To νέο Ford Focus απέναντι στον ανταγωνισμό
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To νέο Ford Focus απέναντι στον ανταγωνισμό

121.560 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2019)

Ποιος είναι ο Πρωταθλητής των μικρομεσαίων; Το νέο Ford Focus στοχεύει στην κορυφή, αλλά ο δρόμος προς τα εκεί μόνο με ροδοπέταλα δεν είναι στρωμένος. Οι 7 κορυφαίοι ανταγωνιστές του δεν σκοπεύουν να πέσουν αμαχητί στην κόντρα για τον τίτλο του Πρωταθλητή.

Τα μικρομεσαία χάτσμπακ έγιναν από τη στιγμή της εμφάνισης του προπομπού της, του VW Golf, το καταφύγιο της μέσης οικογένειας για τις μετακινήσεις, με ότι αυτό συνεπάγεται με έμφαση στην άνεση, στην ευρυχωρία και στην ασφάλεια. 

Το μεγαλύτερο σε μήκος Honda Civic είναι αν μη τι άλλο και το πιο διαφορετικό σε σχεδίαση, η οποία σε κάποιους δείχνει κραυγαλέα και σε κάποιους φουτουριστική.

Το μεγαλύτερο σε μήκος Honda Civic είναι αν μη τι άλλο και το πιο διαφορετικό σε σχεδίαση, η οποία σε κάποιους δείχνει κραυγαλέα και σε κάποιους φουτουριστική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που είναι μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες σε πωλήσεις στην Ευρώπη γενικότερα, αλλά και στην Ελλάδα ειδικότερα. Οι προτάσεις είναι πολλές και ο ανταγωνισμός σκληρός. Η μάχη για το θρόνο είναι αέναη. Όποιος επαναπαυθεί στις τυχόν επιτυχίες του παρελθόντος, θα τιμωρηθεί από τις εξελίξεις του ανταγωνισμού.

Ο αντιπρόεδρος προϊοντικής εξέλιξης της Ford Ευρώπης, Τζο Μπάκατζ, έχει δηλώσει: «Δεν μας δίνεται συχνά η ευκαιρία να φτιάξουμε ένα νέο αυτοκίνητο από λευκό χαρτί. Με το νέο Ford Focus την αρπάξαμε και με τα δύο χέρια, για να φτιάξουμε το καλύτερο μικρομεσαίο οικογενειακό που μπορείς να αγοράσεις». Όπως θα καταλάβατε και από την δοκιμή του, το νέο Ford Focus στοχεύει στην κορυφή. Για να βρεθεί όμως εκεί, θα πρέπει πρώτα να δώσει κάποιες σκληρές μάχες. 

Mε δεδομένη την απουσία του Fiat Tipo χάτσμπακ με τον 1,4 Τ-Jet κινητήρα των 120 ίππων και της Alfa Romeo Giulietta με τον αντίστοιχο κινητήρα, μοντέλα τα οποίο δεν ήταν διαθέσιμα από την αντιπροσωπεία, συγκρίναμε το νέο Focus απέναντι στους βασικούς ανταγωνιστές του. Ας αρχίσουν οι χοροί!

Σχεδίαση: Καθένα με τον τύπο του…
Το 4ης γενιάς Ford Focus είναι το νεότερο όλων και δεν κρύβω πως μου άρεσαν οι νέες του αναλογίες με το μακρύ καπό ,το θεόρατο μεταξόνιο και το κοφτό πίσω μέρος με τα οριζόντια πλέον φώτα ειδικά σε συνδυασμό με το δυναμισμό και τις λεπτομέρειες της σπορτίφ ST Line έκδοσης. Το Civic είναι το αμέσως νεότερο της παρέας έχοντας μόλις μπει στην 10η γενιά του. Ξεπερνώντας τα 4,5 μ. είναι το μακρύτερο εδώ και σχεδιαστικά είναι μια κατηγορία μόνο του. Είτε λατρεύεις τον κραυγαλέο σχεδιαστικό του προσανατολισμό, είτε δε θες να το ξέρεις. Επίτρεψέ μου αγαπητέ αναγνώστη να ανήκω σε αυτούς που το θεωρούν διαφορετικό. 

Κάτι που δεν ισχύει για τη νέα γενιά του Hyundai i30, η οποία έχει πιο μετριοπαθή σχεδίαση σε σχέση με πριν και ξεχωρίζει κυρίως χάρη στην μπροστινή, τονισμένη τραπεζοειδή μάσκα. Πάντως οι ήπιες σχεδιαστικές γραμμές δεν εμποδίζουν το i30 να εκφράζει αποφασιστικότητα και αυτοπεποίθηση. Την ίδια έκφραση έχει και το Opel Astra, το οποίο είναι από τα μικρομεσαία, που κοιτώ και δεύτερη φορά στο πέρασμά του μιας και συνδυάζει περίτεχνα την κομψότητα με τον δυναμισμό. Ο κύκλος των νέων σε γενιά μοντέλων κλείνει με το Renault Megane, το οποίο σε αυτή τη γενιά μπορεί να μην πήρε τα ρίσκα της προηγούμενης, ωστόσο παρουσιάζεται ενδιαφέρον αισθητικά με τις λεπτομέρειες του αμαξώματός του να χαρίζουν ένα επιβλητικό προφίλ, με το κομψό αισθητικό αποτέλεσμα να κερδίζει τελικά τις εντυπώσεις. Το ανανεωμένο Peugeot 308 με 4.253 χλστ. μήκος είναι το πιο compact σε μήκος και κερδίζει με την αρμονική συνύπαρξη της δυναμικής και εκλεπτυσμένης αισθητικής, κάτι που οφείλεται στις λεπτομέρειες χρωμίου στη μάσκα, στα λεπτεπίλεπτα φανάρια και τα έντονα νεύρα στο πλάι του αμαξώματος.

Αν φυσικά είσαι από αυτούς που δεν παίρνουν ρίσκο, τότε το ανανεωμένο 7ης γενιάς Golf είναι το αυτοκίνητό σου, όντας το πιο συγκρατημένο και φανερά το λιγότερο διαφορετικό από τις προηγούμενες γενιές του. Αντίθετα, το ανανεωμένο 4ης γενιάς SEAT Leon είναι πιο αιχμηρό και δυναμικό από το μικρομεσαίο VW με το οποίο μοιράζεται πάτωμα και μηχανικά μέρη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι, αν είστε από αυτούς που ψωνίζουν με το μάτι, οι επιλογές καλύπτουν όλα τα γούστα και όλες τις ορέξεις… Ας περάσουμε όμως σε αντικειμενικές συγκρίσεις…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto