Τρελάθηκε η Toyota και επιμένει στα «κανονικά» μοτέρ;

54.865 Επισκέψεις στο άρθρο (11/8/2021)

Όταν όλες οι μάρκες έχουν πέσει με τα μούτρα στην ηλεκτροκίνηση, η Toyota είναι η μόνη που δημιουργεί ελπίδα για τους λάτρεις των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Όχι όμως όπως νομίζεις!

Όχι, δεν τρελάθηκε η Toyota να επιμένει στη βενζίνη όταν όλος ο πλανήτης αλλάζει και γίνεται ηλεκτρικός. Δεν είναι όμως και μέρος του «τσουνάμι» κατασκευαστών που ανακοινώνουν και λανσάρουν το ένα ηλεκτρικό μετά το άλλο. Γιατί η Toyota κάτι έχει στο μυαλό της.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Για την ακρίβεια, όχι η Toyota, αλλά ο Toyoda. O Akio Toyoda, ο επικεφαλής της μάρκας, θέτει τον στόχο της αυτοκίνησης: ουδέτερους ρύπους άνθρακα. Το ίδιο όπως και οι άλλες μάρκες. Με μία όμως σημαντική διαφορά. Θέλει να το κάνει χωρίς να καταστρέψει την αυτοκίνηση. Και πιο ειδικά, την αυτοκινητοβιομηχανία, ειδικότερα της Ιαπωνίας.

Και αυτό, λέει ο ίδιος, θα γίνει σταματώντας την απόρριψη των συμβατικών και υβριδικών έναντι των ηλεκτρικών μοντέλων (με μπαταρία). Η διαφορά, για τον Toyoda είναι το καύσιμο. Έτσι πριν λίγες μέρες, κάθισε πίσω από το τιμόνι μίας αγωνιστικής Corolla 1,6 και έκανε 24ωρο αγώνα αντοχής. Με μηδενικούς ρύπους. Και καύσιμο το υδρογόνο.

Η Toyota δεν αντιτάσσεται στην ηλεκτροκίνηση, ούτε γιατί δεν έχει την τεχνολογία, ούτε γιατί, όπως λένε κάποιοι είναι πίσω στα ηλεκτρικά. Λόγια του ίδιου του Toyoda αυτά. Αυτό που φαίνεται όμως από την μέχρι τώρα συμπεριφορά της μάρκας είναι πως αντιτάσσεται στις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες.

Συνέχεια του άρθρου >>>
peugeot
NISSAN