Συμπέρασμα: And the winner is…

Συμπέρασμα: And the winner is…

121.562 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2019)

Το σίγουρο είναι ότι τα σύγχρονα μικρομεσαία μοντέλα καταφέρνουν να είναι πρακτικά, τεχνολογικά προηγμένα και ασφαλή. Ποιο όμως είναι συνολικά το καλύτερο; Το Renault Μegane 1,2 TCe με τα 130 άλογα είναι ένα αξιόλογο σύνολο, ωστόσο συγκριτικά υστερεί σε χώρους επιβατών ενώ από τον εξοπλισμό του λείπει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος παρά τα 19.600 ευρώ, που κοστίζει. Το Honda Civic 1,0 VTEC turbo είναι αναμφίβολα η πιο ξεχωριστή, αλλά και ακριβή πρόταση παρά την πληρότητα του εξοπλισμού που συνοδεύει την τιμή των 20.650 ευρώ. Σε αντίθεση, το Hyundai i30 προσφέρεται στην προκλητικά χαμηλή τιμή των 16.350 ευρώ, χωρίς το κορεάτικο μικρομεσαίο να έχει κάποιο χτυπητό μειονέκτημα. Το Opel Astra 1,0 Ecotec είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας με έμφαση στην άνεση, στην ευρυχωρία και στην ασφάλεια, που προσφέρεται στην λογική τιμή των 17.300 ευρώ. Παραδοσιακή αξία στην κατηγορία είναι το VW Golf (άλλωστε ήταν και ο προπομπός της), το οποίο εντυπωσιάζει με την ποιότητα στην κατασκευή και στην κύλιση ακόμη και στην έκδοση 1,0 TSI. Mε βασική τιμή 18.850 ευρώ προσφέρει μεταξύ άλλων και 7 αερόσακους (ο ένας επιπλέον για τα γόνατα του οδηγού). Το SEAT Leon έχει επίσης 7 αερόσακους, αλλά σε κερδίζει κυρίως με τον σπορτίφ του χαρακτήρα και την εξαιρετική τιμή των 15.250 ευρώ. Ωστόσο, η καμπίνα του παρότι ευρύχωρη δείχνει πολύ λιτή. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

To Peugeot 308 με τα 130 άλογα  χάρη στην σχετική προωθητική ενέργεια κοστίζει 19.200 ευρώ, τιμή που ταιριάζει στον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα, τον πλούσιο εξοπλισμό και  τις premium βλέψεις του.  Σε τελική ανάλυση αυτό που καταφέρνει πολύ καλά σε όλα είναι το νέο Ford Focus, το οποίο εξάλειψε το μειονέκτημα της στενόχωρης καμπίνας, κέρδισε σε ποιότητα και τεχνολογία και διατήρησε στο έπακρο τα υπέροχα οδηγικά του χαρίσματα κατακτώντας επάξια το στέμμα της κατηγορίας.  Και όλα αυτά με τιμή κάτω από 18.000 ευρώ. Προς το παρόν τουλάχιστον…

Ford Focus 1,0 Εcoboost 125 PS
+  Σχεδίαση, ευρυχωρία και ποιότητα καμπίνας, τιμόνι-φρένα-επιλογέας, οδική συμπεριφορά και άνεση, 5ετής εγγύηση
- ESP που δεν απενεργοποιείται, ποιότητα πλαστικών στο κάτω μέρος του ταμπλό, κύκλος στροφής

Ηonda Civic 1,0 Turbo VTEC 130 PS
+ Στιβαρότητα κατασκευής, ευρυχωρία, οδική συμπεριφορά, θέση οδήγησης,  φρένα, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 5ετής εγγύηση
- Τιμή, τσιμπημένη κατανάλωση, πίσω ορατότητα 

Hyundai i30 1,0 T-GDi 120 PS
+ Εξοπλισμός-τιμή, χώροι, εικόνα και ποιότητα εσωτερικού, στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, 5ετής εγγύηση 
- Aίσθηση τιμονιού, τσιμπημένη κατανάλωση 

Opel Astra 1,0 Ecotec 105 PS
+ Λειτουργία κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, φρένα, κατανάλωση, 5ετής εγγύηση
- Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6η σχέσης στο κιβώτιο, κύκλος στροφής

Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS
+ Σχεδίαση, κινητήρας-επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, στάνταρ εξοπλισμός, 5ετής εγγύηση
- Ορατότητα προς τα πίσω, απόσβεση έντονων εγκάρσιων ανωμαλιών

Renault Megane 1,2 TCe 130 PS
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης-οδική συμπεριφορά, 5ετής εγγύηση
- Xώροι επιβατών, αποτελεσματικότητα φρένων

SEAT Leon 1,0 TSI 115 PS
+ Επιδόσεις, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά, τιμή αγοράς, φρένα, ευελιξία, θέση οδήγησης
- Λιτό ταμπλό, τσιμπημένη κατανάλωση 

VW Golf 1,0 ΤSI 110 PS
+ Ποιότητα κύλισης, ποιότητα εσωτερικού, επιδόσεις, φρένα, στάνταρ εξοπλισμός ασφάλειας 
-  ¶τολμη σχεδίαση μέσα-έξω, χωρίς ιδιαίτερο οδηγικό ταμπεραμέντο

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto