Τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει μια εξάτμιση.

Τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει μια εξάτμιση

86.494 Επισκέψεις στο άρθρο

Η θερμοκρασία και οι κραδασμοί δημιουργούν συνθήκες έντονης καταπόνησης, που αυξάνουν ιδιαίτερα τις σχεδιαστικές και κατασκευαστικές απαιτήσεις. 
 
Οι αυξομειώσεις της θερμοκρασίας
Η αύξηση ή και μείωση της θερμοκρασίας είναι από τους μεγαλύτερους πονοκεφάλους που αντιμετωπίζει το σύστημα της εξάτμισής μας και πιο συγκεκριμένα: 
  1. Η μέγιστη θερμοκρασία που μπορεί να «πιάσει» ένας κινητήρας, 
  2. Οι αλλεπάλληλες αυξομειώσεις θερμοκρασίας καυσαερίων. Είτε μιλάμε για ένα συνεχές σταμάτα ξεκίνα για την κίνηση εντός πόλης, είτε στο ταξίδι μας στην εθνική με το γκάζι συνεχώς πατημένο, το σύστημα εξαγωγής ανεβάζει θερμοκρασίες τρομερά υψηλές. Αλλωστε όσο πιο πολύ γκάζι πατάς, τόσο περισσότερη βενζίνη καις και, ως εκ τούτου, τόσο περισσότερη θερμότητα στέλνεις στην εξάτμιση. Η θερμική καταπόνηση του συστήματος είναι μεγάλη. Όλες αυτές οι μεταβολές θερμοκρασίας προκαλούν σημαντικές διαστολές / συστολές στην εξάτμιση δυσχαιρένοντας την αντοχή του μετάλλου, αφού ως γνωστόν, οι μηχανικές ιδιότητες οποιουδήποτε μετάλλου φθίνουν όσο αυξάνει η θερμοκρασία του.
Οι ταλαντώσεις που δεν θέλουμε! 
Ως γνωστόν, ο κινητήρας κινείται πάνω στις ελαστικές του βάσεις εξαιτίας των ανωμαλιών του δρόμου, των επιταχύνσεων ή επιβραδύνσεων και γενικότερα λόγω της κίνησης του οχήματος. Ο κινητήρας δεν είναι πακτωμένος στο αμάξωμα, και ως εκ τούτου η εξάτμιση, που είναι σταθερά συνδεδεμένη με τον κινητήρα, τον ακολουθεί σε αυτόν τον δύσκολο χορό. Προκειμένου η εξάτμιση να μην κοπεί στα δυο, πρέπει να διαθέτει ελαστικά τμήματα και ελαστικές βάσεις.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

PEUGEOT NEW EVANS
OPEL