Το υβριδικό Auris είναι ιδανικό για κίνηση στην πόλη, αφού έχει από μηδενική έως τη μικρότερη μέση κατανάλωση του συγκριτικού.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το υβριδικό Auris είναι ιδανικό για κίνηση στην πόλη, αφού έχει από μηδενική έως τη μικρότερη μέση κατανάλωση του συγκριτικού.

Στο δρόμο: Aνεση και ασφάλεια παντού!

50.524 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2014)

Στην πόλη

Το Toyota Αuris βρίσκεται στο βασίλειό του στην πόλη, αφού το υβριδικό του σύστημα του επιτρέπει να κινείται αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια μέχρι τα 50 χλμ./ώρα, ένα νούμερο που είναι εξαιρετικό. Αυτό σημαίνει ότι, εντός πόλης μπορεί να κινείται τελείως αθόρυβα και, κυρίως, με μηδενικές απαιτήσεις για βενζίνη. Αυτό φαίνεται στην κατανάλωση εντός πόλης που είναι η χαμηλότερη, ενώ η επίδοση για το 0-100 είναι ανταγωνιστική, μιας και ολοκληρώνεται σε 10,7 δλ. 

Το Golf, με το σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων λειτουργεί ομαλά, με τη λειτουργία του συνόλου να είναι πολιτισμένη, ενώ η απόδοση της δύναμης είναι γραμμική χωρίς ξεσπάσματα. Η πλούσια ροπή είναι διαθέσιμη σε ένα μεγάλο ωφέλιμο εύρος στροφών. Κατά τα άλλα, το Golf έχει το καλύτερο 0-100, ενώ είναι πολύ ευέλικτο και πολύ χρηστικό, με το πιο άμεσο τιμόνι. 
Η ανάρτηση του απορροφά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ παρέχει και καλή ηχομόνωση. Ωστόσο, η κατανάλωση στην πόλη είναι μεγαλύτερη συγκριτικά με του Auris. Ο οδηγός είτε του Auris HSD, είτε του Golf ACT DSG, θα απολαύσει στο έπακρο την εξαιρετική λειτουργία των αυτόματων κιβωτίων και των δυο αυτοκινήτων. 

Στον αυτοκινητόδρομο
Σε γενικές γραμμές, το Auris HSD έχει αναβαθμιστεί τόσο πολύ σε σχέση με το παλιό μοντέλο, που αποτελεί, πλέον, ένα εξαιρετικό ταξιδευτή. Αυτό του επιτρέπει να ταξιδεύει αθόρυβα, καταναλώνοντας το ελάχιστο δυνατό καύσιμο. Παράλληλα, οι ρεπρίζ του είναι καλές, με το αυτόματο κιβώτιο να κάνει καλή δουλειά. Στην πράξη, το Auris Hybrid είναι το πιο θορυβώδες, ενώ η απόκριση στο γκάζι δεν είναι καλύτερη του Golf.

Εξαιρετικά αθόρυβο και καλοτάξιδο, το Golf είναι εξίσου άνετο στο ταξίδι στον ανοιχτό δρόμο. Με ήπια οδήγηση, θα δείτε πιο συχνά την ένδειξη «2 cylinder mode» από ό,τι στην πόλη, πράγμα που επιβεβαιώνει και η κατανάλωση που είναι η μεγαλύτερη, αλλά με μικρότερη σχετική διαφορά από τις μετρήσεις πόλης. Το Golf φανερώνει τη δύναμη του ψηλά και με την μέγιστη τελική των 212 χλμ./ώρα.

Ανετο εντός και εκτός πόλης, το Golf καταναλώνει περισσότερο από το Auris, ως αντίτιμο για τις κορυφαίες επιδόσεις που προσφέρει.

Ανετο εντός και εκτός πόλης, το Golf καταναλώνει περισσότερο από το Auris, ως αντίτιμο για τις κορυφαίες επιδόσεις που προσφέρει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center