2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Fiat Panda είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα, που μπορεί να αγοράσει κανείς με λιγότερα από 10.000 ευρώ.
Fiat Panda 1,2 λτ. με 9.290 ευρώ
54.869 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2016)
Τεχνικά χαρακτηριστικά (εργοστασιακές τιμές)
- «Καίει» 5,2 λτ./100 χλμ.
- Εκπέμπει 120 γρ./χλμ.
- 0-100 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ.
- Με 9.290 ευρώ
Μια από τις καλύτερες επιλογές για τα χρήματά του είναι το… ημίψηλο και αποκλειστικά πεντάθυρο Fiat Panda, η 3η γενιά του οποίου έχει ακολουθήσει το τετραγωνισμένο σχεδιαστικό μοτίβο, που είναι εμφανές, τόσο σε εξωτερικές, όσο και σε εσωτερικές λεπτομέρειες σχεδίασης. Η μοντέρνα καμπίνα του Panda είναι καλοφτιαγμένη και κυρίως πρακτική (χώρος αποσκευών 225 λτ.) και άνετη για 4 επιβάτες , με δεδομένες τις compact διαστάσεις και την αστική ευελιξία του ιταλικού μίνι. Ο 1,2 8βάλβιδος κινητήρας των 69 ίππων είναι παλαιάς κοπής μεν, αλλά ελαστικός, οικονομικός και αξιόπιστος στην πράξη. Το Panda «πατάει» καλά και μόνο όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και διαθέτει έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City) για άνετο παρκάρισμα. Η έκδοση Pop έχει κάποιες ελλείψεις στον εξοπλισμό, αλλά το A/C είναι στάνταρ.
Μοντέρνο, καλοφτιαγμένο και πρακτικό το εσωτερικό του Fiat Panda.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 1.200άρι με 69 ίππους- «Καίει» 5,2 λτ./100 χλμ.
- Εκπέμπει 120 γρ./χλμ.
- 0-100 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ.
- Με 9.290 ευρώ
Μια από τις καλύτερες επιλογές για τα χρήματά του είναι το… ημίψηλο και αποκλειστικά πεντάθυρο Fiat Panda, η 3η γενιά του οποίου έχει ακολουθήσει το τετραγωνισμένο σχεδιαστικό μοτίβο, που είναι εμφανές, τόσο σε εξωτερικές, όσο και σε εσωτερικές λεπτομέρειες σχεδίασης. Η μοντέρνα καμπίνα του Panda είναι καλοφτιαγμένη και κυρίως πρακτική (χώρος αποσκευών 225 λτ.) και άνετη για 4 επιβάτες , με δεδομένες τις compact διαστάσεις και την αστική ευελιξία του ιταλικού μίνι. Ο 1,2 8βάλβιδος κινητήρας των 69 ίππων είναι παλαιάς κοπής μεν, αλλά ελαστικός, οικονομικός και αξιόπιστος στην πράξη. Το Panda «πατάει» καλά και μόνο όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και διαθέτει έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City) για άνετο παρκάρισμα. Η έκδοση Pop έχει κάποιες ελλείψεις στον εξοπλισμό, αλλά το A/C είναι στάνταρ.
Βλέπω ότι δεν έχετε βάλει μυαλό που σας κράζει όλος ο κόσμος,τεχνητά έχετε βάλει 3 ίδια αμάξια του groupo vw σαν επιλογή,και όποιος είναι άσχετος ή άσχετη του δίνεται επιλογή σαφώς να επιλέξει κάποιο από τα αμάξια του group vw,τα άλλα 2 αδελφάκια του aygo γιατί δεν τα βάλατε;το hyundai I10 το έφαγε η μαρμάγκα;το twingo που λέει και ο πειραιώτης τι έγινε;τελικά είσαστε τελείως ....... να μην το πώ και λογοκριθώ,αν και θα με λογοκρίνεται έτσι και αλλιώς.Γιατί δεν πάτε το περιοδικό να το ανοίξετε σε καμιά βιτρίνα της κοσμοκάρ να είσαστε και ασορτί.Κωμωδία είσαστε πλέον,αλλά έπρεπε να υπάρχει ένας αντίστοιχος έλληνας Κλάρκσον να σας πήγαινε ...... ξέρετε εσείς.Αντε λογοκρίνετε το κείμενο απαράδεκτοι.
Απάντηση: Ολα τα μοντελα που αναφερεις πουλιουνται ακριβότερα απο τα 5 του άρθρου μας.
Μιλάτε για τις βασικές γυμνές εκδόσεις που με προσθήκη σωστού εξοπλισμού συν τα έξοδα ξεπερνούν τα 12000 ευρώ. Τόσα λεφτά για περίπου αμάξια (άκου μεντεσέδες στα πίσω παράθυρα και τζάμι αντί για πίσω πόρτα!) είναι πάρα πολλά! Άσε που αν τα φορτώσεις μία φορά πέρα από ότι δεν θα πηγαίνουν μία θα κάτσουν και τα αμορτισέρ τους.
Με 10000 αγοράζω το Suzuki Swift με πλούσιο εξοπλισμό που και κανονικό αμάξι είναι και θα θα επιβιώσει για πολλά χρόνια!
Γιατί να τσιγκουνευτεί κάποιος σε σασί και cc όταν μπορεί να πάρει 1.600 cc μοντέλα πετρέλαιο με λιγότερη κατανάλωση από το κάθε ένα και από τα 5 μοντέλα του άρθρου. Αλλά ξέχασα " το diesel πέθανε ".
Το γελοίο στα σχόλια είναι που κράζει ο αντι wv το σάιτ για προχειρότητα και προσανατολισμό προς το γκρουπ. Το τραγικό δε είναι τα like που παίρνει απο κάτω,,,,όλοι τόοοσο άσχετοι;;; και φανταστείτε ότι το σχόλιο του wv διατρανώνει την ασχετοσύνη του...εε λοιπόν αυτό είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα του βίου μας.
Στα προαναφερομενα μοντελα πρωτη μου επιλογη ειναι το aygo. Αισθητικα το καλυτερο στην λιστα που παρουσιαζεται...και για μενα μαζι με το 500ρακι και το twingo τα κορυφαια...βλεπω το toyota που μαζι με τον σβελτο κινητηρα με οικονομια διπλα στους απολυτα φυσιολογικους για της διαστασεις του χωρους ειναι η καλυτερη επιλογη. Ειναι και toyota οποτε δεν χρειαζεται αλλα λογια περι αυτου για οτι σημαινει το ονομα του.
Μπορεί κανένας να μου πει πόσο Toyota είναι το Aygo; Επειδή κάτι θυμάμαι για Citroen κλπ.
Φιλε anti VW αν το ινδαλμα σου ειναι ο Κλαξον σε συνδυασμο με το ονομα σου καταλαβαινει κανεις ποσο τσακωμενος εισαι με την αντικειμενικοτητα.
Στο καθαρά τυπικό του πράγματος, το Aygo, δεν θα έπρεπε να είναι στη λίστα, μιας και τα αυτοκίνητα κατατάσσονται αποκλειστικά με βάση τη τιμή(και όχι πχ τον εξοπλισμό που (δεν) περιλαμβάνεται σ'αυτή τη τιμή). Μετά το Mii, τοποθετείται το Picanto Basic με τελική τιμή 8990 ευρώ http://www.kia.com/gr/content/price-and-financing/picanto/ (ακόμη και στη μη ενημερωμένη τιμή του site σας, είναι στα 9630, οπότε κλέβει στο νήμα τη θέση του Aygo). Στο δια ταύτα, για φυσιολογικά αυτοκίνητα, με φυσιολογικό εξοπλισμό, Celerio, i10, Picanto, C1 και φυσικά μεγαλύτερα αυτοκίνητα όπως sandero, είναι μακράν πιο συμφέρουσες επιλογές...