Τα μελλοντικά υβριδικά μοντέλα της Kia θα εφοδιάζονται με το νέο σύστημα μετάδοσης που δημιούργησε η Hyundai.

Η τεχνολογία ASC εφαρμόζει νέο λογισμικό στο σύστημα Hybrid Control Unit (HCU).

Η τεχνολογία προσφέρει επίσης ομαλότερες αλλαγές ταχύτητας.

Το «δώρο» της Hyundai στην Κia

3.730 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2019)

To πρώτο κιβώτιο στον κόσμο με τεχνολογία Active Shift Control ανέπτυξε o όμιλος Hyundai για λογαριασμό της Κia και των μελλοντικών υβριδικών της μοντέλων, που μειώνει κατά πολύ το χρόνο στις αλλαγές σχέσεων ενώ παρακολουθεί 500 φορές το δευτερόλεπτο τις μεταβλητές για βέλτιστη απόδοση.

Η καινοτομία αυτή βελτιστοποιεί την απόδοση στη μετάδοση της κίνησης παρακολουθώντας τις αλλαγές ταχύτητας και τα επιμέρους στοιχεία στο εσωτερικό του κιβωτίου 500 φορές το δευτερόλεπτο, ρυθμίζοντας με ακρίβεια την ταχύτητα περιστροφής των γραναζιών με σκοπό τις ταχύτερες δυνατές αλλαγές ταχυτήτων.

Ουσιαστικά, το Active Shift Control έρχεται να καλύψει μια αδυναμία των συμβατικών υβριδικών οχημάτων. Πιο συγκεκριμένα, τα υβριδικά δεν εξοπλίζονται με μετατροπείς ροπής για να μπορεί να βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου, επειδή με αυτούς υπάρχουν απώλειες ενέργειας κατά την διάρκεια της αλλαγής μιας σχέσης. Για να το αντιμετωπιστεί αυτή η αδυναμία, τα υβριδικά έχουν μεγαλύτερη κλιμάκωση στο κιβώτιο ώστε να επιτευχθούν ομαλότερες αλλαγές σχέσεων.

Η τεχνολογία ASC εφαρμόζει νέο λογισμικό στη μονάδα ελέγχου του υβριδικού συστήματος (Hybrid Control Unit ή αλλιώς HCU), που με τη σειρά του ρυθμίζει τον ηλεκτροκινητήρα για να ευθυγραμμιστούν οι ταχύτητες περιστροφής του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων ώστε να μειωθεί ο χρόνος αλλαγής σχέσεων κατά 30% από τα 500 στα 350 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Η εν λόγω τεχνολογία προσφέρει επίσης ομαλότερες αλλαγές ταχύτητας παρά τους μικρότερους χρόνους αλλαγής των σχέσεων, κάτι που σημαίνει αυτόματα πως βελτιώνεται η επιτάχυνση και μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτο, ενώ παράλληλα αυξάνεται η διάρκεια ζωής του κιβωτίου.

Mercedes
moto