Γερμανικό και ιαπωνικό στρατόπεδο συγκρούονται στα μικρά crossover με δύο αξιόμαχα μοντέλα: Toyota C-HR Vs Volkswagen T-Roc. Ποιος θα πάρει τη νίκη;

Το C-HR με την ριζοσπαστική και συνάμα φουτουριστική σχεδίαση δεν θυμίζει σε τίποτα μοντέλο παραγωγής της Toyota.

Το T-Roc κατάφερε να αποτινάξει το «μια από τα ίδια» με το οποίο είχε συνηθίσει το κοινό της η Volkswagen.

Πολύ καλό σε ποιότητα και με μοντέρνα σχεδίαση το εσωτερικό του C-HR. Αν θέλετε, επιλέξτε μια δίχρωμη απόχρωση.

Η διχρωμία στο εσωτερικό του T-Roc δίνει επιπλέον πόντους. Κανένα παράπονο από την εργονομία και την ποιότητα.

Toyota C-HR Vs VW T-Roc

39.854 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2019)

Από τη μάχη μεταξύ των Toyota και Volkswagen δεν θα μπορούσε να απουσιάζει αυτή μεταξύ του νέου VW T-Roc και Toyota C-HR. Με στυλ που «ροκάρει», ίδια ιπποδύναμη και τιμή, η τελική έκβαση στις βασικές εκδόσεις των δύο μοντέλων έχει πολύ ενδιαφέρον. Ποιο από τα δύο αποτελεί πιο δελεαστική επιλογή;

Αν έκρυβες το σήμα των δύο μοντέλων και άφηνες μόνο το όνομά τους, δηλαδή T-Roc και C-HR, δύσκολα θα έλεγες πως πρόκειται για μοντέλα των Volkswagen και Toyota. Όχι μόνο επειδή το ίδιο το όνομα δεν παραπέμπει κάπου αλλού μέσα στην ίδια την μάρκα, αλλά επειδή και τα μοντέλα ως μοντέλα φαίνεται πως έχουν ξεφύγει από τις στενές νόρμες της κάθε εταιρείας. Πάρτε για παράδειγμα το C-HR. Σας φαίνεται αυτό για κάποιο Toyota; Όχι βέβαια. Με τέτοια ριζοσπαστική και φουτουριστική σχεδίαση νομίζεις πως είναι κάποιο ηλεκτρικό του μέλλοντος. Κοιτάξτε τώρα τo T-Roc. Είναι ένα «μια από τα ίδια» Volkswagen; Πάλι, όχι, αν και οι επιρροές με τα υπόλοιπα μοντέλα του οίκου είναι περισσότερες. Ποιο είναι τώρα το ομορφότερο; Σίγουρα η απάντηση εμπεριέχει αρκετά το υποκειμενικό στοιχείο, ωστόσο θεωρούμε πως η πλάστιγγα γέρνει πως το ιαπωνικό μοντέλο και αυτό επειδή καταφέρνει περισσότερο να προκαλέσει τον λεγόμενο WOW factor. Βέβαια, να είμαστε ειλικρινείς, αυτό συμβαίνει περισσότερο στις εκδόσεις με διχρωμία στο αμάξωμα. Στα σκούρα, μονόχρωμα μοτίβα, χάνει λίγο από την νεανικότητά του. 

Πιο ρευστό το εσωτερικό του C-HR
Αφήνοντας την εξωτερική σχεδίαση και περνώντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων, πάλι θα ισχυριστούμε πως η διχρωμία παίζει αποφασιστικό ρόλο. Κοιτάξτε το δίχρωμο εσωτερικό του T-Roc και έπειτα το μονόχρωμο του C-HR. O Γερμανός κερδίζει. Βάλτε τώρα στο μυαλό σας ένα δίχρωμο εσωτερικό για το C-HR. Η ισορροπία αλλάζει. Το ιαπωνικό μοντέλο παρά το μπλε φωτισμό είναι πιο ενδιαφέρον, με πιο ρευστές γραμμές και μία οθόνη αφής που κερδίζει τις εντυπώσεις. Μάλιστα, το ίδιο συμβαίνει και με την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή. Σε πείθει εύκολα. Ίσως βέβαια και επειδή αναζητάς λιγότερο το μαλακό πλαστικό από ότι στο T-Roc.

Ευρύχωρο, αλλά όχι για παιδιά. Ποιό;
Το έχουμε ξαναγράψει. Στο κομμάτι της ευρυχωρίας, το Toyota C-HR δεν υστερεί απέναντι στον ανταγωνισμό της κατηγορίας. Ωστόσο, προκειμένου να επιτευχθεί αυτή η πανέμορφη εξωτερική, κουπέ σχεδίαση, οι πίσω επιβάτες δεν βλέπουν προς τα έξω με αποτέλεσμα τα μικρά παιδιά να παραπονούνται στο 5λεπτο. Έτσι, το T-Roc κερδίζει τη μάχη αν είσαι οικογενειάρχης με παιδί δημοτικού. Τα μεγαλύτερα βλέπουν πιο εύκολα προς τα έξω. Όσο τέλος για τις αποσκευές; Πάλι το γερμανικό μοντέλο έχει το προβάδισμα. Όχι πως τα 377 λίτρα του C-HR δεν σου φτάνουν, αλλά το T-Roc θα χωρέσει περισσότερα…

115 άλογα ο κοινός παρανομαστής
Τα δύο μοντέλα έχουν αντίστοιχη ιπποδύναμη: 115 άλογα. Η διαφορά όμως είναι ότι το VW T-Roc φορά έναν 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα, ενώ το Toyota C-HR ένα 4κύλινδρο 1.200άρη, ο οποίος ωστόσο έχει λιγότερη ροπή και αυτό αποτυπώνεται σε καθημερινές συνθήκες κίνησης και σε αίσθηση, παρότι στα χαρτιά δείχνει πιο εξελιγμένος λόγω του ότι μπορεί να δουλέψει σε κύκλο Όττο και Ατκινσον. Βέβαια, μιλώντας με νούμερα οι διαφορές είναι πολύ μικρές, τόσο στο κομμάτι της κατανάλωσης, όσο και των επιδόσεων.

Αυτό το Toyota είναι ευχάριστο
Να είμαστε ειλικρινής, όποιο μοντέλο πατάει στην πλατφόρμα MQB έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μας. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά λοιπόν και με το νέο T-Roc. Το γερμανικό SUV απορροφά όμορφα τις ανωμαλίες, είναι ουδέτερο υπό πίεση, σταθερό στον αυτοκινητόδρομο και γενικά δεν έχει να του προσάψεις κάτι σημαντικό. Το ίδιο όμως συμβαίνει κατΆ έκπληξη και με το ιαπωνικό SUV! Η ανάρτηση με γόνατα Μακφέρσον μπροστά και ψαλίδια πίσω εκπλήσσει ευχάριστα. Το τιμόνι από την άλλη είναι πολύ πλούσιο σε πληροφόρηση και αίσθηση. Το ίδιο μάλιστα ισχύει και για τα φρένα, όπως και για την απόλαυση που λαμβάνεις όταν ανεβάζεις οδηγικό ρυθμό. Με λίγα λόγια; Ίσως εδώ να είναι η πιο αμφίρροπη μάχη…

Η άποψή μας
Η τελική επιλογή είναι αρκετά δύσκολη. Η τιμή των δύο μοντέλων ξεκινά λίγο κάτω από τις 20.000 ευρώ, οι επιδόσεις είναι αντίστοιχες, το ίδιο και η κατανάλωση, ενώ η σχεδίαση και στα δύο τα σπάει. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης από τη βασική έκδοση και η σημαντικότερη διαφορά που μπορούμε να προβάλλουμε  είναι η υπεροχή της Toyota στο κομμάτι της εγγύησης. Θεωρούμε, πάντως πως στην τελική επιλογή το υποκειμενικό στοιχείο και προτεραιότητες θα παίξουν καθοριστικό ρόλο.

Mercedes
test center