Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο Toyota C-HR με τον turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 λτ. με απόδοση 116 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο;
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο Toyota C-HR με τον turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 λτ. με απόδοση 116 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο;

Δοκιμή: Toyota C-HR

177.337 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2017)

Με… «δώρα» την προχωρημένη σχεδίαση, τον high-tech χαρακτήρα και τη διαφορετικότητα σε όλα τα επίπεδα, το Toyota C-HR φέρνει χαρμόσυνα νέα ανατρέποντας τα δεδομένα στην κατηγορία των crossover.

What`s new
- Δυναμικός, αλά coupe, σχεδιασμός 
- Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα TNGA
- 1,2 turbo με 116 άλογα
- «Καίει» 7,6 λτ./100 χλμ.
- Στρίβει καλύτερα από το Auris
- Από 20.520 ευρώ

Bασικό χαρακτηριστικό της σχεδίασής του είναι η coupe αισθητική του, κάτι που οφείλεται στο έντονα κεκλιμένο τελείωμα της οροφής, στα μικρά πίσω παράθυρα και στις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών.

Bασικό χαρακτηριστικό της σχεδίασής του είναι η coupe αισθητική του, κάτι που οφείλεται στο έντονα κεκλιμένο τελείωμα της οροφής, στα μικρά πίσω παράθυρα και στις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Κακά τα ψέματα, το νέο C-HR που σημαίνει Coupe High Rider, δεν ήρθε απλά για να… έρθει. Αν και από πλευράς μεγέθους τοποθετείται στην μικρομεσαία κατηγορία των crossovers, το C-HR «ξεφεύγει» σχεδιαστικά ανοίγοντας νέα μονοπάτια αισθητικής και προκαλώντας τους υπόλοιπους παίκτες της κατηγορίας. Το C-HR είναι το δεύτερο μοντέλο της Toyota μετά το 3ης γενιάς Prius, που βασίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της ιαπωνικής φίρμας και το πρώτο μοντέλο εκτός Ιαπωνίας με την «προίκα» αυτή. Με μήκος 4.360 χλστ. στέκεται ακριβώς απέναντι από το πρωτοπόρο της κατηγορίας, το Nissan Qashqai, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.640 χλστ., το πλάτος 1.795 χλστ και το ύψος 1.565 χλστ. Ιδιαίτερα προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική γι αυτό μεγάλο μέρος του πατώματος είναι καλυμμένο, η πίσω αεροτομή έχει μεγάλες οπές για την κατάλληλη ροή του αέρα, που καταλήγει σε ειδικά σχεδιασμένο «χείλος» στην άκρη την πίσω πόρτας, αλλά και προσεκτικά μελετημένους αεραγωγούς. 
 
Φουτουριστικό και ανατρεπτικό
Το C-HR ξεχωρίζει και μπράβο στην Toyota, που τόλμησε να βγάλει στην παραγωγή κάτι που απέχει ελάχιστα από το πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε στο Παρίσι το 2014. Με πηγή έμπνευσης τις αναλογίες και τις ακμές ενός διαμαντιού, βασικό χαρακτηριστικό του C-HR είναι η coupe αισθητική του, κάτι που οφείλεται στο έντονα κεκλιμένο τελείωμα της οροφής, στα μικρά πίσω παράθυρα και στις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών. Οι «πολεμικοί» προφυλακτήρες, τα απίθανα φτερά του αμαξώματος, η αεροτομή και τα μοναδικά πίσω φώτα, συμπληρώνουν την άκρως εντυπωσιακή και γεμάτη «αγριάδα» σχεδίαση. Είναι τόσο ριζοσπαστικό, που τo C-HR είτε το μισείς, είτε το αγαπάς. Δεν υπάρχει μέση οδός. Αν και το project του C-HR αρχικά αφορούσε μόνο την Ευρωπαϊκή αγορά, μετά την ολοκλήρωσή του προσέλκυσε το ενδιαφέρον και άλλων αγορών, οπότε αποφασίστηκε να διατεθεί και σε άλλες αγορές, όπως η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ.
 
Από 20.520 ευρώ
Το Toyota C-HR είναι διαθέσιμο με κινητήρα βενζίνης 1,2 λτ. και 116 άλογα ή ως υβριδικό με το 4ης γενιάς Hybrid Synergy Drive της ιαπωνικής φίρμας και 122 άλογα. Η τιμή εκκίνησης για την 4Χ2 βενζινοκίνητη έκδοση (C-ITY) είναι οι 20.520 ευρώ, χωρίς οθόνη αφής και ζάντες αλουμινίου, αλλά με στάνταρ Toyota Safety Sense (πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας), air condition, ηχοσύστημα, όλες τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες και 10 αερόσακους. Η έκδοση C-ENTER, με οθόνη αφής και ζάντες, κοστίζει 22.070 ευρώ. Η έκδοση C-ULT με στάνταρ μεταλλικό χρώμα κοστίζει 25.750 ευρώ. Η κορυφαία έκδοση του C-HR, C-ULT, με σύστημα πλοήγησης GO και σύστημα ήχου JBL (με 9 ηχείο και ενισχυτή 576 Watts ήταν μέρος της εξέλιξης του αυτοκινήτου από την αρχή) κοστίζει 27.450 ευρώ. Η 4Χ4 έκδοση συνδυάζεται μόνο με κιβώτιο CVT και στην έκδοση C-ENTER κοστίζει 27.170 ευρώ. Το υβριδικό Toyota C-HR είναι διαθέσιμο από την έκδοση C-ENTER με 24.870 ευρώ και φτάνει τις 30.255 για την έκδοση C-HIC GO JBL. 

Με τόσο ριζοσπαστική σχεδίαση, τo C-HR είτε το μισείς, είτε το αγαπάς. Δεν υπάρχει μέση οδός…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN