• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Για πρώτη φορά, το κοινό του διάσημου Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης (MoMA) της Νέας Υόρκης είχε την ευκαιρία να δει από κοντά το συλλεκτικό Fiat 500 Serie F που απόκτησε για τη συλλογή του.

Tο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης, απόκτησε το 2017 ένα Fiat 500 Serie F του 1968.

Το Fiat 500 λανσαρίστηκε το 1957 και σχεδιάστηκε από τον Dante Giacosa.

To Fiat 500 σε μουσείο της Νέας Υόρκης

Διαβάστηκε από 1525 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/2/2019
 

Για πρώτη φορά, το κοινό του διάσημου Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης (MoMA) της Νέας Υόρκης είχε την ευκαιρία να δει από κοντά το συλλεκτικό Fiat 500 Serie F που απόκτησε για τη συλλογή του.

Αναγνωρίζοντας τη μεγάλη σημασία που διαδραμάτισε, τόσο στο χώρο του αυτοκινήτου, όσο και συνολικότερα στον τομέα του βιομηχανικού σχεδιασμού, το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης, απόκτησε το 2017 ένα Fiat 500 Serie F του 1968. Την περασμένη Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου, το κοινό είχε την ευκαιρία για πρώτη φορά να δει από κοντά το συλλεκτικό Fiat 500 του μουσείου στα πλαίσια των εγκαινίων της έκθεσης «The Value of Good Design» που θα διαρκέσει μέχρι τις 15 Ιουνίου 2019.

Η ένταξη του μοντέλου στη συλλογή του μουσείου, επιβεβαιώνει την ιστορική αξία του Fiat 500, ως ένα χαρακτηριστικό δείγμα του Ιταλικού design, το οποίο διαθέτει πολλά από εκείνα τα στοιχεία που σχηματίζουν την εικόνα ενός επιτυχημένου βιομηχανικού προϊόντος.  
 
Το Fiat 500 του MoMA, ανήκει στη σειρά F, η οποία κατασκευάστηκε την περίοδο 1965-1972 και αποτελεί την πιο διάσημη σειρά του μοντέλου. Μαζί με τις υπόλοιπες σειρές (Sport, D, L, R) της πρώτης γενιάς, περισσότερα από 4.000.000 Fiat 500 πέρασαν τη γραμμή παραγωγής από το 1957 έως το 1975. Μαζί με τις εκδόσεις της σύγχρονης γενιάς του μοντέλου που παρουσιάστηκε το 2007 ο αριθμός των Fiat 500 ξεπερνά τα 6.000.000.

Το Fiat 500 λανσαρίστηκε το 1957 και σχεδιάστηκε από τον Dante Giacosa, έτσι ώστε να αποτελέσει ένα προσιτό αυτοκίνητο για όλους στην μεταπολεμική Ευρώπη. Η βασική ιδέα ήταν ότι το υψηλής ποιότητας design θα πρέπει να είναι διαθέσιμο για όλους. Παρά τις πολύ μικρές διαστάσεις, ο Giacosa δημιούργησε ένα ευρύχωρο εσωτερικό που ήταν ικανό να φιλοξενήσει 4 ενήλικες.

Παράλληλα, η αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή, η οποία ήταν στο βασικό εξοπλισμό, έδινε ένα ξεχωριστό χαρακτήρα στο μοντέλο και την ίδια στιγμή μείωνε τη χρήση χάλυβα, ενός υλικού που ήταν εξαιρετικά ακριβό εκείνη την εποχή.

Tags: FIAT 500

«Καυτό» Hyundai i20 N

To νέο Ford Focus απέναντι στον ανταγωνισμό

Πρώτη Δοκιμή: Peugeot 3008 με 130 PS

Αγοράζεις αυτό που θες, ή αυτό που πουλάει;

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Ανανεωμένο Kia Sportage

Σπορ και θέαμα με snowboard & Rally car

Νέο Toyota RAV4 εναντίον ανταγωνισμού

Για ποιο Honda αξίζει να είσαι «χοντάκιας» σήμερα;

Mega Τεστ φώτων σε 11 μικρά SUV

Renault Clio: Old Vs New

Honda HR-V VS Volkswagen T-Roc

Δοκιμή: Νέα Mercedes C 200 Coupe

Μούφα «ψαγμενιές»: Ποιος τις θέλει;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100€/μήνα

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »