2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Skoda Citigo συνδυάζει την χαμηλή τιμή με υψηλή αξία και καλό εξοπλισμό.
Skoda Citigo 1,0 λτ. με 9.300 ευρώ
54.876 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2016)
Τεχνικά χαρακτηριστικά
- «Καίει» 5,1 λτ./100 χλμ.
- Εκπέμπει 105 γρ./χλμ.
- 0-100 χλμ./ώρα σε 14,1 δλ.
- Με 9.300 ευρώ
Το Skoda Citigo, που είναι κοινά εξελιγμένο με τα SEAT Mii και VW up!, είναι μια εξαιρετική περίπτωση μίνι αυτοκινήτου, που συνδυάζει την χαμηλή τιμή με υψηλή αξία και καλό εξοπλισμό. Απλό, ευέλικτο, πρακτικό και ευρύχωρο κινείται άνετα από τον 1.000άρι κινητήρα των 60 ίππων, όντας και ιδιαίτερα οικονομικό. Η καμπίνα είναι λιτή, αλλά στιβαρή και ευρύχωρη, όπως τα up! και Mii άλλωστε. Ακόμη και 4 ενήλικες θα χωρέσουν στο εσωτερικό, με το χώρο αποσκευών να είναι στα 251 λτ. Στην πόλη ελίσσεται και παρκάρει με ευκολία, ενώ στον ανοιχτό δρόμο είναι αρκούντως σταθερό και απόλυτα ασφαλές. Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα στα φθηνότερα αυτοκίνητα της αγοράς με τιμή κάτω από 10.000 ευρώ είναι και η έκδοση Green Tec, που κινείται με φυσικό αέριο (9.700 ευρώ). Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει 1.000άρι κινητήρα 68 ίππων και κινείται με κορυφαία οικονομία απαιτώντας μόλις 2,9 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. (ήτοι 2,5 ευρώ/100 χλμ. με τιμή CNG 0,869 ευρώ/κιλά).
Γεροδεμένη, ευρύχωρη και καλά εξοπλισμένη η καμπίνα επιβατών του Skoda Citigo.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 1.000άρι με 60 ίππους- «Καίει» 5,1 λτ./100 χλμ.
- Εκπέμπει 105 γρ./χλμ.
- 0-100 χλμ./ώρα σε 14,1 δλ.
- Με 9.300 ευρώ
Το Skoda Citigo, που είναι κοινά εξελιγμένο με τα SEAT Mii και VW up!, είναι μια εξαιρετική περίπτωση μίνι αυτοκινήτου, που συνδυάζει την χαμηλή τιμή με υψηλή αξία και καλό εξοπλισμό. Απλό, ευέλικτο, πρακτικό και ευρύχωρο κινείται άνετα από τον 1.000άρι κινητήρα των 60 ίππων, όντας και ιδιαίτερα οικονομικό. Η καμπίνα είναι λιτή, αλλά στιβαρή και ευρύχωρη, όπως τα up! και Mii άλλωστε. Ακόμη και 4 ενήλικες θα χωρέσουν στο εσωτερικό, με το χώρο αποσκευών να είναι στα 251 λτ. Στην πόλη ελίσσεται και παρκάρει με ευκολία, ενώ στον ανοιχτό δρόμο είναι αρκούντως σταθερό και απόλυτα ασφαλές. Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα στα φθηνότερα αυτοκίνητα της αγοράς με τιμή κάτω από 10.000 ευρώ είναι και η έκδοση Green Tec, που κινείται με φυσικό αέριο (9.700 ευρώ). Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει 1.000άρι κινητήρα 68 ίππων και κινείται με κορυφαία οικονομία απαιτώντας μόλις 2,9 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. (ήτοι 2,5 ευρώ/100 χλμ. με τιμή CNG 0,869 ευρώ/κιλά).
Βλέπω ότι δεν έχετε βάλει μυαλό που σας κράζει όλος ο κόσμος,τεχνητά έχετε βάλει 3 ίδια αμάξια του groupo vw σαν επιλογή,και όποιος είναι άσχετος ή άσχετη του δίνεται επιλογή σαφώς να επιλέξει κάποιο από τα αμάξια του group vw,τα άλλα 2 αδελφάκια του aygo γιατί δεν τα βάλατε;το hyundai I10 το έφαγε η μαρμάγκα;το twingo που λέει και ο πειραιώτης τι έγινε;τελικά είσαστε τελείως ....... να μην το πώ και λογοκριθώ,αν και θα με λογοκρίνεται έτσι και αλλιώς.Γιατί δεν πάτε το περιοδικό να το ανοίξετε σε καμιά βιτρίνα της κοσμοκάρ να είσαστε και ασορτί.Κωμωδία είσαστε πλέον,αλλά έπρεπε να υπάρχει ένας αντίστοιχος έλληνας Κλάρκσον να σας πήγαινε ...... ξέρετε εσείς.Αντε λογοκρίνετε το κείμενο απαράδεκτοι.
Απάντηση: Ολα τα μοντελα που αναφερεις πουλιουνται ακριβότερα απο τα 5 του άρθρου μας.
Μιλάτε για τις βασικές γυμνές εκδόσεις που με προσθήκη σωστού εξοπλισμού συν τα έξοδα ξεπερνούν τα 12000 ευρώ. Τόσα λεφτά για περίπου αμάξια (άκου μεντεσέδες στα πίσω παράθυρα και τζάμι αντί για πίσω πόρτα!) είναι πάρα πολλά! Άσε που αν τα φορτώσεις μία φορά πέρα από ότι δεν θα πηγαίνουν μία θα κάτσουν και τα αμορτισέρ τους.
Με 10000 αγοράζω το Suzuki Swift με πλούσιο εξοπλισμό που και κανονικό αμάξι είναι και θα θα επιβιώσει για πολλά χρόνια!
Γιατί να τσιγκουνευτεί κάποιος σε σασί και cc όταν μπορεί να πάρει 1.600 cc μοντέλα πετρέλαιο με λιγότερη κατανάλωση από το κάθε ένα και από τα 5 μοντέλα του άρθρου. Αλλά ξέχασα " το diesel πέθανε ".
Το γελοίο στα σχόλια είναι που κράζει ο αντι wv το σάιτ για προχειρότητα και προσανατολισμό προς το γκρουπ. Το τραγικό δε είναι τα like που παίρνει απο κάτω,,,,όλοι τόοοσο άσχετοι;;; και φανταστείτε ότι το σχόλιο του wv διατρανώνει την ασχετοσύνη του...εε λοιπόν αυτό είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα του βίου μας.
Στα προαναφερομενα μοντελα πρωτη μου επιλογη ειναι το aygo. Αισθητικα το καλυτερο στην λιστα που παρουσιαζεται...και για μενα μαζι με το 500ρακι και το twingo τα κορυφαια...βλεπω το toyota που μαζι με τον σβελτο κινητηρα με οικονομια διπλα στους απολυτα φυσιολογικους για της διαστασεις του χωρους ειναι η καλυτερη επιλογη. Ειναι και toyota οποτε δεν χρειαζεται αλλα λογια περι αυτου για οτι σημαινει το ονομα του.
Μπορεί κανένας να μου πει πόσο Toyota είναι το Aygo; Επειδή κάτι θυμάμαι για Citroen κλπ.
Φιλε anti VW αν το ινδαλμα σου ειναι ο Κλαξον σε συνδυασμο με το ονομα σου καταλαβαινει κανεις ποσο τσακωμενος εισαι με την αντικειμενικοτητα.
Στο καθαρά τυπικό του πράγματος, το Aygo, δεν θα έπρεπε να είναι στη λίστα, μιας και τα αυτοκίνητα κατατάσσονται αποκλειστικά με βάση τη τιμή(και όχι πχ τον εξοπλισμό που (δεν) περιλαμβάνεται σ'αυτή τη τιμή). Μετά το Mii, τοποθετείται το Picanto Basic με τελική τιμή 8990 ευρώ http://www.kia.com/gr/content/price-and-financing/picanto/ (ακόμη και στη μη ενημερωμένη τιμή του site σας, είναι στα 9630, οπότε κλέβει στο νήμα τη θέση του Aygo). Στο δια ταύτα, για φυσιολογικά αυτοκίνητα, με φυσιολογικό εξοπλισμό, Celerio, i10, Picanto, C1 και φυσικά μεγαλύτερα αυτοκίνητα όπως sandero, είναι μακράν πιο συμφέρουσες επιλογές...