Η μάρκα βρίσκεται σε περίοδο δοκιμών, τεστάροντας την ποσότητα των αερίων ρύπων που παράγονται από το νέο μοντέλο.

Τι προσπαθεί να πετύχει η Mercedes; (+vid)

3.767 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2017)

Χρήστης του Instagram απαθανάτισε τη νέα S-Class να τεστάρεται στους δημόσιους δρόμους. Πού χρησιμεύει αυτή η πατέντα; Tι την θέλει η Mercedes;

Μπορεί η Mercedes να ανανέωσε την S-Class το δεύτερο μισό του Απριλίου φέτος, ωστόσο όπως φαίνεται από τις εικόνες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας από την Ινδία, η γερμανική μάρκα συνεχίζει να εκτελεί δοκιμές πάνω στο μοντέλο.

Όπως μπορούμε να διακρίνουμε, η μάρκα έχει προσαρμόσει το σύστημα εξάτμισης της S-Class καθώς έχει προσθέσει ένα σωλήνα σε σχήμα L στην μια απόληξη, ενώ δεν περνά απαρατήρητη η παρουσία ενός συστήματος μέσα στον πίσω αποθηκευτικό χώρο της πολυτελούς Mercedes που εμποδίζει το πορτ-μπαγκάζ να κλείσει.
 
Τι θέλει να πετύχει όμως η Mercedes με αυτήν την πατέντα; Σύμφωνα με πληροφορίες, η μάρκα βρίσκεται σε περίοδο δοκιμών, τεστάροντας την ποσότητα των αερίων ρύπων που παράγονται από το νέο μοντέλο. Κάτι τέτοιο δεν πρέπει να προξενεί εντύπωση, καθώς οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν θορυβηθεί από τα νέα όρια που τίθενται όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και σε όλο τον κόσμο.

Τα μοτέρ που θα κληθούν να τηρήσουν τα νέα όρια είναι με 6, 8 ή 12 κυλίνδρων. Ο 3λιτρος biturbo V6 αποδίδει 362 ίππους, ενώ ο 4λιτρος biturbo V8 βγάζει 469 ίππους και 700 Nm ροπής. Η S 63 διαθέτει τον ίδιο κινητήρα, αλλά στη περίπτωσή της αποδίδει 612 άλογα και 900 Nm ροπής, ενώ η 4κίνητη αποκτά το νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift MCT. Η S 65 συνεχίζει με τον 6λιτρο V12 των 630 ίππων και των 1.000 Nm ροπής. Τέλος, οι εκδόσεις πετρελαίου εξοπλίζονται με τον 3λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα, που στην S 350 d αποδίδει 286 ίππους και 600 Nm ροπής, ενώ στην S 400 d βγάζει 340 ίππους και 700 Nm.
 

Toyota
test center