Από την παραπάνω εικόνα φαίνεται πως η βενζίνη είναι πιο φθηνή από το πετρέλαιο κίνησης  για να παραχθεί στο Διυλιστήριο, αλλά στην αντλία είναι ακριβότερη λόγω φόρων. Αν αλλάξουν οι φόροι, τότε η τιμ

Από την παραπάνω εικόνα φαίνεται πως η βενζίνη είναι πιο φθηνή από το πετρέλαιο κίνησης για να παραχθεί στο Διυλιστήριο, αλλά στην αντλία είναι ακριβότερη λόγω φόρων. Αν αλλάξουν οι φόροι, τότε η τιμή του diesel θα αυξηθεί...

2. Το καύσιμο diesel δεν θα είναι φθηνό για πολύ

431.446 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2016)

Όχι δεν κινδυνολογούμε, αλλά βάζουμε κάτω τα δεδομένα. Αρχικά, λοιπόν, πρέπει να μάθετε, ότι παρότι το πετρέλαιο κίνησης στα πρατήρια είναι πιο φθηνό από τη βενζίνη, η τιμή Διυλιστηρίου είναι ακριβότερη. Τα υπόλοιπα είναι φόροι, τέλη, λοιπές επιβαρύνσεις και περιθώρια κερδών. 

Συγκεκριμένα, η τιμή Διυλιστηρίου στο πετρέλαιο κίνησης είναι αυτή τη στιγμή 0,4261 ¤/λτ., ενώ της απλής αμόλυβδης 0,3635 ¤/λτ. Αν λοιπόν αλλάξει η φορολογία, τότε η τιμή του diesel θα ακριβύνει. Και το «αν» αυτό δεν αποκλείεται, συγκρίνοντας με το τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αλλωστε, και ο Υπουργός Περιβάλλοντος, Κ. Σκουρλέτης, άφησε πρόσφατα ανοικτό το ενδεχόμενο να υπάρχει αύξηση στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης και άρα τα καύσιμα ίσως να ακριβύνουν. Ακόμη δεν είναι σίγουρο, ωστόσο αυτό που ανακαλύψαμε κατά το ρεπορτάζ μας είναι πως η Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη διαφορά στην τιμή μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου κίνησης (20% όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη η διαφορά είναι στο 10%). Έτσι, αν πρέπει να «εξευρωπαϊστούμε», τότε δυστυχώς το diesel ως καύσιμο θα ακριβύνει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center