Η σημαντικότερη εγγύηση είναι αυτή των μηχανικών μερών ενός αυτοκινήτου και συνεπώς σε αυτή θεωρούμε πως θα πρέπει να επικεντρωθείτε περισσότερο.
Η άποψή μας: 5 χρόνια τουλάχιστον...
243.633 Επισκέψεις στο άρθρο (6/5/2019)
Tο 40% των αυτοκινήτων ηλικίας από τέσσερα έως 9 έτη είναι σίγουρο ότι θα χαλάσει µια φορά το χρόνο. Τα χρήματα που θα πληρώσεις για να το φτιάξεις, κατά µέσο όρο ανέρχονται σε 400 ευρώ περίπου.
Η σημαντικότερη εγγύηση είναι αυτή των μηχανικών μερών ενός αυτοκινήτου και συνεπώς σε αυτή θεωρούμε πως θα πρέπει να επικεντρωθείτε περισσότερο.
Η χρονική διάρκεια δύο ετών είναι μικρή και συνήθως δεν προκύπτουν ουσιαστικά προβλήματα σε αυτήν την περίοδο, οπότε θεωρούμε πως δεν σας καλύπτει χρονικά, χωρίς αυτό να είναι απόλυτο. Γι αυτό η συμβουλή μας είναι να επεκτείνεται αυτή την εγγύηση, εφόσον προσφέρεται αυτή η επιλογή.
Σε επόμενη φάση θα ακολουθήσει νέο θέμα με τις επεκτάσεις εγγυήσεων που προσφέρουν οι εταιρείες. Σε κάθε περίπτωση μια εγγύηση 5 ετών, είτε πρόκειται για εργοστασιακή είτε πρόκειται για κάποιο συνδυαστικό πρόγραμμα με επέκταση, προσθέτει περισσότερη σιγουριά στην αγορά σας και εφόσον αποφασίσετε να πουλήσετε το αυτοκίνητό σας πριν την 5ετία, αυξάνει και την μεταπωλητική του αξία.
Εννοείται πως οποιαδήποτε εγγύηση πέρα της 5ετίας είναι ακόμα μεγαλύτερο προσόν. Αλλωστε αυτή η άποψη ισχυροποιείται και από την έρευνα της βρετανικής εταιρείας που αναφέραμε στην αρχή.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η σημαντικότερη εγγύηση είναι αυτή των μηχανικών μερών ενός αυτοκινήτου και συνεπώς σε αυτή θεωρούμε πως θα πρέπει να επικεντρωθείτε περισσότερο.
Η χρονική διάρκεια δύο ετών είναι μικρή και συνήθως δεν προκύπτουν ουσιαστικά προβλήματα σε αυτήν την περίοδο, οπότε θεωρούμε πως δεν σας καλύπτει χρονικά, χωρίς αυτό να είναι απόλυτο. Γι αυτό η συμβουλή μας είναι να επεκτείνεται αυτή την εγγύηση, εφόσον προσφέρεται αυτή η επιλογή.
Σε επόμενη φάση θα ακολουθήσει νέο θέμα με τις επεκτάσεις εγγυήσεων που προσφέρουν οι εταιρείες. Σε κάθε περίπτωση μια εγγύηση 5 ετών, είτε πρόκειται για εργοστασιακή είτε πρόκειται για κάποιο συνδυαστικό πρόγραμμα με επέκταση, προσθέτει περισσότερη σιγουριά στην αγορά σας και εφόσον αποφασίσετε να πουλήσετε το αυτοκίνητό σας πριν την 5ετία, αυξάνει και την μεταπωλητική του αξία.
Εννοείται πως οποιαδήποτε εγγύηση πέρα της 5ετίας είναι ακόμα μεγαλύτερο προσόν. Αλλωστε αυτή η άποψη ισχυροποιείται και από την έρευνα της βρετανικής εταιρείας που αναφέραμε στην αρχή.
Απαραδεκτες οι ψευτοpremium εταιρειες αλλα ακομα πιο απαραδεκτοι αυτοι που πανε και τα σκανε σε αυτες τις εταιρειες χωρις εστω να ρωτανε γιατι κ. γερμανε αντιπροσωπε πχ η ΚΙΑ, η Ford, κ.α. δινουν 8 και 7 χρονια κι εσεις που υποτιθεται ειστε πολυ πιο ακριβοι αρα και καλυτεροι σε ολους τους τομεις δινετε μονο 2 οεο;;;;; Αλλα μπρος στα καλη και στη φιγουρα τι ειναι ο πονος οταν σε αφηνει στο δρομο! Τοτε ομως η ψηλη μυτουλα κατεβαινει αποτομα ολους τους οροφους...
Aπό το αρθρο αδικούνται οι εταιρείες που δίνουν μεγάλη εγγύηση από την "μαμα εταιρεία" χωρίς να υπεισέρχονται ασφαλιστικές. Π.χ. η ΚΙΑ δίνει την μεγαλύτερη εγγύηση 7 έτη ως ΚΙΑ. Όλες οι άλλες εγγυήσεις π.χ. ΤΟΥΟΤΑ, SUZUKI, FORD, είναι 3 έτη από την εταιρεία και τα υπόλοιπα από ασφαλιστική. Θα πω ένα παράδειγμα για να δείτε ότι υπάρχει διαφορά, έχω ΤΟΥΟΤΑ 3ετίας και μου είπαν από την εταιρεία ότι για οποιουσδήποτε τριγμούς να απευθυνθώ στο συνεργείο πριν το πέρας της τριετίας, ενώ το αυτοκίνητο υποτίθεται έχει 6 χρόνια εγγύηση. Και πόσα άλλα δεν θα καλύπτονται μετά το πέρας της εργοστασιακής εγγύησης.... Αυτά για τις μεγάλες εγγυήσεις.
Μια ερωτηση εχω να κανω,γιατι σε ολες τις εταιριες οταν πας για σερβις σου παιρνει το αμαξι ο χειρουργος με την ασπρη ποδιτσα του και το πηγαινει στα κατακογια και σου λεει ελα το μεσημερι να το παρεις(μιλαμε για μιση ωρα δουλεια φιλτρα λαδια μπουζι).Που ξερω εγω οτι αυτα που θα πληρωσω τα εχουν αλλαξει(Εχω παραδειγμα ενα ξαδελφο μου που εχει μια corola toyota την πηγαινε στη CITY CAR και πληρωσε φιλτρο λαδιου χωρις να το εχουν αλλαξει το ειχε σημαδεψει).Αμα ητανε σωστες οι εταιριες μπορουσανε να ειχανε ενα θαλαμο οπως τα ΚΤΕΟ και να βλεπεις τι κανουν στο αμαξι σου(μιλαμε για σερβις μισης ωρας).Οποτε τι να την κανω την εγγυηση οταν θα με γδερνουν καθε χρονο και δεν θα ξερω τι εχουν κανει στο αμαξι μου.
Το ίδιο έργο πάλι σε επανάληψη. Οι premium εταιρείες, που το όνομα τους είναι "εγγύηση" κλασικά δίνουν μόνο 2 χρόνια. Φοβούνται κάτι; Αν εμπιστεύονται αυτό που πουλάνε γιατί δεν δίνουν π.χ. 5 χρόνια;
Αγόρασα Citroen 11/2017 Η εγγύηση ήταν 2 έτη και για να γίνει 5 μου ζήτησαν να πληρώσω... Μην λέτε ανακρίβειες σας παρακαλώ... Η εγγύηση της Αντιπροσωπείας της Citroen είναι 2 έτη και όχι 5!
Απάντηση: Αναφέρεστε σε περιστατικό 20 μηνών. Σήμερα, ισχύουν τα γραφόμενα του άρθρου!
Η οκταετής εγγύηση της Ford είναι επι πληρωμής μην γράφετε ότι θέλετε, ο κάθε αντιπρόσωπος μπορεί να το προσφέρει δωρεάν εάν το επιθυμεί!!! Όπως φυσικά μπορεί να γίνει με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία π.χ. VW . Οι μόνες εταιρείες με εργοστασιακή μεγάλη εγγύησή είναι η KIA 7 χρονιά η 150.000χλμ , HYUNDAI 5 χρονιά απεριόριστα χλμ. και TOYOTA 6 χρονιά η 180.000 χλμ.( αν και δεν είμαι σίγουρος αν είναι εργοστασιακή εξ ολοκλήρου) .
Απάντηση: Η επέκταση της Ford είναι πλέον δωρεάν για όλα τα μοντέλα της εταιρείας στη χώρα μας.
προσωπικά, σκοτίστηκα με τις εγγυήσεις των εταιριών, ποτέ δεν τις εχω παει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.. που σε αντιμετωπίζουν σαν..μεγαλογιατροί καρδιοχειρουργοι…! Όσα αυτοκίνητα ειχα στην κατοχή μου, τα οδηγουσα με συνετό τροπο, δεν χρειαστηκε κατι που να με βοηθουσε η εγγυηση..άλλωστε αν υπαρχει καμια αστοχια αυτή εμφανίζεται στα πρωτα κιολας χιλιόμετρα....Ετσι κανω και με την Ιταλιδα που αδηγω 10 μηνες τωρα , με 7000 χιλιόμετρα..κανενα πρόβλημα...αν χρειασρει να κανω αλλαγη σε αναλωσιμα, σε συνεργειο που να γνωριζει από Αλφα..ποτε στην αντιπρωσωπια…. να κρατανε τις εγγυσεις για τον εαυτο τους....
Δεν ξέρω για τις υπόλοιπες εταιρίες αλλά η εγγύηση σκουριάς της toyota είναι μουφα. Yaris του 13 σκούριασε η πόρτα του πορτ μπαγκαζ και τα αυλάκια γύρω από τα φανάρια, όταν το είδα το 17 πήγα στην αντιπροσωπία για εγγύηση μου τότε είπαν ότι καλυβει διάτρηση από σκουριά και όχι τη σκουριά, δηλαδή αν δεν κάνει τρύπα να παιρναει κάτι από μέσα δεν σε καλυβει.
Δεκατέσσερα χρονια τωρα η αλφα μου (147) περα απο τα σερβις που ολα εγιναν (εκτος αντιπροσωπείας) σε ειδικευμενο συνεργειο ζητημα να μου εβγαλε τέσσερις βλαβες και καμμια πανω απο 100 /150 ευρω. Τι τετρακοσια ευρω σε βλαβες τον χρονο λετε. Τοτε δεν μιλαμε για αυτοκίνητο αλλά για ριμαδι.
μπαινω σε πειρασμό να ξαναπώ τη γνωμη μου που μαλλον θα φαινεται σαν.. κακίες...αφου δεν θα ταιριαζει στον συγχρονο τροπο ζωής...! εξηγούμαι....αγοράζουμε πρεμιουμ αυτοκίνητα...και μετα ξοδεύουμε στα εξουσιοδοτιμενα σερβισ στις αντιπροσωπιες για να μη χαλασουν ….Σε ένα άλλη ποστ ενας φιλος της BMW εγραψε πως βγαζουν πολλες βλαβες οι μπεμπες επειδή οι ελληνες ιδιοκτητες τις κρατουν πολλα χρονια χωρις να τις βαζουν τα αυθεντικα ανταλλακτικα που αυτές χρειαζονται και πως δεν τις πηγαινουν στο σερβις της αντιπροσωπιας….! τι ν πεις κανεις .. τώρα φταιω εγω που αντιδρώ επειδή εχω επηρεαστεί τα μάλα από τον γιγαντα ΚΚ;
αν σου τύχει βλάβη μέσα στην εγγύηση και πας σε εξ/νο συνεργείο ή στην αντιπροσωπεία σε κοιτάζουν λές και είσαι εγκληματίας και προσπαθούν να σου αποδείξουν το μαύρο άσπρο, ότι προέκυψε απο κακό χειρισμό κλπ.Τώρα τα 8 τα 5 χρόνια εγγύησης είναι ,άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.-
αυτη που εχει 8 δε μου κανει .αυτη που δινει 7 απο κορεα δε χαλαει ,μια που δινει 5 χρονια εγγυηση εγγυηση δεν με καλυψε προσωπικα οταν τη χρειαστηκα σε ελλατωματικη αναρτηση χαλασμενο ηλεκτρικο καθρεπτη και ευθιγραμμιση μπροστινου συστηματος σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο λεγοντας μου οτι δεν ειχαν μηχανημα για ευθυγραμηση .σε επισκευη που εκανα στο φαναρτζιδικο το εξουσιοδοτημενο δεν πετυχαν το χρωμα.εφτασα 51 χρονων και καταλαβα οτι ειναι παραμυθι ολα .καλυτερα με λιζινκ πιστευω ξενοιαζεις τελειως και σε τρια χρονια αλλαζεις με νεο μοντελο.