2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To Toyota Aygo διακρίνεται για την μοντέρνα του εμφάνιση και το νεανικό του χαρακτήρα.
Toyota Aygo 1,0 λτ. με 9.670 ευρώ
54.860 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2016)
Τεχνικά χαρακτηριστικά
- «Καίει» 4,6 λτ./100 χλμ.
- Εκπέμπει 95 γρ./χλμ.
- 0-100 χλμ./ώρα σε 14 δλ.
- Με 9.670 ευρώ
Η δεύτερη γενιά του Toyota Aygo, που είναι διαθέσιμο τόσο ως 3θυρο όσο και ως 5θυρο, ξεχωρίζει με την μοντέρνα αισθητική του. Αυτή τονίζεται από το μεγάλο Χ, που δημιουργεί ο σχεδιασμός της μάσκας μπροστά. Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Aygo είναι ο αναβαθμισμένος 3κύλινδρος 1,0 λίτρου τεχνολογίας VVT-i βενζινοκινητήρας των 69 ίππων, που στην πράξη αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικός. Το μοτέρ αυτό κινεί σβέλτα το Aygo και πλέον έχει πιο πολιτισμένη λειτουργία. Παράλληλα το ιαπωνικό αυτοκίνητο αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες σε ευθείες και στροφές χωρίς να κουράζει ιδιαίτερα. Όσον αφορά στην ποιότητα φινιρίσματος και υλικών είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ στον τομέα των χώρων βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα για τους επιβάτες με τον χώρο αποσκευών να έχει αυξήσει την χωρητικότητά στα ικανοποιητικά για την κατηγορία 168 λτ. Η 3θυρη έκδοση X-Cool, που είναι στα 9.670¤ με την έκπτωση, διαθέτει τα απολύτως απαραίτητα, αλλά είναι το μόνο φθηνό αυτοκίνητο με 6 χρόνια εγγύηση.
Ο 3κύλινδρος VVTi κινητήρας είναι οικονομικός και κινεί σβέλτα το ιαπωνικό μίνι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 1.000άρι με 69 ίππους- «Καίει» 4,6 λτ./100 χλμ.
- Εκπέμπει 95 γρ./χλμ.
- 0-100 χλμ./ώρα σε 14 δλ.
- Με 9.670 ευρώ
Η δεύτερη γενιά του Toyota Aygo, που είναι διαθέσιμο τόσο ως 3θυρο όσο και ως 5θυρο, ξεχωρίζει με την μοντέρνα αισθητική του. Αυτή τονίζεται από το μεγάλο Χ, που δημιουργεί ο σχεδιασμός της μάσκας μπροστά. Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Aygo είναι ο αναβαθμισμένος 3κύλινδρος 1,0 λίτρου τεχνολογίας VVT-i βενζινοκινητήρας των 69 ίππων, που στην πράξη αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικός. Το μοτέρ αυτό κινεί σβέλτα το Aygo και πλέον έχει πιο πολιτισμένη λειτουργία. Παράλληλα το ιαπωνικό αυτοκίνητο αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες σε ευθείες και στροφές χωρίς να κουράζει ιδιαίτερα. Όσον αφορά στην ποιότητα φινιρίσματος και υλικών είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ στον τομέα των χώρων βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα για τους επιβάτες με τον χώρο αποσκευών να έχει αυξήσει την χωρητικότητά στα ικανοποιητικά για την κατηγορία 168 λτ. Η 3θυρη έκδοση X-Cool, που είναι στα 9.670¤ με την έκπτωση, διαθέτει τα απολύτως απαραίτητα, αλλά είναι το μόνο φθηνό αυτοκίνητο με 6 χρόνια εγγύηση.
Βλέπω ότι δεν έχετε βάλει μυαλό που σας κράζει όλος ο κόσμος,τεχνητά έχετε βάλει 3 ίδια αμάξια του groupo vw σαν επιλογή,και όποιος είναι άσχετος ή άσχετη του δίνεται επιλογή σαφώς να επιλέξει κάποιο από τα αμάξια του group vw,τα άλλα 2 αδελφάκια του aygo γιατί δεν τα βάλατε;το hyundai I10 το έφαγε η μαρμάγκα;το twingo που λέει και ο πειραιώτης τι έγινε;τελικά είσαστε τελείως ....... να μην το πώ και λογοκριθώ,αν και θα με λογοκρίνεται έτσι και αλλιώς.Γιατί δεν πάτε το περιοδικό να το ανοίξετε σε καμιά βιτρίνα της κοσμοκάρ να είσαστε και ασορτί.Κωμωδία είσαστε πλέον,αλλά έπρεπε να υπάρχει ένας αντίστοιχος έλληνας Κλάρκσον να σας πήγαινε ...... ξέρετε εσείς.Αντε λογοκρίνετε το κείμενο απαράδεκτοι.
Απάντηση: Ολα τα μοντελα που αναφερεις πουλιουνται ακριβότερα απο τα 5 του άρθρου μας.
Μιλάτε για τις βασικές γυμνές εκδόσεις που με προσθήκη σωστού εξοπλισμού συν τα έξοδα ξεπερνούν τα 12000 ευρώ. Τόσα λεφτά για περίπου αμάξια (άκου μεντεσέδες στα πίσω παράθυρα και τζάμι αντί για πίσω πόρτα!) είναι πάρα πολλά! Άσε που αν τα φορτώσεις μία φορά πέρα από ότι δεν θα πηγαίνουν μία θα κάτσουν και τα αμορτισέρ τους.
Με 10000 αγοράζω το Suzuki Swift με πλούσιο εξοπλισμό που και κανονικό αμάξι είναι και θα θα επιβιώσει για πολλά χρόνια!
Γιατί να τσιγκουνευτεί κάποιος σε σασί και cc όταν μπορεί να πάρει 1.600 cc μοντέλα πετρέλαιο με λιγότερη κατανάλωση από το κάθε ένα και από τα 5 μοντέλα του άρθρου. Αλλά ξέχασα " το diesel πέθανε ".
Το γελοίο στα σχόλια είναι που κράζει ο αντι wv το σάιτ για προχειρότητα και προσανατολισμό προς το γκρουπ. Το τραγικό δε είναι τα like που παίρνει απο κάτω,,,,όλοι τόοοσο άσχετοι;;; και φανταστείτε ότι το σχόλιο του wv διατρανώνει την ασχετοσύνη του...εε λοιπόν αυτό είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα του βίου μας.
Στα προαναφερομενα μοντελα πρωτη μου επιλογη ειναι το aygo. Αισθητικα το καλυτερο στην λιστα που παρουσιαζεται...και για μενα μαζι με το 500ρακι και το twingo τα κορυφαια...βλεπω το toyota που μαζι με τον σβελτο κινητηρα με οικονομια διπλα στους απολυτα φυσιολογικους για της διαστασεις του χωρους ειναι η καλυτερη επιλογη. Ειναι και toyota οποτε δεν χρειαζεται αλλα λογια περι αυτου για οτι σημαινει το ονομα του.
Μπορεί κανένας να μου πει πόσο Toyota είναι το Aygo; Επειδή κάτι θυμάμαι για Citroen κλπ.
Φιλε anti VW αν το ινδαλμα σου ειναι ο Κλαξον σε συνδυασμο με το ονομα σου καταλαβαινει κανεις ποσο τσακωμενος εισαι με την αντικειμενικοτητα.
Στο καθαρά τυπικό του πράγματος, το Aygo, δεν θα έπρεπε να είναι στη λίστα, μιας και τα αυτοκίνητα κατατάσσονται αποκλειστικά με βάση τη τιμή(και όχι πχ τον εξοπλισμό που (δεν) περιλαμβάνεται σ'αυτή τη τιμή). Μετά το Mii, τοποθετείται το Picanto Basic με τελική τιμή 8990 ευρώ http://www.kia.com/gr/content/price-and-financing/picanto/ (ακόμη και στη μη ενημερωμένη τιμή του site σας, είναι στα 9630, οπότε κλέβει στο νήμα τη θέση του Aygo). Στο δια ταύτα, για φυσιολογικά αυτοκίνητα, με φυσιολογικό εξοπλισμό, Celerio, i10, Picanto, C1 και φυσικά μεγαλύτερα αυτοκίνητα όπως sandero, είναι μακράν πιο συμφέρουσες επιλογές...