Συμπέρασμα: And the winner is…
Το σίγουρο είναι ότι τα σύγχρονα μικρομεσαία μοντέλα καταφέρνουν να είναι πρακτικά, τεχνολογικά προηγμένα και ασφαλή. Ποιο όμως είναι συνολικά το καλύτερο; Το Renault Μegane 1,2 TCe με τα 130 άλογα είναι ένα αξιόλογο σύνολο, ωστόσο συγκριτικά υστερεί σε χώρους επιβατών ενώ από τον εξοπλισμό του λείπει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος παρά τα 19.600 ευρώ, που κοστίζει. Το Honda Civic 1,0 VTEC turbo είναι αναμφίβολα η πιο ξεχωριστή, αλλά και ακριβή πρόταση παρά την πληρότητα του εξοπλισμού που συνοδεύει την τιμή των 20.650 ευρώ. Σε αντίθεση, το Hyundai i30 προσφέρεται στην προκλητικά χαμηλή τιμή των 16.350 ευρώ, χωρίς το κορεάτικο μικρομεσαίο να έχει κάποιο χτυπητό μειονέκτημα. Το Opel Astra 1,0 Ecotec είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας με έμφαση στην άνεση, στην ευρυχωρία και στην ασφάλεια, που προσφέρεται στην λογική τιμή των 17.300 ευρώ. Παραδοσιακή αξία στην κατηγορία είναι το VW Golf (άλλωστε ήταν και ο προπομπός της), το οποίο εντυπωσιάζει με την ποιότητα στην κατασκευή και στην κύλιση ακόμη και στην έκδοση 1,0 TSI. Mε βασική τιμή 18.850 ευρώ προσφέρει μεταξύ άλλων και 7 αερόσακους (ο ένας επιπλέον για τα γόνατα του οδηγού). Το SEAT Leon έχει επίσης 7 αερόσακους, αλλά σε κερδίζει κυρίως με τον σπορτίφ του χαρακτήρα και την εξαιρετική τιμή των 15.250 ευρώ. Ωστόσο, η καμπίνα του παρότι ευρύχωρη δείχνει πολύ λιτή.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
To Peugeot 308 με τα 130 άλογα χάρη στην σχετική προωθητική ενέργεια κοστίζει 19.200 ευρώ, τιμή που ταιριάζει στον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα, τον πλούσιο εξοπλισμό και τις premium βλέψεις του. Σε τελική ανάλυση αυτό που καταφέρνει πολύ καλά σε όλα είναι το νέο Ford Focus, το οποίο εξάλειψε το μειονέκτημα της στενόχωρης καμπίνας, κέρδισε σε ποιότητα και τεχνολογία και διατήρησε στο έπακρο τα υπέροχα οδηγικά του χαρίσματα κατακτώντας επάξια το στέμμα της κατηγορίας. Και όλα αυτά με τιμή κάτω από 18.000 ευρώ. Προς το παρόν τουλάχιστον…Ford Focus 1,0 Εcoboost 125 PS
+ Σχεδίαση, ευρυχωρία και ποιότητα καμπίνας, τιμόνι-φρένα-επιλογέας, οδική συμπεριφορά και άνεση, 5ετής εγγύηση
- ESP που δεν απενεργοποιείται, ποιότητα πλαστικών στο κάτω μέρος του ταμπλό, κύκλος στροφής
Ηonda Civic 1,0 Turbo VTEC 130 PS
+ Στιβαρότητα κατασκευής, ευρυχωρία, οδική συμπεριφορά, θέση οδήγησης, φρένα, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 5ετής εγγύηση
- Τιμή, τσιμπημένη κατανάλωση, πίσω ορατότητα
Hyundai i30 1,0 T-GDi 120 PS
+ Εξοπλισμός-τιμή, χώροι, εικόνα και ποιότητα εσωτερικού, στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, 5ετής εγγύηση
- Aίσθηση τιμονιού, τσιμπημένη κατανάλωση
Opel Astra 1,0 Ecotec 105 PS
+ Λειτουργία κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, φρένα, κατανάλωση, 5ετής εγγύηση
- Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6η σχέσης στο κιβώτιο, κύκλος στροφής
Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS
+ Σχεδίαση, κινητήρας-επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, στάνταρ εξοπλισμός, 5ετής εγγύηση
- Ορατότητα προς τα πίσω, απόσβεση έντονων εγκάρσιων ανωμαλιών
Renault Megane 1,2 TCe 130 PS
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης-οδική συμπεριφορά, 5ετής εγγύηση
- Xώροι επιβατών, αποτελεσματικότητα φρένων
SEAT Leon 1,0 TSI 115 PS
+ Επιδόσεις, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά, τιμή αγοράς, φρένα, ευελιξία, θέση οδήγησης
- Λιτό ταμπλό, τσιμπημένη κατανάλωση
VW Golf 1,0 ΤSI 110 PS
+ Ποιότητα κύλισης, ποιότητα εσωτερικού, επιδόσεις, φρένα, στάνταρ εξοπλισμός ασφάλειας
- ¶τολμη σχεδίαση μέσα-έξω, χωρίς ιδιαίτερο οδηγικό ταμπεραμέντο
Ελλειπέστατο το άρθρο,λείπουν πολλά καταξιωμένα μοντέλα
Περιμένω επιτέλους ένα τεστ αξιοπιστίας μικρών τρικυλινδρων τούρμπο αλλά μάταια. Έτσι τα απορρίπτω όλα ,δίνω 1000_1500 € παραπάνω και διαλέγω τις αντίστοιχες τετρακυλινδρες εκδόσεις του golf 1.5,astra 1.5,giulietta 1.4 η 1.5 το Megane με το νέο tce 140ps έως το εξαιρετικό Honda 1.5. 180ps Η διαφορά στην ποιότητα λειτουργίας των τετρακυλινδρων με τους τρικυλινδρους κινητήρες είναι χαώδης όσο για τη διαφορά στην κατανάλωση αμελητέα. Άλλο ένα παραμύθι των εταιρειών για να γλιτώσουν τα πρόστιμα από τις εκπομπές καυσαερίων τοποθετώντας ένα κινητήρα λιγότερο άρα μειωνουν και τους ρύπους!
Το Focus St δε θέλει σπρώξιμο. Είναι εξαιρετικό από μόνο του και ακόμα και με ημιάκαμπτο στο αυτοκίνητο που δείχνει το δρόμο κατά τα λεγόμενα σου, του έριξε τη σκόνη του και βγήκε πρώτο. Βέβαια αυτό για να μη στεναχωρήσω το έκανε και από δυο γενιές πριν από αυτό. Πέραν αυτού στο ξαναλέω και πάλι γιατί εδώ έχει παραγίνει το κακό,πως σημασία έχει και η ρύθμιση της ανάρτησης όχι μόνο το τι φοράει. Γι αυτό λοιπόν και το Hyundai ενώ για μένα είναι ενα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που μπορείς αυτή τη στιγμη να πάρεις δεν είναι τόσο συμμετοχικο όσο θα έπρεπε παρόλο τους πολλαπλούς. Το Leon από την άλλη είναι το καλύτερο value for money σαν αυτοκίνητο γιατί και στρίβει εξαιρετικά και έχει και επιδόσεις και όλα αυτά χωρίς προβλήματα σε αυτή τη γενιά, με 17000 ευρώ και πολύ καλό εξοπλισμό. Το ότι θεωρείται από κάποιους Β διαλογής είναι μέχρι να πάνε να το οδηγήσουν. Μετά θα αλλάξουν γνώμη. Δυστυχώς η ευτυχώς εχω την πολυτέλεια να τα οδηγώ όλα και πέραν του Civic που δεν έχω καταφέρει να το οδηγήσω για τα υπόλοιπα εχω σαφή άποψη και σίγουρα όχι εγκάθετη. Και επειδή δεν μπορώ να ακούω για τη Giullietta διθυράμβους και οτι δείχνει και καλά το δρόμο θα πω τα εξής. Το αυτοκίνητο όντως εχει ενα τρομερά ακριβές μπροστινό σύστημα. Το τιμόνι βέβαια είναι περισσότερο βαρύ από όσο χρειάζεται και όχι πάντα ακριβές αλλά με περισσότερο τεχνητή αίσθηση. Στις καμπές μπαίνει εντυπωσιακά και σου δίνει τεράστια εμπιστοσύνη αλλά όταν υποστρέφει τότε το κάνει άτσαλα και καθολου γλυκά. Πέραν αυτού οι κινητήρες δεν είναι άσχημοι και ειδικά ο diesel αλλά είναι αρκετά θορυβώδεις. Στα υπόλοιπα έχει μείνει πισω πως να το κάνουμε; Να κάνουμε το ασπρο μαύρο δηλαδή;Η ποιότητα είναι για γέλια και όχι για αυτοκίνητο των 20000 ενώ, από χώρους το τωρινό Ibiza έχει περισσότερους. Και συγνώμη που το λέω αλλά μόνο σε Giullietta 2 ετιας εχω δει να φεύγει έτσι αναίτια το λάστιχο του παρμπρίζ και να χτυπιέται πάνω στο αμάξωμα!!!!! Αλλά ξέχασα στρίβει. Οπότε χαλάλι!!
Η ευρωπαϊκη αγορα αυτοκίνητου ειναι μια αγορά ανάκυκλωσης δεν τους νοιάζει αμα μετα την πενταετία βγάζει προβλήματα και αντίθετα με την αμερικανική που κρατανε τα αυτοκίνητα ο οποίος καταλαβε το σκεπτικό μου
Italida?????Pou poulai 10 komatia to xrono?Re kante mas ti xari kompleksikoi.
Σε αυτα τα αμαξωματα 1000 κυβικα και τρεις κυλινδροι ειναι σκανδαλο. Καταναλωση στο θεο οταν ειναι φορτωμενα και μονιμα πουσαρισμενα
χα..τι δεν κατάλαβες; δεν κάνει πωλήσεις το Φοκους, έτσι όπως το κατάντησαν και το σπρώχνουν…. με 15-16 χιλιάρικα από αυτά τα αυτοκίνητα που εχει το τεστ..η πιο λογική τιμή αγοράς που την έχει το Χιουνται είναι αξεπέραστο και σε σχέση με υατα που δίνει...και με αυτά τα έχει... πολλαπλοί πισω άξονες - συστήματα ενεργητικής ασφάλειας...κλπ ΟΜΩΣ λείπει από το τεστ ..τ ΜΕΓΑΛΗ ΚΥΡΙΑ που δεν τη έχουν ξεπεράσει ακόμη και μετα από 8 χρονια ..η οποία γίνεται ολο και πιο άμορφη και πιο αξιόπιστη ...ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ ΙΤΑΛΙΔΑ.....!!!!! Αληθεια σκόπιμα δεν την βαζουν μαζι και διπλα διπλα με τα άλλα αυτοκίνητα ..τοσο πολύ ξεχωρίζει;
Για όσους δεν κατάλαβαν, απλά οι Γάλλοι με το 308 βλέπουν κορυφή απ'όλες τις απόψεις !!!!!!
Λείπουν από το άρθρο το Fiat Tipo το οποίο έχει καλούς χώρους, οδική συμπεριφορά και είναι value for money. Επίσης λείπει η Giulietta η οποία έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, τιμόνι ξυράφι και ποιοτικά υλικά.
Τελικά "who is the winner" βρε παιδιά, κατάλαβε κανείς?
Justice for all....δικαιοσύνη ή υπερβολές; ..κανενα από τα αυτοκίνητα που ανεφερες δεν εχει αντικειμενικά κατι πολύ καλυτερο από την Ιταλιδα καλονή για να ξεχωρλιζει και να το προτιμησει καποιος …. ουτε κρυβεται η κοριδια της Φορντ που εβαλε τετοια πίσω αναρτηση..οπιδθοδρομιση και μη δικαιοληγειται πως ..ναι μεν αλλά αν ρυθμισεις τους ακαμπτους κανουν καλη δουλεια….. κοροιδια..στα 20 χιλιαρικα δεν επιτρεποντια αυτά απόσοβαρες εταιριες..φαινεται εκει στην Φορντ ζηλεψαν την δοξα της VW ...Κοιταχτε τους αλλουμινενιους αξονες της Ιταλίδας....Τωρα αν θελεται χωρους παρτε στατιον βαγκον ή Κασκαι….και παλι σε χωρους η Ιταλιδα τους γλενταει κανονικά..
@geoval1, τα είπες όλα...!!! εγώ ακόμη αμφιβάλλω για τη υπεροχή των τούρμπο...περισσότερα κινητά μέρη, υψηλές θερμοκρασίες..κλπ… ακόμη και για τους άμεσους ψεκασμούς σε σχέση με την αξιοπιστία τους, όντως όλα γίνονται για τις προδιαγραφες και τα ορια ρύπων….!! Πριν 8 μηνες πηρα καινουργιο το Τζιουλετα 1.4 με 120 βενζινη Tjet με έμεσο ψεκασμόεπειδή είναι 4 κύλινδρος και νομιζω αξιόπιστος σε σχεση με τα 3 κυλινδρα αμεσου ψεκασμού. Κατέλιξα στην Τζιουλέττα, όχι τοσο επειδή είμαι φανατικός οπαδος της εταιρίας αλλά μου αρεσε και ηταν πιοπ φτηνο σε σχεση με αυτά που προσφέρει...ανεξαρτητη πισω αναρτηση...την οποπια μονο το Χιυνται 130 είχε, κανενα άλλο..με τιμη μεχρι 18000 ευρώ! Απεριχα το Χιουνται μονο και μονο επιδη ηταν τρικυλιδρο, βεβαια υπηρχε και ο ατμοσφαιρικός 1.4 αλλα προτιμησα την παραπανω δυναμη του τούρμπο, η μεγαλύτερη εκδοση με 1,4 με 140 άλογα, αμεσου ψεκασμού της Χιουνται κοστιζε 22000 ευρώ, 5 χιλιαδες περισσοτερο, οποτε δεν το κοιταξα καν....Τελικά σαν κινητηρα νομιζω με την Τζιουλεττα πηρα ότι καλυτερο υπαρχει σημερα σε βετζινη…!
...για τους μύστες.....ουκ εν τω πολλώ το εύ!!!! για τους άλλους υπάρχουν εκεί εξώ ένα σωρό αυτοκίνητα που πουλάνε τα μάλα…..!!! άντε και καλή τύχη μάγκες...!