Ένα Fiat 500e τεχνολογικά βελτιωμένο παρουσίασε η Harman International, η οποία ανήκει στον όμιλο της Samsung.

Το νέο πρωτότυπο του ηλεκτρικού μοντέλου παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της Έκθεσης CES.

Το βασικό χαρακτηριστικό είναι μία πρόσφατα βελτιωμένη σουίτα τεχνολογιών που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να παρακολουθεί, να καταγράφει και να αξιολογεί το περιβάλλον του.

Εκτός από την παρακολούθηση τους εξωτερικού περιβάλλοντος, το τεχνολογικά βελτιωμένο Fiat 500e είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα που παρακολουθεί την κατάσταση του οδηγού.

Το Fiat 500e έγινε «εξυπνότερο»

2.190 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2019)

Ένα Fiat 500e τεχνολογικά βελτιωμένο παρουσίασε η Harman International, η οποία ανήκει στον όμιλο της Samsung.

Το νέο πρωτότυπο του ηλεκτρικού μοντέλου παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της Έκθεσης CES, συνδυάζοντας ακόμα πιο προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, που δύσκολα συναντά κανείς στα σημερινά μοντέλα.
 
Το βασικό χαρακτηριστικό είναι μία βελτιωμένη σουίτα τεχνολογιών που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να παρακολουθεί, να καταγράφει και να αξιολογεί το περιβάλλον του. Συγκεκριμένα στο μοντέλο έχουν εγκατασταθεί κάμερες και αισθητήρες, τα δεδομένα τα οποία συλλέγουν επεξεργάζονται από το νέο σύστημα Camera Monitoring System, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να γνωρίζει τι ακριβώς συμβαίνει ακόμα και στα τυφλά σημεία.
Επιπλέον το ίδιο σύστημα βοηθά τον οδηγό κατά τη διάρκεια αλλαγής λωρίδας, ενώ έχει τη δυνατότητα να τον προειδοποιήσει για το ενδεχόμενο πρόσκρουσης.
 
Το αυτοκίνητο είναι επίσης εξοπλισμένο με μια κάμερα στο εμπρόσθιο μέρος που μεταξύ άλλων προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανά αντικείμενα που θα συναντήσει μπροστά του, ενώ χάρη στην ύπαρξη ραντάρ μεγάλης εμβέλειας (LiDAR) επιτυγχάνεται η διατήρηση ασφαλής απόστασης ενώ το όχημα βρίσκεται σε κίνηση.
 
Εκτός από την παρακολούθηση τους εξωτερικού περιβάλλοντος, το τεχνολογικά βελτιωμένο Fiat 500e είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα που παρακολουθεί την κατάσταση του οδηγού. Έτσι μεταξύ άλλων έχει τη δυνατότητα να αναλύει ακόμα και την καρδιακή και αναπνευστική συχνότητα , τα οποία στη συνέχεια αναλύονται ακόμα περισσότερο προκειμένου να κατανοηθεί η κατάσταση του οδηγού.
 
Σύμφωνα με τη Harman η συγκεκριμένη λειτουργία θα είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία των ημιαυτόνομων οχημάτων επιπέδου 3 στο μέλλον, καθώς θα επιτρέψει στα αυτοκίνητα να εκτιμήσουν εάν ο άνθρωπος είναι έτοιμος να αναλάβει την οδήγηση του αυτοκινήτου ή όχι.
 
Τέλος κάνοντας μια μικρή αναφορά και στο 500e, να πούμε πως εκτός από τη μετατροπή του σε roadster, έχει λάβει νέους τροχούς και ανακατασκευασμένο ταμπλό που περιλαμβάνει δύο μεγάλες οθόνες. Μία αφής στο κέντρο και μία που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων.

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda