Το Sedric Concept βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο (Level 5) αυτόνομης οδήγησης και φτιάχτηκε στη μονάδα Volkswagen Group Future Center στο Πότσδαμ της Γερμανίας.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Sedric Concept βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο (Level 5) αυτόνομης οδήγησης και φτιάχτηκε στη μονάδα Volkswagen Group Future Center στο Πότσδαμ της Γερμανίας.

To μέλλον της VW (+vid)

3.653 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2017)

Το αυτόνομο VW Sedric Concept δεν αφήνει τον ιδιοκτήτη του να οδηγήσει. Ακόμα και να ήθελε δεν θα μπορούσε, καθώς δεν διαθέτει καν κόκπιτ. Για τιμόνι και πεντάλ ούτε λόγος...

Κατά την παρουσίαση του Sedric Concept στη Γενεύη, η Volkswagen έκανε λόγο για «τη μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία της». Το πλήρως αυτόνομο όχημα είναι το πρώτο πρωτότυπο της φίρμας στα πλαίσια της στρατηγικής «TOGETHER – Strategy 2025».

Όντας ένα πλήρως αυτόνομο όχημα, το Sedric είναι σε θέση να παραλάβει τους επιβάτες του απλώς με το πάτημα ενός κουμπιού. Περιττό ίσως να πούμε πως είναι ηλεκτροκίνητο, απόλυτα συνδεδεμένο όχημα.

Όντας ένα πλήρως αυτόνομο όχημα, το Sedric είναι σε θέση να παραλάβει τους επιβάτες του απλώς με το πάτημα ενός κουμπιού. Περιττό ίσως να πούμε πως είναι ηλεκτροκίνητο, απόλυτα συνδεδεμένο όχημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η Volkswagen σχεδιάζει να γίνει «ο πρωτοπόρος της αειφόρου κινητικότητας». Το Sedric Concept βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο (Level 5) αυτόνομης οδήγησης και φτιάχτηκε στη μονάδα Volkswagen Group Future Center στο Πότσδαμ της Γερμανίας, σε συνεργασία με το τμήμα Volkswagen Group Research στο Βόλφσμπουργκ.
 
Όντας ένα πλήρως αυτόνομο όχημα, το Sedric είναι σε θέση να παραλάβει τους επιβάτες του απλώς με το πάτημα ενός κουμπιού. Περιττό ίσως να πούμε πως είναι ηλεκτροκίνητο, απόλυτα συνδεδεμένο όχημα. Εκτελεί όλες τις κινήσεις μόνο του, δίχως να απαιτείται καμία παρέμβαση από κάποιον οδηγό. Και να ήθελε δεν θα μπορούσε, καθώς δεν υπάρχει καν κόκπιτ. Για τιμόνι και πεντάλ ούτε λόγος...
  
Σύμφωνα με τη Volkswagen, το Sedric είναι πολλά περισσότερα από ένα όχημα, καθώς σχεδιάστηκε για να αποτελεί έναν συνταξιδιώτη, με τον οποίο μπορείς να συζητήσεις για τον προορισμό, την κίνηση και τον απαιτούμενο χρόνο. Κάτι σαν προσωπικό βοηθό, δηλαδή...
 
Όλες οι πληροφορίες για το ταξίδι προβάλλονται σε μεγάλη οθόνη OLED με εικονική πραγματικότητα, η οποία αντικαθιστά το τυπικό ταμπλό. Λειτουργεί και ως κέντρο ψυχαγωγίας, εκτός αν οι επιβάτες θέλουν να πάρουν έναν υπνάκο.
 
Κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου, η Volkswagen επαναεπιβεβαίωσε την πρόθεσή της να λανσάρει 30 ηλεκτρικά μοντέλα ως το 2025 και πως θα επενδύσει για αυτό κάμποσα δισεκατομμύρια ευρώ. Για το λόγο αυτό θα εργαστούν ειδικοί από 37 εταιρείες για να δημιουργήσουν τον ψηφιακό κόσμο του αύριο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center