Με ποια λογική, τώρα, τολμήσαμε, αυτήν την σύγκριση; Θα πουν μερικοί… Μα βέβαια με αφορμή την έκδοση Vignale!
2. vs Mercedes A-Class
Οδηγικά η νέα γενιά της A-Class σε κερδίζει με την ποιότητα κύλισης, αλλά και την συμπεριφορά της υπό πίεση. Το νέο Ford Focus στοχεύει όμως και αυτό ψηλά, ειδικά στην έκδοση Vignale. Στον συνολικό οδηγικό της χαρακτήρα προσθέστε την κατά 20% βελτιωμένη ακαμψία και την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (θυμίζει διπλά ψαλίδια) που συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και εξελιγμένα σινεμπλόκ στο πίσω υποπλαίσιο με στόχο τα κορυφαία επίπεδα άνεσης και δυναμικής συμεπριφοράς.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με ένα εξαιρετικό run για τον μήνα Απρίλιο, η Mercedes A-Class βρίσκεται στη δεύτερη θέση της κατηγορίας της για το πρώτο 4μηνο του χρόνου, μία επίδοση πραγματικά εντυπωσιακή. Ωστόσο, να σημειώσουμε πως η νέα γενιά της A-Class είναι πια εδώ, και για το λόγο αυτό την σύγκριση του νέου Focus θα την επιχειρήσουμε απέναντι στη καινούρια, και όχι την προηγούμενη.
Με ποια λογική, τώρα, τολμήσαμε, αυτήν την σύγκριση; Θα πουν μερικοί… Μα βέβαια με αφορμή την έκδοση Vignale! Όπως και στην περίπτωση του Fiesta, έτσι και το μικρομεσαίο της Ford θα διατίθεται και σε δύο ειδικές εκδόσεις, την Active και την Vignale. Η πρώτη διαθέτει crossover χαρακτηριστικά (π.χ. +30 χλστ. απόσταση από το έδαφος), ενώ η δεύτερη premium και πολυτελή στοιχεία. Συγκεκριμένα, η έκδοση Vignale ξεχωρίζει με τους διαφορετικής σχεδίασης προφυλακτήρες, τη μάσκα με το χαρακτηριστικό ρομβοειδές πλέγμα, τα αλουμινένια φινιρίσματα μέσα και έξω, αλλά και τις ειδικές αποχρώσεις αμαξώματος, όπως την βαφή Dark Mulberry με τέσσερα διαφορετικά στρώματα. Όλες αυτές οι πινελιές σε συνδυασμό με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού καταφέρνουν και δίνουν μια premium υπόσταση στο μοντέλο, με αποτέλεσμα αυτό να μπορεί να σταθεί με αξιώσεις δίπλα στην εκλεπτυσμένη και άκρως δυναμική Γερμανίδα.
Φυσικά, η αντιπαράθεση δεν αφορά μόνο την εμφάνιση. To νεο Focus θα έχει να ανταγωνιστεί την πολύ καλή ποιότητα υλικών και συναρμογής, την κορυφαία ποιότητα κύλισης, και πάνω από όλα τις τεχνολογίες της A-Class. Σημαντικότερη εξ αυτών μάλλον το σύστημα MBUX (Mercedes-Benz User Experience) το οποίο έχει δύο οθόνες στο εσωτερικό και μπορεί να το χειριστεί κανείς τόσο με χειρονομίες, όσο και με φωνητικές εντολές. Πρόκειται δηλαδή για μια διαφορετική εμπειρία οδήγησης, όπως εξάλλου προτείνει και η Ford και με το Ford Pass Connect, το σύστημα Live Traffic και το ηχοσύστημα των 675 Watt της B&O.
Πώς γίνεται το γκολφ να είναι "ένα μοντέλο το οποίο αποτελεί σημείο αναφοράς για την ποιότητα κατασκευής του", ενώ ταυτόχρονα η vw να είναι στις τελευταίες θέσεις του πίνακα αξιοπιστίας που κατά καιρούς δημοσιεύετε? Κάτι βρωμάει εδώ...
Καλο θα ηταν στο τεστ να υπηρχε και το civic το οποιο στα 1.5 εχει αμεση συγκριση με τον αντιστοιχο κινητηρα του focus
Πάνος, όχι, για μένα ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα!Αντιθέτως η αξιοπιστία ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ από την ποιότητα της κατασκευής. Στο επόμενο συμφωνούμε, πράγματι το γερμανικό "δείχνει" ποιοτικό, όμως δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι.
Τι να λεμε βρε παιδια, τι κανουργιο εχει να δωσει το φοκους; Την τρομερη εξωτερικη του εμφανιση που ειναι ξεχωριστη απο τα υπολοιπα; Τον απιστευτα εξελιγμενο ημιακαμπτο στις φθηνες εκδοσεις; Προς AUTOTRITI, αμεσος ανταγωνιστης του φοκους ειναι το CIVIC γιατι δεν το βλεπουμε στην λιστα ρε παιδια και μου βαζετε το TIPO, την πανακριβη a-class με τα τασια και το auris που παιζει με diesel και χαμηλης ιπποδυναμης βενζινοκινητηρες; ; Πραγματικα σε οσα συγκριτικα που κανετε και θα επρεπε να ειναι πρωτο το CIVIC απλα δεν το αναφερετε καθολου για δικους σας λογους προφανως. Τι να μιλησουμε? Για τις επιδοσεις σε σχεση με την καταναλωση? Τους χωρους? Που εχει καμια 100+λιτρα παραπανω πισω σε σχεση με το φοκους; Που δεν εχει καμια σχεση εμφανισιακα με megane, focus, golf, auris, astra και τα συναφη??
Πιστεύω ότι το νέο Focus είναι η χρυσή τομή και αυτό θα είναι το μεγαλύτερο ατού του. Δηλαδή, έχει ποιότητα όπως ένα Golf ή μιας Mercedes αλλά δεν είναι τόσο ακριβό, έχει τεχνολογία ανάλογη της κορυφής του ανταγωνισμού και μια οδική συμπεριφορά που δεν μπορεί να συγκριθεί παρά μόνο με ορισμένα τετρακίνητα του ανταγωνισμού. Αν η αντιπροσωπεία κάνει και κάποιες προσφορές τότε θα πάει πολύ καλά εμπορικά.
Ποιότητα και αξιοπιστία είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Ένα κορεάτικο αυτοκίνητο 15ετιας μπορεί να έχει αποδειχθεί πολύ καλό στον τομέα της αξιοπιστίας, από την άποψη ότι δεν παρουσίασε σημαντικά προβλήματα ή βλάβες αυτά τα χρόνια. Αυτό δεν σημαίνει ότι είχε και ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό του ή καλή παθητική ασφάλεια. Στις χώρες όπου κρατάνε τα αυτοκίνητα 5 έως 7 χρόνια, είναι λογικό η αξιοπιστία να λογίζεται διαφορετικά από ο, τι σε χώρες όπου τα κρατάνε 20,μιας και τα προβλήματα, κατά κανόνα, αυξάνονται όσο αυξάνεται και η ηλικία των οχημάτων.
Για να απαντήσω στον Kostis, έξω από την χώρα που βρίσκεται μόνιμα σε κρίση, ο καταναλωτής, που αμοίβεται αξιοπρεπώς, δεν ενδιαφέρεται τόσο για την αξιοπιστία του μοντέλου(μέχρις ένα βαθμό...), εφόσον μπορεί να αντιμετωπίσει οικονομικά τις αβαρίες. Αυτό που του προσφέρει, πχ, το Golf, μετραει περισσότερο! Αναφέρομαι βασικά στην Ευρώπη, γιατί εκτός αυτής η Toyota σαρώνει! Ομως, το Golf είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας, στην αρχή πως τα γερμανικά ΙΧ είναι μπροστά! Στην κατηγορία Sedan, πχ, ειδικά στα μεσαία μοντέλα(segment D) έχουν σχεδόν εξαφανίσει τους αντιπάλους τους!
αναζητούσα αυτοκίνητο μέχρι τα 18000 ευρώ με όλα τα έξοδα πληρωμένα, ασφάλειες κλπ , με το κλειδί στο χερι και ήμουν μεταξύ του...i30 fastback και της Τζιουλέττας , προτίμησα την Ιταλιδα καλονή… χωρίς δευτερη σκέψη..Η πρωτη σκέψη ήταν όταν ξεκαθαρισα και δεν ασχοληθηκα καθόλου με τα άλλα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού.. όπως πχ Μεγκαν, Κορολλα, Αυρις, Γκολφ, Φοκους… είμαι περήφανος για την Ιταλίδα … χαιρομαι και καμαρώνω... σας ευχομαι και στα δικά σας παρεμπιπτόντως και στην απλή εκδοση εχει υπερπληρη εξοπλισμο...και μου λεμεθνε και ένα 500 από το αρχικο μπαντζεντ που ειχα…!!!!! Οποιος φιλος ενδιαφέρεται να του πω τη γνωμη μου γιατι απέρριψα τα άλλα αυτοκίνητα να του το πω ευθαρσώς …. Εκ των υστέρων ειδα πως μεχρι τώρα το i30 fastback δεν πούλησε οσο το αδελφακι του Χατσ, οπότε η επιλογή που έκανα είναι ακόμη πιο ενισχυμένη …. Δεν ξέρω αν το 3 της μαζντα αν είχε αυτή την τιμή αγοράς ..αν προτιμούσα τελικά εκείνο.... αλλά μάλλον θα ηταν πολύ πιο ακριβό....
καλησπερα focus 1.5 182ps st line με εξτρα τα led,μεταλλικο χρωμα και κλιματισμο(γιατι αυτη η γενια focus κλιματισμο εχει μονο η vignale) με πινακιδεσ κλπ 28000 τα θεωρω πολλα οταν το προηγουμενο focus με ακριβωσ τα ιδια με xenon που στριβουνε αντι για led ειχε 25000.και ολα τα τεχνολογικα καλουδια που διαφημιζουν στο focus δεν ειναι στανταρ πανε εξτρα,αρα τι παραπανω εχει ωστε να δικαιολογει αυτη τη τιμη το νεο focus σε σχεση με το παλιο?
ειδικα το golf καποιων περιοδω ηταν πραγματι καλυτερο σε ποιοτητα κατασκευης, οχι αξιοπιστια μηχανικων μερων. Μιλαω για το μοντελο του 2003- 2004 που ειχα, απιστευτη κατασκευή. τα πραγματα ομως αλλαξαν και τωρα (εδω και μια πενταετια ) κανεις ουρα στα συνεργεια της VW για απιστευτες βλαβες και επιπεδο Εξυπηρετησης πακισταν. Η μηπως να ανφερουμε την τεραστια ξεφτιλα της μαιμουδιας με τα καυσαερια ? στην ευρωπη δεν ανοιξε μυτη, ποιος τολμαει να τα βαλει με τους γερμανους ? κοντευει να καταντησει ρενω !!! καταργησε και την ανεξαρτητη πισω !! ενω το Focus εβαζε παντα ανεξαρτητη, ενω τωρα θα βαζει ημιακαμπτο μονο στις μικρες εκδοσεις. απο το 2006 εχω ενα Μαβερικ , εχω κανει 250,000 χιλ. και δεν εχω αλλαξει τιποτα, τα δισκοφρενα μολις αρχισαν να κανουν πατουρα. καταναλωση απο 8,8λ/100χιλ - 11λ/100χιλ προσωπικα θα αγοραζα το νεο Focus Active 4χ4 με κλειστα ματια !!
Kostis, για σένα ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία είναι το ίδιο πράγμα! Για τους ασχολούμενους με το αυτοκίνητο(μάλλον όλους...) αυτά είναι δύο διαφορετικά πράγματα! Το γερμανικό είναι ό,τι πιο σύγχρονο και, άρα, "δείχνει" ποιοτικό! Η ποιότητα έχει σχέση με την όλη εικόνα! Η αξιοπιστία με την σωστή και αδιατάρακτη λειτουργία των μηχανισμών. Πιθανόν, οι Γερμανοί, να μην προλαβαίνουν να τεστάρουν τις νέες υψηλές τους τεχνολογίες σε βάθος χρόνου(άποψη φίλου) Οχι, δεν είναι τόσο αξιόπιστο όσο ένα ιαπωνικό/κορεάτικο! Αυτό είναι ο κανόνας, αλλά με εξαιρέσεις
Φίλε Πάνος, δε βλέπω απάντηση στο ερώτημά μου. Εγώ δεν μίλησα για τις πωλήσεις του golf. Το ερώτημά μου είναι αν μπορείς να διακρίνεις την αντίφαση...
Το μόνο κριτήριο οι πωλήσεις? Είναι δυνατόν? Που είναι το κορυφαίο Renault Megane, τα άλλα γαλλικά αυτοκίνητα, η Julieta, το Civic? Αμάν πια με τα γερμανικά! Και καλά τώρα το FIAT TIPO made in Turkey!
E oxi kai ton Tipo.....eleos.Ola ta ypolipa einai mia xara.Gia to Focus tha doume.Pistevo oti opio kai na pareis kerdismenos tha vgeis.