• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Elk Test στα GTi: Ποιό έσπασε το ρεκόρ των 80 χλμ./ώρα;

Διαβάστηκε από 66662 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/10/2018
 

Πόση διαφορά μπορεί να έχει η Comfort με τη Sport ανάρτηση; Θα καταφέρουν τα GTi να «σπάσουν» το φράγμα των 80 χλμ./ώρα;

Λίγο πολύ έχετε ακούσει, διαβάσει και παρακολουθήσει Live τις προσπάθειες σχεδόν 50 μοντέλων από διάφορες κατηγορίες στη δοκιμασία του Elk Test. Μέχρι στιγμής, λοιπόν, την κορυφαία επίδοση έχει καταφέρει το Ford Fiesta περνώντας με 77 χλμ./ώρα, έρχονται όμως τέσσερα καθαρόαιμα GTi να διεκδικήσουν την πρωτιά και το ρεκόρ! 
  • Audi S3
  • Honda Civic Type R
  • Hyundai i30 N Performance
  • Volkswagen Golf R
  • SEAT Leon CUPRA
  • Peugeot 308 GT
Τα μοντέλα της δοκιμής έχουν τη δυνατότητα να επιλέξει ο οδηγός, οδηγικό mode. Έχουν όλα το «Comfort» mode, όπου η ανάρτηση και το τιμόνι βρίσκονται στην πιο μαλακή τους ρύθμιση, επιτρέποντας άνεση στη διαδρομή σε βάρος των επιδόσεων. Έχουν όμως και sport mode! Η ανάρτηση και το τιμόνι σκληραίνουν και πάμε για γκάζια! Η δοκιμή θα γίνει λοιπόν σε 2 φάσεις. Πρώτα θα περάσουν τη δοκιμασία με επιλεμένο το Comfort mode μέχρι να βρούμε την ταχύτητα που περνάνε με επιτυχία. Στη συνέχεια θα επιλέξουμε τα
  • +R στο Honda Civic Type R
  • N για το Hyundai i30 N
  • Dynamic στο Audi S3
  • Race στο VW Golf R
  • CUPRA στο SEAT Leon CUPRA
  • Sport στο Peugeot 308 GT
και θα περάσουν τη δοκιμασία ξανά. Κι εκεί είναι το μεγάλο στοίχημα! Με πόσα παραπάνω χλμ./ώρα έστριψαν;

Ποιό μοντέλο κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ των 80 χλμ./ώρα; Και ποιος είναι ο βασιλιάς των GTi σε αυτή τη δοκιμασία; Δες το στις επόμενες «σελίδες»!

Κάνε τη δική σου πρόβλεψη για την ταχύτητα του κάθε μοντέλου σε καθένα από τα 2 modes (Comfort και Sport) στα σχόλια.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Mak

    Το Type-R είναι γύρω στα 78-79 km/h με comfort mode. Ό,τι sport mode και αν έχουν τα τρία αυτοκίνητα κανένα δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 85 km/h που αποτελεί το ρεκόρ της Citroen Xantia Activa V6 (από το 1994) και δύσκολα να δούμε ταχύτητες άνω των 82 km/h. Επιτέλους βλέπουμε και τέτοια τεστ και θα μπορούμε όλοι να συνειδητοποιήσουμε τα όρια των αυτοκινήτων ανεξαρτήτως σπορ προδιαγραφών. Πολύ θα ήθελα να δω μία σύγκριση Jazz 1.5 (το οποίο φαίνεται να έχει εξαιρετική επίδοση για την κατηγορία) και Swift Sport. Είναι και αρκετά μικρομεσαία με ενδιαφέρον. Renault Megane RS, Alfa Romeo Giulietta, Ford Focus, Nissan Pulsar κλπ. Οψόμεθα

      17
  • Κινητήριος

    Θεωρώ καλά αυτοκίνητα τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα αλλά ποτέ δε μου άρεσαν ιδιαίτερα, ούτε τα θαύμαζα, και αναφέρομαι σε όλες τις κατηγορίες πλην υπεραυτοκινητων τύπου gtr, και επαγγελματικών 4x4. Αυτό που κάνει το σιβικ type R είναι ...κάτσε καλά. Κακάσχημο μεν αλλά τρομερά στημένο. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΡΑΒΟΙ! Τα χιλιόμετρα εισόδου σε VW & AUDI ΔΕΝ είναι αυτά που λέτε. Τη στιγμή εισόδου τα χιλιόμετρα είναι ΛΙΓΟΤΕΡΑ και στις δυο περιπτώσεις. Στην περίπτωση του Hyundai, είστε υπέρ αυστηροί.... Για να λέμε τα πράγματα όπως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είναι. Όχι ότι δεν είναι υπέρ οχήματα τα του group οχήματα, απλά στο συγκεκριμένο τεστ υστερούν. :)

      13
  • Vasilis

    Το οτι απλό αυτοκίνητο σαν to fiesta τα βάζει σε κρατηματα με αυτοκίνητα 300 αλόγων,με ξεπερνα,άμα ειχατε και το focus rs θα ήταν ιδανικο το τεστ,παρολα αυτα πολλα συγχαρητήρια..

      8
  • Mak

    Μπράβο Honda! Για το Focus είναι νομίζω λίγο δύσκολο να επιλέξεις ποιο θα έπρεπε ενδεχομένως να πάρει μέρος σε μία τέτοια συγκριση RS 350 ίππων (συγκρίνεται άμεσα με Mercedes A45 και Audi RS3) ή ST των 250 (όπως και η Giulietta Veloce) που θεωρητικά υπολείπεται? Τα Seat Leon Cupra (αν και δεν πιστεύω σε θεαματικά καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με S3 ή Golf R) και τα Peugeot 308 GTI και Renault Megane RS (όταν είναι διαθέσιμο) είναι μάλλον πιο άμεσα συγκρίσημα. Όντως το Fiesta και πιθανόν κάποια άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουμε δει ακόμη δείχνουν ότι κρατήματα έχουν πλέον και αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης ή πιο εύκολης κτήσης. Καλά νέα για όλους μας νομίζω! Σημασία έχει και ότι τα sport modes δίνουν μόνο 2-3 km/h! Type R wins this one!

      4
  • pt

    Το peugeot 2008 που είναι ένα απλό καθημερινό μικρό SUV έχει 76χλμ στο συγκεκριμένο τέστ !!Σιγά τα gti με 3χλμ διαφορά παραπάνω !!!Βάλτε το peugeot 308 GT με τα 270 ps να τρίβουν τα μάτια τους όλοι !!!!

      3
  • Vasilis

    Συγχαρητήρια για την ενδιαφερουσα δοκιμη. Στην αντιστοιχη των SUV που δημοσιεύσατε πρόσφατα είχατε ποινή -2,5 χιλιόμετρα για ζάντες 18 ιντζων ή για τετρακίνηση. Στο συγκεκριμενο τεστ των GTI δεν αναφερεστε σε αυτη την παράμετρο. Επομένως ενα σπορτιφ SUV πχ Mitsubishi Eclipse Cross ή BMW X1 που πιάνουν χωρίς την ποινή τα 75χλμ/ωρα ( δηλ εχουν αντιστοιχες ζαντες με τα Gti) ειναι ουσιαστικά στο μέσο όρο των Gti που δοκιμασατε στο elk τεστ πχ Volkswagen Golf R - 74 χλμ./ώρα στο Comfort, 77 χλμ./ώρα στο Race??

      2
  • Δημήτρης

    Audi S3 Comfort:84χλμ/ώρα Dynamic:94χλμ/ώρα Honda Civic Type R Comfort:80χλμ/ώρα +R:92χλμ/ώρα Hyundai i30 N Performance Comfort:80χλμ/ώρα Ν:88χλμ/ώρα

      1
  • Nikosbuffon

    Τελικα σας πειραζει μερικους εδω μεσα που το καλύτερο ειναι το type r που ειναι και προαθιοκινητο και ουτε τα γερμανικά τετρακίνητα και τα καλα γαλλικα προσθιοκινητα δεν το φτάνουν δεν πειράζει τπυ χρόνου η του παρα χρόνου η οταν βαρεθουν οι Ιάπωνες να σπανε πλακα με τους ευρωπαίους γενικα. Γιατί μονο τους αμερικανούς υπολογιζουν.γιατι Όταν οι Ιάπωνες φτιάχνουν αυτοκίνητο και το κάνουν σοβαρα δεν έχουν ανταγωνισμό

     
  • ΜΟΥΛΑΚΑΚΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ

    audi s3 :comfort 72χαω. sport. 82χαω honda civic :comfort 71χαω sport 80χαω hyundai: comfort 70χαω sport 79χαω