Το νέο Volkswagen ID.5 έφτασε και με έκδοση GTX
17 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Volkswagen ID.5 έφτασε και με έκδοση GTX

9.704 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2021)

Πρεμιέρα έκανε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID.5, το οποίο έρχεται στην Ευρώπη δίπλα στα ID.3 και ID.4, έχοντας μαζί του και την σπορ ισχυρή έκδοση GTX.

Η Volkswagen είχε προαναγγείλει την έλευση του ID.5, ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου που ουσιαστικά αποτελεί την κουπέ έκδοση του υπάρχοντας ID.4 και πιστή στις δεσμεύσεις της η γερμανική φίρμα προχώρησε στην αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού SUV, που θα πωληθεί αρχικά στην Ευρώπη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Ακολουθεί την εμφάνιση του ID.4, μέσα και έξω

Το στυλ του ID.5 δεν διαφέρει από αυτό του ID.4. Αμφότερα τα μοντέλα μοιράζονται πολλά χαρακτηριστικά, ωστόσο όπως προαναφέραμε τα μοντέλα ξεχωρίζουν από τη σχεδιαστική γραμμή της οροφής που καταλήγει σε ένα πιο κουπέ πίσω μέρος στο ID.5 σε σχέση με το πιο παραδοσιακό ID.4. Το εμπρόσθιο μέρος χαρακτηρίζεται από τα λεπτά φωτιστικά σώματα που ενώνονται μέσω μία LED φωτιζόμενης γραμμής, κάτι που ισχύσει και στο πίσω μέρος. Οι καμπύλες και τα «νεύρα» είναι και στο ID.5 βασικό μέρος του σχεδιασμού, ενώ στο πίσω μέρος τα βλέμματα τραβάει η αεροτομή.
 
Στο εσωτερικό τα πάντα είναι σχεδόν πανομοιότυπα με το ID.4, συμπεριλαμβανομένων των κυριότερων σημείων όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Μιλώντας για τους χώρους να σημειωθεί πως παρά την κεκλιμένη γραμμή οροφής, το ID.5 εξακολουθεί να διαθέτει χώρο αποσκευών 549 λίτρων, ενώ αν τα πίσω καθίσματα «πέσουν» τότε η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.561 λίτρα. Φυσικά πολλά είναι τα συστήματα υποστήριξης και ασφάλειας του οδηγού. Ενδεικτικά να πούμε το Head-Up display επαυξημένης πραγματικότητας και το προσαρμοζόμενο cruise control με υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας.
 

Τρεις εκδόσεις έως 299 ίππους 

Όπως προαναφέραμε το ID.5 συνοδεύεται από μία έκδοση GTX. Μέσα και έξω οι αλλαγές που θα συναντήσει κάποιος θα είναι μικρές, ωστόσο αυτό δεν ισχύει στην απόδοση του αυτοκινήτου. Το ID.5 GTX εξοπλίζεται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ για να επιτυγχάνεται τετρακίνηση και έχει συνδυαστική ισχύ που μπορεί να φτάσει ακόμα και τους 299 ίππους. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 180 χλμ./ώρα.
 
Όσον αφορά τις λιγότερο ισχυρές εκδόσεις, η γκάμα περιλαμβάνει το ID.5 Pro με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα που προσφέρει  174 ίππους και 310 Nm ροπής, ενώ η ίδια διάταξη στο ID.5 Pro Performance προσφέρει 204 άλογα και ίδια ροπή. Το 0-100 χλμ./ώρα για τα δυο μοντέλα γίνεται σε 10,4 και 8,4 δευτερόλεπτα αντίστοιχα και η τελική ταχύτητα και για τα δύο φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.
 

Αυτονομία έως 520 χλμ.

Όλα τα μοντέλα ID.5 είναι εξοπλισμένα με μπαταρία 77 kWh, η οποία στα μοντέλα Pro και Pro Performance προσφέρει αυτονομία έως 520 χιλιόμετρα, ενώ στην έκδοση GTX μειώνεται στα 480 χιλιόμετρα, πιθανώς λόγω στην αυξημένη ισχύ και τον υψηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27 (το Pro και το Pro Performance έχουν Cd 0,26).
 

Υποστηρίζει φόρτιση έως και 135 kW

Αναφορικά με την φόρτιση, από σταθμό φόρτισης AC ή Wallbox το ID.5 μπορεί να φορτιστεί με ισχύ έως και 11 kW, ωστόσο σε σταθμούς γρήγορης φόρτισης, υποστηρίζει φόρτιση έως και 135 kW. Από έναν ισχυρό ταχυφορτιστή το ηλεκτρικό γερμανικό SUV χρειάζεται περίπου 30 λεπτά για να αναπληρώσει αυτονομία 320-390 χιλιομέτρων. Συνέχεια του άρθρου >>>
PEIRAIOS LEASING
NISSAN