Προσανατολισμένο στην άνεση, το Polo στο δρόμο θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Προσανατολισμένο στην άνεση, το Polo στο δρόμο θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

VW Polo 1,4 του 2008

13.452 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2014)

+ ¶νεση, κύλιση, ποιότητα υλικών, εξοπλισμός 
-  Κλίση αμαξώματος, τραχύτητα κινητήρα

Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του, το πάτημά του στο δρόμο και η σχεδίαση του εσωτερικού δίνουν την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Η ανάρτηση του Polo είναι ρυθμισμένη για να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή άνεση για τα δεδομένα της κατηγορίας. Μόνο έντονες ανωμαλίες θα γίνουν αισθητές στην καμπίνα. Η έμφαση στην άνεση κοστίζει λίγο σε ακρίβεια, αφού σε δρόμο με στροφές, το αμάξωμα παίρνει αισθητή κλίση. Δεν επηρεάζεται ουσιαστικά η τροχιά του αυτοκινήτου, αλλά απλώς δείχνει ότι πιέζεται και προειδοποιεί για το όριο πρόσφυσης. Στην ευθεία, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ καλή, καθώς ακόμα και σε υψηλή ταχύτητα εμπνέει ασφάλεια. Προσεγμένη είναι η ηχομόνωση που φιλτράρει σε μεγάλο βαθμό τις εξωτερικές πηγές θορύβου. 
Ο 1,4 λτ. κινητήρας, στην περίπτωση του Polo αποδίδει 80 ίππους και συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο σφιχτής κλιμάκωσης. Προσφέρει καλές επιδόσεις διατηρώντας παράλληλα λογική την κατανάλωση βενζίνης (6,4 λτ./100 χλμ.). Έχει όμως αρκετά τραχιά λειτουργία που γίνεται περισσότερο αισθητή ύστερα από πολύωρη οδήγηση.
Στο εσωτερικό, τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι υψηλής ποιότητας για τα δεδομένα της κατηγορίας, όμως η σχεδίαση είναι αρκετά συντηρητική. Εργονομικά δεν θα προβληματίσει καθόλου τον οδηγό. Είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο για τέσσερις ενήλικους επιβάτες, τόσο σε πλάτος, όσο και σε ύψος. Απλώς ικανοποιητικό είναι το πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα 270 λίτρα και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.


Προσεγμένη ποιότητα και συναρμογή των υλικών στο εσωτερικό που παραπέμπει σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Προσεγμένη ποιότητα και συναρμογή των υλικών στο εσωτερικό που παραπέμπει σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto