Παρά το μικρό κινητήρα, η MiTo δεν ξεχνά τα σπορτίφ γονίδιά της. Το ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 κάνει δουλειά.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παρά το μικρό κινητήρα, η MiTo δεν ξεχνά τα σπορτίφ γονίδιά της. Το ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 κάνει δουλειά.

Οδική συμπεριφορά: Τα σπορτίφ MiTo και Mini ξεχωρίζουν

43.739 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2013)

ΜiTo και Ypsilon διαχωρίζουν τη θέση τους με το πρώτο να έχει σπορτίφ διάθεση και το δεύτερο να δίνει έμφαση στην άνεση. To Mini Cooper ακολουθεί τη μέση οδό επιχειρώντας να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα και των δύο. 


Το σύστημα D.N.A. στη MiTo που έχει τρεις επιλογές, τις Dynamic, Normal και All Weather, δίνει το «παρών» παρέχοντας στον οδηγό τη δυνατότητα παραμετροποίησης στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, η MiTo είναι σταθερή στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και με απαγορευτικές ταχύτητες στο κοντέρ, ενώ στις στροφές διατηρεί συνεχή «επικοινωνία» με τον οδηγό της. Τα φρένα χαρακτηρίζονται πολύ καλά, τόσο σε δύναμη (χρειάζεται 40,2 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα έως τη πλήρη ακινητοποίηση), όσο και σε προοδευτικότητα. 

Από την άλλη,, «ατσαλάκωτη» είναι η αίσθηση που δίνει στο δρόμο η Lancia Ypsilon, αν πρέπει να αποδοθεί με μια λέξη. Οι αναρτήσεις με τη μαλακή ρύθμιση απορροφούν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και εξασφαλίζουν υψηλή ποιότητα κύλισης. Επίσης, η ευελιξία που παρέχει στις αστικές μετακινήσεις, εκτιμάται δεόντως όπως και η ευκολία στο παρκάρισμα.

Το Mini, τέλος, διατηρεί τον ολοκληρωμένο οδηγικό του χαρακτήρα, επιχειρώντας να συνδυάσει δυναμικό χαρακτήρα και άνεση.
Πατάει στο δρόμο με χαρακτηριστική σιγουριά, δεδομένου το μεγέθους του. Βασίζεται σε αρκετά στιβαρό και άκαμπτο πλαίσιο και ο οδηγός έχει στη διάθεσή του γρήγορο, κοφτερό τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση και καλά σε αίσθηση και απόδοση φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 40,3 μέτρα). Η ηχομόνωση φιλτράρει σε μεγάλο βαθμό το θόρυβο κύλισης αφήνοντας λίγη από τη ευχάριστη χροιά του μοτέρ να περάσει στην καμπίνα.

To Mini διαγράφει τροχιές ακριβείας, χάρη στο άκαμπτο πλαίσιο και το τιμόνι ακριβείας.

To Mini διαγράφει τροχιές ακριβείας, χάρη στο άκαμπτο πλαίσιο και το τιμόνι ακριβείας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center