Το Α8 νέας γενιάς θα γίνει το πρώτο μοντέλο που θα προσφερθεί με αυτήν την τεχνολογία.

Το Α8 νέας γενιάς θα γίνει το πρώτο μοντέλο που θα προσφερθεί με αυτήν την τεχνολογία.

Το κύκλωμα 48-Volt πάει Αudi A8

4.576 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2017)

Η Audi φαίνεται έτοιμη να προσφέρει αυτό το τελευταίας τεχνολογίας υβριδικό σύστημα στο νέο Α8. Ποιο το πλεονέκτημα του;

To επερχόμενο Αudi A8 θα είναι εξοπλισμένο με μια μπαταρία 48 Volt σαν μέρος του υβριδικού συστήματος κίνησης που θα είναι εξοπλισμένα όλα τα υβριδικά μοντέλα ανεξαιρέτως, είτε είναι diesel ή βενζίνης

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt θα αποθηκεύεται σε μια μπαταρία λιθίου. Ένα τέτοιο σύστημα απορροφά την ενέργεια που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και θα την αποθηκεύει πίσω στην μπαταρία.

Το Α8 νέας γενιάς θα γίνει το πρώτο μοντέλο που θα προσφερθεί με αυτήν την τεχνολογία καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να επεκτείνει πολύ γρήγορα το ίδιο σύστημα στα νέα Α6 και Α7. Ο επικεφαλής της Ανάπτυξης υβριδικών συστημάτων της εταιρείας δήλωσε ωστόσο πως δεν θα χρησιμοποιήσει το ίδιο 48 volt κύκλωμα αλλά διαφορετικές μπαταρίες που χρησιμοποιούνται σε άλλα υβριδικά του VW Group.
 
Το ηλεκτρικό κύκλωμα του Α8 θα μπορεί να προσφέρει επιπλέον 16 ίππους με 60 Νm ροπής ενώ ταυτόχρονα θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμου στον V6 βενζινοκινητήρα κατά 0.7λτ ανά 100 χλμ. Το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινείται για περίπου 45 δευτερόλεπτα με τον κινητήρα κλειστό σε ταχύτητες μεταξύ 30 και 160 χλμ.
Το νέο Audi A8 θα αποκαλυφθεί στις 11 Ιουλίου.

(Το αυτοκίνητο στις φωτογραφίες είναι η πρόταση από τον Jan Peisert για το νέο Α8)
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center