Mε τη δύναμη της βενζίνης, ο high-tech 1,4 MultiAir2 turbo κινητήρας του Renegade αποδίδει 170 άλογα και κινεί γοργά το μικρό Jeep.

Mε τη δύναμη της βενζίνης, ο high-tech 1,4 MultiAir2 turbo κινητήρας του Renegade αποδίδει 170 άλογα και κινεί γοργά το μικρό Jeep.

Κινητήρες-επιδόσεις: Δυναμικό το Renegade, οικονομικά τα diesel

(7/1/2017)

Με 170 άλογα από τον high-tech, 1.400άρη MultiAir2, turbo κινητήρα βενζίνης της Fiat (το Renegade είναι «αδελφό» μοντέλο με το 500X) και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, το μικρό Jeep κινείται αρκετά γρήγορα. Η λειτουργία του κινητήρα στην πράξη είναι εξαιρετικά πολιτισμένη και σε αυτό βοηθά και το κιβώτιο με τις 20 διαφορετικές χαρτογραφήσεις λειτουργίας, που προσαρμόζεται άμεσα στο στυλ οδήγησης. Ωστόσο, η αυξημένη ισχύς του κινητήρα, η τετρακίνηση και το βάρος, έχουν ως αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση της έκδοσης αυτής να είναι «τσιμπημένη», με τη μέση της δοκιμής μας να ανέρχεται περί τα 11,0 λτ./100 χλμ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το SEAT Leon X-Perience «φοράει» τον Euro6, 1,6 TDI 16βάλβιδο turbodiesel των 110 ίππων με μέση κατανάλωση 6,7 λτ./100 χλμ και ξεχωρίζει για τη χορταστική ροπή των 250 Nm, που είναι διαθέσιμη από τις 1.500-3.000 σ.α.λ. Ιδιαίτερα πολιτισμένος και απαλλαγμένος από αισθητούς κραδασμούς, ο κινητήρας δεν προβληματίζει στις καθημερινές μετακινήσεις και προσφέρει απόλυτα επαρκείς επιδόσεις. Για τη μετάδοση της κίνησης στους 4 τροχούς υπάρχει 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τον σχετικό επιλογέα να είναι ευχάριστος σε αίσθηση και ακριβής στη λειτουργία του.
 
Το πιο οικονομικό από τα 3 στην πράξη είναι το Panda Cross με τον Euro6, 1,3 λτ., turbodiesel κινητήρα των 95 ίππων (ήταν 80 πριν) και κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. Τραβάει μια χαρά στις χαμηλές στροφές και βοηθά ιδιαίτερα στις εκτός δρόμου περιηγήσεις. Προσαρμοσμένο στις off road ανάγκες είναι και το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αφού η 1η σχέση είναι πιο κοντής κλιμάκωσης. Ο επιλογέας είναι θετικός και εύχρηστος.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda