Στη γκάμα του νέου Fiesta, η Ford προσφέρει την μεγαλύτερη και πιο πλήρη επιλογή κινητήρων από κάθε άλλη φορά στην ιστορία.
Κινητήρες-Κιβώτια: Πληρότητα και ακόμη περισσότερη οικονομία
Στη γκάμα του νέου Fiesta, η Ford προσφέρει την μεγαλύτερη και πιο πλήρη επιλογή κινητήρων από κάθε άλλη φορά στην ιστορία, έχοντας ως άξονα τον πολλαπλά βραβευμένο 1.000άρη EcoBoost κινητήρα βενζίνης. Το μοτέρ αυτό έρχεται και πάλι σε εκδόσεις με 100, 125, αλλά και 140 ίππους (ο ισχυρότερος 1.000άρης), που συνδυάζονται για πρώτη φορά με ένα νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή εναλλακτικά για την έκδοση των 100 ίππων και με ένα 6τάχυτο αυτόματο με paddles αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι. Ο νέος 1.000άρης EcoBoost εφαρμόζει μια σειρά από τεχνολογίες που του επιτρέπουν να προσφέρει χαμηλές εκπομπές ρύπων από 98 γρ./χλμ. Παράλληλα, στο ίδιο πεδίο της βενζίνης, η Ford εντάσσει στο Fiesta το 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,1 λίτρου με 70 και 85 ίππους, που αντικαθιστά τον προηγούμενο 1.000άρη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σε ό,τι αφορά στο diesel, υπάρχει το σημαντικό νέο της προσθήκης του γνωστού μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Ford, 1,5 λίτρων TDCi κινητήρα diesel με 120 άλογα, 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και μόνο 89 γρ./χλμ. εκπομπές CO2. Επιπλέον αυτού, η Ford δίνει την επιλογή και για έκδοση του μοτέρ αυτού με 85 άλογα, επίσης 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και CO2 μόνο 82 γρ./χλμ. Στα μέτρα που βοηθούν στον περιορισμό της κατανάλωσης εντάσσεται η στάνταρ παρουσία συστήματος Auto Start/Stop σε όλα τα μοτέρ, αλλά και ενεργής εμπρόσθιας γρίλιας που βελτιώνει την αεροδυναμική στον 1.000άρη EcoBoost και τον 1,5 TDCi των 85 ίππων. Νέο στοιχείο αποτελεί και το set-up Eco, που παραμετροποιεί με άξονα την οικονομία την απόκριση στο γκάζι, τη λειτουργία του turbo και παράλληλα, δείχνει στον οδηγό πότε να αλλάξει σχέση στο κιβώτιο, για να επιτευχθεί χαμηλότερη κατανάλωση.
Διαβασα σε αλλο σαιτ οτι θα συνοδευονται με 8 χρονια εγγυηση στα μηχανικα μερη! Αν αληθευει αυτο νομιζω οτι ειναι η πιο μεγαλη εγγυηση που εχει δωθει ποτε σε αυτοκινητο παραγωγης και αξιζουν συγχαρητηρια στη Ford! Ελπιζω η κινηση των Αμερικανων να συμπαρασυρει Ιαπωνες, Κορεατες και Γαλλους (καλα οι Γερμανοι ποτε δεν προκειται να κανουν κατι τετοιο) ωστε και εκεινοι με τη σειρα τους να αυξησουν τη χρονικη διαρκεια των δικων τους εγγυησεων προς οφελος δικο μας.
bye bye c3 . . bye bye micra . . τα λεμε !!
Το καλό γίνετε ακόμα καλύτερο,σημείο αναφοράς σε οδική συμπεριφορά της κατηγορίας του,αξιόπιστο και με 8 χρόνια εγγύηση όπως λέει η FORD,μπράβο της.
Αν η εγγυηση ειναι πραγματικη και οχι μουφα, δηλαδη καλυπτει οντως τα μηχανικα μερη, χωρις αλλα και χωρις αλλα τερτιπια, τοτε σιγουρα θα ειναι το επομενο αυτοκινητο μου. Ειναι σπουδαιο να απολαμβανεις σωστη οδικη συμπεριφορα χωρις αγχος για τυχαιες ζημιες, σε αυτους τους χαλεπους καιρους. Μηπως ομως υπαρχει οριο χιλιομετρων που στην πραξη ακυρωνει την οκταετη εγγυηση, πραγμα που θα επρεπε το περιοδικο να το αναφερει;
Το αυτοκίνητο αναμένεται να πουλήσει ακόμα περισσότερο σε σχέση με τώρα.Επιτέλους το 6άρι κιβώτιο και τα 120 άλογα με το πετρέλαιο,θα το απογειώσουν ενώ αν θα είναι ακόμα καλύτερο στο δρόμο δεν θα έχει αντίπαλο. Προβλέπω μεγάλη μάχη σε αυτό και το Ibiza..
Καλά μη χαίρεστε και τόσο πολύ. Όσο περισσότερα χρόνια εγγύηση έχει ένα αμάξι, τόσο πιο πολλά χρόνια σου κρατάει και η θηλιά στο λαιμό σου να χρυσοπληρώνεις δηλαδή τα σέρβις στη μαμά εταιρία χωρίς να μπορείς να πας σε ανεξάρτητο συνεργείο ή βενζινάδικο να αλλάξεις έστω και λάδια.. Άσε που όπως βλέπω αυτή την 8χρονη εγγύηση την πληρώνεις και με την αγορά του αμαξιού αφού βλέπω τις τιμές του να ξεφεύγουν εντελώς... 2.500 ευρώ πάνω από τον ανταγωνισμό...
Aναβαθμισμενο σημαντικα σε εσωτερικο και κινητηρες,αλλα κριμα που η αντιπροσωπεια διαλεξε αυτην την τιμολογιακη πολιτικη.Το αυτοκινητο λογικα θα ειναι κοντα η ακομη και στην κορυφη της κατηγοριας αλλα αυτο δεν δικαιολογει το να ειναι τοσο ακριβο.Ενδικτικα αναφερω σε μερικες εκδοσεις με τον ecoboost ειναι λιγο ακριβοτερο απο το focus!! Επισης δεν γινεται αναφορα στους χωρους,απο συνεπιβατες και πορτ-μπαγκαζ υπαρχουν επισημα στοιχεια?