To Toyota Land Speed Cruiser θα ξεπερνούσε τα 370 χλμ./ώρα, αν δεν του τελείωνε ο διάδρομος μήκους 4 χλμ. στο αεροδρόμιο Mojave Air & Space Port της Καλιφόρνιας.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Toyota Land Speed Cruiser θα ξεπερνούσε τα 370 χλμ./ώρα, αν δεν του τελείωνε ο διάδρομος μήκους 4 χλμ. στο αεροδρόμιο Mojave Air & Space Port της Καλιφόρνιας.

Το ταχύτερο SUV του κόσμου

9.816 Επισκέψεις στο άρθρο (6/5/2017)

Ψάρωσε τους πάντες στην έκθεση SEMA το Toyota Land Speed Cruiser των 2.000 ίππων, αλλά τους τρέλανε όλους στο δρόμο, όταν κατάφερε να πιάσει τα 370 χλμ./ώρα και να γίνει έτσι το νέο ταχύτερο SUV του κόσμου.

Θυμάστε το «παρανοϊκό» Land Speed Cruiser των 2.000 ίππων που παρουσίασε η Toyota στην τελευταία έκθεση SEMA; Σε περίπτωση που το ξεχάσατε, η εταιρεία αποφάσισε να σας το θυμίσει εμφατικά, καθώς το άλλοτε εκθεσιακό όχημα έπιασε ταχύτητα 370 χλμ./ώρα.

Το Land Speed Cruiser ισοφάρισε με την πρώτη το προηγούμενο ρεκόρ των 340 χλμ./ώρα που ανήκε από το 2009 στην Mercedes GLK. Στη 2η προσπάθεια, με λίγο boost ακόμα έπιασε τα 370 χλμ./ώρα.

Το Land Speed Cruiser ισοφάρισε με την πρώτη το προηγούμενο ρεκόρ των 340 χλμ./ώρα που ανήκε από το 2009 στην Mercedes GLK. Στη 2η προσπάθεια, με λίγο boost ακόμα έπιασε τα 370 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Έχοντας στο τιμόνι του τον οδηγό NASCAR, Carl Edwards, το Toyota Land Speed Cruiser επιβεβαίωσε μέσω GPS την ακριβή ταχύτητα των 370,2 χλμ./ώρα. Το ωραίο είναι πως θα έπιανε περισσότερα, αν δεν του τελείωνε ο διάδρομος μήκους 4 χλμ. στο αεροδρόμιο Mojave Air & Space Port της Καλιφόρνιας.
 
Αυτή η επίδοση αποτελεί νέο ρεκόρ ταχύτερου SUV, αν και ακόμα εκκρεμεί η επίσημη επιβεβαίωση. Σε κάθε περίπτωση το Land Speed Cruiser ισοφάρισε με την πρώτη το προηγούμενο ρεκόρ των 340 χλμ./ώρα που ανήκε από το 2009 στην Mercedes GLK. Στη 2η προσπάθεια, με λίγο boost ακόμα από τους μηχανικούς, έπιασε τα 370 χλμ./ώρα.
  
Το Land Speed Cruiser διατηρεί κάτω από το καπό του τον V8 των 5,7 λίτρων που έχουν και τα κανονικά Land Cruiser. Μόνο που πίσω από τον προφυλακτήρα έχει δύο τεράστιες τουρμπίνες. Ανάμεσα στις αλλαγές του κινητήρα συναντάμε την custom πολλαπλή εισαγωγής και τα νέα πιστόνια. Έχει τοποθετηθεί αγωνιστικό κιβώτιο για να αντέχει τη δύναμη, ενώ για τον ίδιο λόγο το σασί έχει τροποποιηθεί. Το αυτοκίνητο κάθεται όσο πιο χαμηλά γίνεται, ώστε να διατηρείται η βέλτιστη γεωμετρία της ανάρτησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center