονται αστοχίες με απόκλειση 6σ Αλλές 3σ. Οπότε μπορείτε να αγοράσετε αυτοκίνητο που δίνει εγγύηση 2 έτη με την ίδια σιγουριά για αυτοκίνητο που δίνει 10 χρόνια. Η διαφορά είναι η ποιότητα κατασκευής, η τεχνολογία που ενσωματώνει, η πρακτικότητα η παράδοση το όνομα. Αυτά πληρώνουμε
200.000 χιλιόμετρα? Δε λες καλύτερα 300.000 ή και 400.000 χιλιόμετρα καλύτερα! Έχω megane ιι 1600 cc του 2004 με 200.000 χιλιόμετρα, με σερβις κάθε χρόνο φυσικά (εκτός αντιπροσωπείας μετά τα δύο πρώτα χρόνια) και θα το κρατήσω τουλάχιστον μια πενταετία ακόμα και βλέπουμε. Δυστυχώς ο απλός λαός δεν μπορεί να αλλάζει κάθε τρεις και λίγο αυτοκίτητο.Άρα στην Ελλάδα του σήμερα (μνημόνια, κορωνοιός με απώλεια χρημάτων) νομίζω ότι ''παίζει'' πάρα πολύ η αξιοπιστία του αυτοκινήτου στο πέρασμα του χρόνου και οι περισσότεροι το κοιτούν αυτό.Όσοι δε έχουμε αυτοκίνητα παλιά όπως εγώ, θα τα κρατήσουμε (πάντα με σωστή συντήρηση) μέχρι οι βλάβες, εφόσον εμφανιστούν, γίνουν πολύ ασύμφορες και πάλι θα το σκεφτούμε πολύ για αγορά καινούργιου.