Το νέο Toyota C-HR δεν θα διαθέτει αρχικά στη γκάμα του κάποια diesel έκδοση, αλλά θα είναι υβριδικό και βενζινοκίνητο. Μήπως κάτι ξέρει η Toyota;

Το νέο Toyota C-HR δεν θα διαθέτει αρχικά στη γκάμα του κάποια diesel έκδοση, αλλά θα είναι υβριδικό και βενζινοκίνητο. Μήπως κάτι ξέρει η Toyota;

7. Κάποιοι κατασκευαστές δεν θα έχουν diesel στη γκάμα τους μετά το 2021-2022

431.452 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2016)

Το να μην διαθέτει σήμερα ένας κατασκευαστής κάποιον μικρού κυβισμού τούρμπο βενζινοκινητήρα μας φαίνεται αδιανόητο. Πόσο όμως πιο αδιανόητο σας είναι το να μην διαθέτει στην γκάμα του κάποιον πετρελαιοκινητήρα; 
Όπως γράψαμε και πιο πάνω η εξέλιξη των diesel κινητήρων απαιτεί χρόνο και χρήμα. Και οι κατασκευαστές φαίνεται πως δεν έχουν. Κάποιοι μάλιστα δεν έχουν καν στα πλάνα τους το diesel μετά το 2022, ενώ ακόμη και σήμερα οι πρώτες ενδείξεις για τον «θάνατό» είναι εμφανείς. Η Toyota για παράδειγμα, παρότι έχει κινητήρες diesel στα ράφια της, δεν θα εφοδιάσει με αυτούς το νέο της SUV, το C-HR (τουλάχιστον προς το παρόν), η Honda θα προσφέρει το νέο Civic αρχικά μόνο με τον νέο της 1.000άρη turbo κινητήρα, o όμιλος Volkswagen είναι ξεκάθαρο πως έχει στραφεί στα ηλεκτρικά, ενώ μόλις πριν λίγες μέρες βγήκε στο φως της δημοσιότητας πως η Renault προσανατολίζεται στο να σταματήσει από το 2020 τους μικρούς diesel στα μικρά και στα μικρομεσαία γιατί είναι ασύμφοροι. Από την άλλη, οι diesel θα παραμείνουν στα μεγάλα κυβισμού οχήματα.
Μέτα από όλα αυτά, λοιπόν, μήπως είναι ξεκάθαρο πως έρχεται το τέλος του diesel;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW LEASEPRO
test center