
Μειώθηκε ο θόρυβος στο ταξίδι, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center.
Οι τεχνικοί το κατάφεραν ενισχύοντας τη μόνωση του αμαξώματος.
Επίσης, η νέα μάσκα περιόρισε τους αεροδυναμικούς θορύβους.
Πιο στιβαρή συναρμογή έχουν και τα μέρη του ταμπλό, περιορίζοντας τα μικροτριξίματα.
Πώς η Toyota Corolla Cross έγινε πιο ήσυχη και άνετη
Η Toyota ανανέωσε την Corolla Cross και μεταξύ άλλων έχει βελτιώσεις που δεν φαίνονται, αλλά… ακούγονται. Με προσεγμένες επεμβάσεις στο πεδίο του NVH (Noise, Vibration & Harshness), δηλαδή στη μείωση θορύβου, κραδασμών και τραχύτητας, η Toyota κατάφερε να αναβαθμίσει ουσιαστικά την οδηγική εμπειρία του SUV της, προσφέροντας μεγαλύτερη ησυχία και ποιότητα κύλισης.
Πριν πούμε αναλυτικά τι άλλαξε θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η ποιότητας κύλισης και ο θόρυβος, μπορεί να προέρχονται είτε από τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, είτε από την επαφή των ελαστικών με το δρόμο, είτε πρόκειται για αεροδυναμικούς θορύβους. Ας δούμε λοιπόν τι αλλαγές έγιναν και που ωφέλησαν στην πράξη.
Καλύτερη μόνωση και ενίσχυση των υλικών του αμαξώματος
Ξεκινώντας από τη μόνωση της καμπίνας χρησιμοποιήθηκαν υλικά με μεγάλη ικανότητα ηχοαπόσβεσης στα σημεία ένωσης της οροφής, ειδικά υλικά στην περιοχή του πίσω αεραγωγού, στο ταμπλό και στο διαχωριστικό προς τον χώρο του κινητήρα (firewall). Παράλληλα, εφαρμόστηκε τριπλό στρώμα αποσβεστήρα θορύβου πίσω από το ταμπλό, ενώ βελτιώθηκαν οι συγκολλήσεις της οροφής (roof bonding) για μεγαλύτερη στεγανότητα και λιγότερους ανεπιθύμητους ήχους.
| Θόρυβος στα | 100 χλμ./ώρα | 120 χλμ./ώρα | 140 χλμ./ώρα |
|---|---|---|---|
| Toyota Corolla Cross F/L (db) | 65 | 66,7 | 69,1 |
| Toyota Corolla Cross old (db) | 65,4 | 67,1 | 69,8 |

Για τη μόνωση της καμπίνας χρησιμοποιήθηκαν υλικά με μεγάλη ικανότητα ηχοαπόσβεσης στα σημεία ένωσης της οροφής, ειδικά υλικά στην περιοχή του πίσω αεραγωγού, στο ταμπλό και στο διαχωριστικό προς τον χώρο του κινητήρα
Νέα αεροδυναμική μάσκα και πιο στιβαρό εσωτερικό
Για τη βελτίωση των αεροδυναμικών θορύβων τώρα, σημαντικό ρόλο παίζει η νέα, κυψελωτή μάσκα, η οποία πλην της εμφάνισης, αλλάζει και τη ροή του αέρα γύρω από τον κινητήρα, μειώνοντας στροβιλισμούς και θορύβους στις υψηλές ταχύτητες. Αντίστοιχα, τα πίσω φώτα με ενσωματωμένα πτερύγια (aero fins) συμβάλλουν σε πιο ομαλή αεροδυναμική συμπεριφορά και μειωμένο θόρυβο κύλισης.
Τέλος στην ανανεωμένη Corolla Cross, η καμπίνα έχει νέες επενδύσεις και η ανανεωμένη κεντρική κονσόλα προσφέρουν πιο στιβαρή αίσθηση, περιορίζοντας τις μικροδονήσεις και τους «χτύπους» από το εσωτερικό. Ο συνδυασμός με πιο προηγμένα πολυμέσα και στιβαρότερης συναρμογής των επιμέρους στοιχείων ενισχύει την αίσθηση ησυχίας και ποιότητας
Έγινε πιο ήσυχη στο ταξίδι και άνετη στον αυτοκινητόδρομο
Το αποτέλεσμα είναι μια καμπίνα πιο ήσυχη, που κάνει τη διαφορά σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων με τις μετρήσεις μας να το επιβεβαιώνουν αφού τα επίπεδα παραγόμενου θορύβου στα 100, 120, και 140 χλμ./ώρα είναι πλέον στα 65,0/66,7 και 69,1 db, από τα 65,4/67,1/69,8 db του προηγούμενου Corolla Cross. Έτσι μαζί με τις μικρές επεμβάσεις και ρυθμίσεις στην ανάρτηση και του πολιτισμένου σε λειτουργία υβριδικού συστήματος, το Corolla Cross στην ανανεωμένη του γενιά έγινε συνολικά ένα πιο άνετο και πιο ικανό «οικογενειακό» SUV.
.jpg)
