Η Opel θέλει το Monza να είναι πισωκίνητο και σε θέση να φιλοξενήσει μεγάλα σε κυβισμό μηχανικά σύνολα που να συνάδουν με το δυναμικό προφίλ του
Opel Monza
22.075 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2016)
Το μεγάλο GT της Opel
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Λανσάρισμα το 2018
Τι νέο θα φέρει
Αναβίωση του θρυλικού Monza
Σπορ σχεδίαση
Πισωκίνητο
Στα σχέδια της Οpel είναι και η προσθήκη στη γκάμα των μοντέλων της, ενός μεγάλου κουπέ, όπως το θρυλικό Monza, το οποίο κατασκευάστηκε από 1978 μέχρι το 1986. Για το πολυτελές κουπέ, που ετοιμάζει η γερμανική φίρμα, υπάρχει έντονη φημολογία πως θα ανταγωνιστεί μοντέλα, όπως το Audi A5 και τη Σειρά 4 της BMW. Μια ιδέα για το τι πρέπει να περιμένουμε από την Opel μας έδωσε το ομώνυμο πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε το 2013 στην έκθεση της Φρανκφούρτης και το οποιο «υιοθετεί» μια μεγάλη μάσκα, επιμηκυμένους προβολείς και αρκετά κεκλιμένο παρμπρίζ. Το πρωτότυπο Monza είχε μήκος 4,69 μ. και 1,31 μ. ύψος, ενώ η καμπίνα του ήταν κατά 15 εκ. χαμηλότερη από το σύνηθες. Παρόλα αυτά πρόσφερε μεγάλη άνεση και πολύ εύκολη πρόσβαση, χάρη στις μεγάλες πόρτες, που ανοίγουν προς τα πάνω. Η «προχωρημένη» εμφάνιση δεν περιοριζόταν μόνο στο εξωτερικό, αλλά ήταν εμφανής και μέσα, χάρη σε μια οθόνη πολλαπλών λειτουργιών πληροφόρησης κα ψυχαγωγίας με 18 φώτα LED, που κάλύπτε το σύνολο του ταμπλό, από άκρη σε άκρη. Αν και το πρωτότυπο είχε υβριδικό σύστημα με βάση τον 1,0 λτ. Ecotec κινητήρα της φίρμας, η Opel θέλει το Monza να είναι πισωκίνητο και σε θέση να φιλοξενήσει μεγάλα σε κυβισμό μηχανικά σύνολα που να συνάδουν με το δυναμικό προφίλ του. Έτσι θα χρησιμοποιηθεί, κατά τις πληροφορίες, η πλατφόρμα της Cadillac ATS, ελαφρώς προσαρμοσμένη. Επομένως, θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μηχανικά σύνολα, όπως ο 4κύλινδρος, turbo 2 λίτρων της GM ή ο 3,6 λίτρων V6, των 325 ίππων. Από την άλλη, λογικό είναι ότι η Ευρώπη θα θελήσει και κάποιο diesel μοτέρ, το πιθανότερο κάποιο από τη γκάμα της εταιρείας.
Mακάρι να παρουσιαστεί και το καινούριο Calibra!!!!
Η εικονα που βλεπουμε ειναι ομορφη και ας ελπισουμε να ειναι και το τελικο αποτελεσμα της παρουσιας του. Συνεχιζει την πολυ καλη πορεια του προκατοχου του που εκανε επιτυχια,με μοναδικο στοιχειο που βλεπω αδυνατο να ειναι αυτο του 1000αρι κινητηρα για ενα τοσο μεγαλο οχημα που δεν το βλεπω σωστη επιλογη γιατι ειναι αγνωστο πως θα συμπεριφερθει. Θα δουμε βεβαια.