Με το κουμπί Eco ρυθμίζονται όλες οι λειτουργίες για μεγαλύτερη οικονομία.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με το κουμπί Eco ρυθμίζονται όλες οι λειτουργίες για μεγαλύτερη οικονομία.

Τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας

50.527 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2014)

Σύστημα Start&Stop
Με βάση αυτό, ο κινητήρας απενεργοποιείται στις σύντομες στάσεις του αυτοκινήτου για μεγαλύτερη οικονομία. Στην περίπτωση του
Auris, ξεκινάει πάντα ηλεκτρικά εξοικονομώντας επιπλέον ποσότητα καυσίμου. Στο Golf με το DSG κιβώτιο, ενεργοποιείται μόλις ο οδηγός πάρει το πόδι του από το φρένο.


Eco Mode
Το
Toyota Auris, εξοπλίζεται με σύστημα Eco Mode, που εξασφαλίζει ηπιότερη απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, ρύθμιση της λειτουργίας του κλιματισμού για περισσότερη οικονομία, αλλά και ενεργοποίηση του συστήματος Start&Stop με μεγαλύτερη ευαισθησία.
Επιπλέον έχει και λειτουργία EV, όπου μέχρι τα 50 χλμ/ώρα το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Στον αντίποδα, το VW Golf έχει αρωγό στην προσπάθειά οικονομίας καυσίμου το σύστημα «Driver Select» το οποίο προσαρμόζει τις βασικές λειτουργίες (απόκριση, τιμόνι, αλλά και το ACT) ανάλογα με την επιλογή.

Αεροδυναμική μελέτη
Και στα δυο μοντέλα της δοκιμής, οι σχεδιαστές έχουν δώσει μεγάλη βαρύτητα στον σχεδιασμό των αμαξωμάτων τους. Ξεκινώντας με το Auris, ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές under priority και keen look, κατά τέτοιο τρόπο που του εξασφαλίζουν εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή του που ανέρχεται στο 0,27. 

Ελάχιστα αυξημένος είναι ο συντελεστής στην 7η γενιά του VW Golf, μιας και αγγίζει το 0,29. Το καινοτόμο πλαίσιο MQB του ομίλου VW, οδήγησε σε μια αύξηση των διαστάσεων συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, μείωσε όμως το βάρος, που σε συνδυασμό με την σχεδίαση του αμαξώματος αλλά και το επίπεδο πάτωμα, προσέφεραν αυτόν τον εξαιρετικό συντελεστή. 

Μικρές αεροδυναμικές λεπτομέρειες κάνουν τη μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση.

Μικρές αεροδυναμικές λεπτομέρειες κάνουν τη μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto