Ο 1.000άρης κινητήρας της VW με τα 115 άλογα και τα 200 Nm ροπής ταιριάζει «γάντι» στο Golf. Παρότι δεν διαθέτει αντικραδασμικό άξονα είναι πολιτισμένος στη λειτουργία κρύβοντας περίτεχνα την 3κύλινδρη αρχιτεκτονική του, ενώ στην πράξη είναι εύρωστος σε όλη σχεδόν την κλίμακα στροφών. Σε συνδυασμό με το «έξυπνα» κλιμακωμένο κιβώτιο και το περιορισμένο βάρος, το Golf προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση. Σε θετικό πρόσημο μεταξύ των δυο, το ότι δεν υποχρεούται σε τέλη κυκλοφορίας. Η μέση κατανάλωση είναι σύμφωνα με την VW 4,3 λτ./100 χλμ. και η μέση κατανάλωση που προέκυψε από δοκιμή μας ήταν 6,1 λτ./100 χλμ. Στα πολύ θετικά είναι και οι χαμηλές εκπομπές CO2, μόλις 99 γρ./χλμ.
Αμεσος ψεκασμός και τούρμπο για το 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1,2 λίτρων του Auris, για να καταφέρει την απόδοση των 116 ίππων και 185 Nm ροπής. Στην πράξη χαρακτηρίζεται από σχεδόν βελούδινη λειτουργία, σβελτάδα από χαμηλά και καλή οικονομία. Η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου όμως δεν ευνοεί τις ρεπρίζ, αν και το 0-100 έρχεται ακριβώς στον ίδιο χρόνο με αυτό του Golf στα 9,7 δλ. Η Toyota για τις εκδόσεις με τροχούς 16 ιντσών υπόσχεται μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 112 γρ./χλμ. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας, ήταν στα 6,8 λτ./100 χλμ., που κρίνεται απόλυτα ικανοποιητική για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Στις εκδόσεις αυτές και οι δύο εταιρίες αποφάσισαν ότι δεν χρειάζονται ανάρτηση. Οπότε και τα δύο "out". Σας προτείνω εκεί στα συγκριτικά σας να βάζετε στον τίτλο και το κύριο κοινό χαρακτηριστικό τους -> "Suspension-less".
Κανένα από τα 2 αλλά ..αν ένα απο τα 2 τότε πολύ ευκολα...AURIS
Στις εκδόσεις αυτές και οι δύο εταιρίες αποφάσισαν ότι δεν χρειάζονται ανάρτηση. Οπότε και τα δύο "out". Σας προτείνω εκεί στα συγκριτικά σας να βάζετε στον τίτλο και το κύριο κοινό χαρακτηριστικό τους -> "Suspension-less".
και γιατί να μην πάρω Pulsar και να κρατήσω μιά τριάρα στην τσέπη?
Εγώ ακόμη δεν κατάλαβα από το άρθρο ποιό αμάξι τελικά ξεχωρίζει...