Tα φωτιστικά σώματα υιοθετούν εντελώς διαφορετική σχεδίαση.

Στο πίσω μέρος, μια αεροτομή στο τέλος της οροφής θα δίνει το παρών.

To νέο Opel Astra;

109.840 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2019)

Το Opel Αstra της επόμενης γενιάς είναι πιο κοντά απ ο,τι θα περίμενε κανείς. Πότε παρουσιάζεται, πώς θα μοιάζει και τι κινητήρια σύνολα θα διαθέτει;


To Οpel Αstra μπορεί να ανανεώθηκε πριν λίγους μήνες, ωστόσο η γερμανική φίρμα έχει ήδη αρχίσει αν εργάζεται πάνω στην ολοκαίνουρια γενιά που, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021 χρησιμοποιώντας την καινούρια πλατφόρμα του PSA Groupe.

Eνώ το νέο Astra θα μοιραστεί πολλά κοινά στοιχεία με τα υπόλοιπα hatchback του γαλλικού ομίλου (Peugeot 308, Citroen C4 Cactus), το αφεντικό της Vauxhall (Opel) στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε συγκεκριμένα πως το νέο Astra «θα είναι κάτι παραπάνω από μια έκδοση της Opel για το 308».

Όπως δείχνουν και οι ψηφιακές εικόνες που βλέπετε παραπάνω, το νέο Astra θα εμπνευστεί σχεδιαστικά από το GT X Experimental concept που παρουσιάστηκε πέρυσι στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού και έδωσε πολλά στοιχεία του στο ολοκαίνουριο Corsa.

To Αstra στην νέα του γενιά γίνεται αγνώριστο. Ξεκινώντας, το καπό αποκτά περισσότερα «νεύρα», ενώ τα φωτιστικά σώματα υιοθετούν εντελώς διαφορετική σχεδίαση, όμοια με αυτή που έχουμε δει στα τελευταίας γενιάς μοντέλα της μάρκας. Νέο στυλ έχει η γρίλια ενώ, και χαμηλότερα, ο προφυλακτήρας είναι ριζικά ανασχεδιασμένος. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η οροφή, καθώς είναι πρόθεση της Opel να δώσει στο νέο Astra πιο coupe χαρακτηριστικά, φροντίζοντας όμως παράλληλα να μην γίνει κανένας συμβιβασμός στο χώρο που έχουν οι πίσω επιβάτες για τα κεφάλια τους. Στο πίσω μέρος, μια αεροτομή στο τέλος της οροφής θα δίνει το παρών ενώ τα φωτιστικά σώματα θα είναι εμπνευσμένα από το Grandland X. Τέλος, στόχος της φίρμας είναι να προσφέρει χώρο αποσκευών γύρω στα 380 λίτρα αλλά και πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό  με μεγάλες οθόνες.

Κάτω από το καπό, θα συνεχίσει την παρουσία του ο 1.200άρης turbo των 110 και 130 ίππων ενώ στο diesel, ο 1.500άρης ΒlueHDi των 130 ίππων θα παράγει λιγότερες εκπομπές ρύπων από το όριο των 95 γραμμαρίων/χλμ. που έχει θέσει η Ε.Ε. Μια ή περισσότερες plug-in υβριδικές εκδόσεις είναι μέσα στα πλάνα της μάρκας με απόδοση από 300 έως ακόμα και 400 ίππους.

Περισσότερες πληροφορίες αναμένονται σύντομα.
 

PEIRAIOS LEASING
test center