Εμφανισιακά, το widebody kit περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω.

Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται ακόμα με νέες ζάντες, ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, προσαρμοζόμενη ανάρτηση KW και φρένα Brembo .

Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται ακόμα με νέες ζάντες, ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, προσαρμοζόμενη ανάρτηση KW και φρένα Brembo.

Το 308 GTi «τέντωσε»!

7.510 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2018)

Ιταλός οδηγός αγώνων και μια χούφτα μηχανικών αποφάσισαν να βελτιώσουν το μοντέλο τόσο σε ισχύ όσο και σε εμφάνιση. Έκαναν καλή δουλειά; Δείτε τις αλλαγές.

Ένα πολύ διαφορετικό Peugeot 308 GTi δημιούργησε ο Ιταλός οδηγός αγώνων Τουρισμού Μassimo Arduini προσφέροντας στο γαλλικό hot-hatch ένα widebody kit αμαξώματος. Το μοντέλο δεν βασίζεται πάνω στο υπάρχον ΤCR μοντέλο αλλά πρόκειται για μια μοναδική κατασκευή ενώ έχει και τα απαραίτητα χαρτιά να οδηγηθεί και στους δημόσιους δρόμους.

Ο εργοστασιακός 1.600άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 272 ίππων μπορεί ήδη να είναι ένας από τους ισχυρότερους που υπάρχουν, ωστόσο οι Ιταλοί κατάφεραν να τον αναβαθμίσουν με την απόδοση του να φτάνει πλέον τα 305 άλογα μέσω εγκατάστασης ενός intercooler και ενός νέου συστήματος εξάτμισης.
 
Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται ακόμα με νέες ζάντες, ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, προσαρμοζόμενη ανάρτηση KW και φρένα Brembo ενώ το βάρος έχει μειωθεί σημαντικά στα 1.155 κιλά, κάνοντας το ελαφρύτερο από τα περισσότερα άλλα hοt-hatch της κατηγορίας του. Εμφανισιακά, το widebody kit περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω με νέους αεραγωγούς, μεγαλύτερα φτερά και θόλους, ενώ υπάρχει χώρος για περισσότερες από μία απολήξεις εξάτμισης στο πίσω μέρος.

Πώς σας φαίνεται; Σας αρέσει ή σας φαίνεται υπερβολικό;

peugeot
skoda