Ο μικρός 1.000ρης κινητήρας, αλλά και οι...  μαζεμένες 
διαστάσεις έχουν κρατήσει χαμηλά το βάρος του 
πρωτότυπου Opel GT, το οποίο δεν 
ξεπερνά τα 1.000 κιλά.

Ο μικρός 1.000ρης κινητήρας, αλλά και οι... μαζεμένες διαστάσεις έχουν κρατήσει χαμηλά το βάρος του πρωτότυπου Opel GT, το οποίο δεν ξεπερνά τα 1.000 κιλά.

Οpel GT

22.083 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2016)

Αναβίωση του θρύλου

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Λανσάρισμα το 2018


Τι νέο θα φέρει
  • Νέο σπορ κουπέ
  • Πισωκίνητο και ελαφρύ
  • Με 1000άρη κινητήρα και 145 άλογα

Τα σχέδια της Opel για ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο έδειξε το πρωτότυπo, που παρουσιάστηκε νωρίτερα μέσα στο 2016. Όπως είναι φανερό μιλάμε για μία αλλαγή πλεύσης σε σχέση με ότι είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν από το Opel GT, καθώς πλέον το αυτοκίνητο είναι πιο... μικρό σε διαστάσεις, ενώ και το μοτέρ του έχει τα μισά κυβικά και έναν κύλινδρο λιγότερο από το τελευταίο GT παραγωγής. Συγκεκριμένα, το πρωτότυπο Opel GT εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο, τούρμπο, 1,0 λτ. βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 145 άλογα και 205 Nm ροπής. Το πρωτότυπο Opel GT είναι πισωκίνητο και χρησιμοποιεί κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Φυσικά ο μικρότερος κινητήρας αλλά και οι...  μαζεμένες διαστάσεις έχουν κρατήσει χαμηλά το βάρος του πρωτότυπου, το οποίο δεν ξεπερνά τα 1.000 κιλά. Αυτό το χαρακτηριστικό αποδεικνύεται πολύτιμος σύμμαχος στις επιδόσεις του Opel GT Concept με τη γερμανική μάρκα να ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 8,0 δλ. και τελική ταχύτητα 215 χλμ./ώρα. Η εμφάνιση του Opel GT δεν έχει, όπως φαίνεται και από τις εικόνες, σχεδιαστικές υπερβολές και εξάρσεις. Οι τόνοι έχουν κρατηθεί χαμηλά, ενώ το μεγάλο καπό εμπρός με το σήμα της μάρκας και κυρίως οι... κόκκινοι τροχοί κάνουν αίσθηση. Παρατηρώντας το πρωτότυπο Opel GT περισσότερο θα δούμε πως λείπουν οι εξωτερικοί καθρέφτες και οι χειρολαβές των θυρών είναι κριμένες. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto