Ο 1,1 λτ. diesel του Rio χαρίζει στο αυτοκίνητο πολύ χαμηλή κατανάλωση, αλλά και εκπομπές CO2 94 γρ./χλμ. χωρίς τέλη κυκλοφορίας.

Ο 1,1 λτ. diesel του Rio χαρίζει στο αυτοκίνητο πολύ χαμηλή κατανάλωση, αλλά και εκπομπές CO2 94 γρ./χλμ. χωρίς τέλη κυκλοφορίας.

Κατανάλωση: Στο ρυθμό του diesel

47.731 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2015)

Και οι τρεις επιλογές των diesel μικρών χαρακτηρίζονται από τη χαμηλή κατανάλωση που προσφέρουν. Με βάση μάλιστα τα εργοστασιακά νούμερα μετρήσεων, το Kia Rio 1,1 diesel «καίει» μόνο 3,6 λτ./100 χλμ., με το SEAT Ibiza 1,2 TDI να ακολουθεί (3,8 λτ./100 χλμ.) και το Fiat Punto 1,3 MTJ να έπεται (4,2 λτ./100 χλμ.). 


Στις μετρήσεις κατανάλωσης που κάνουμε στην εθνική, το Rio επιβεβαίωσε την πολύ καλή του επίδοση οικονομίας, αφού έκαψε 5,0 λτ./100 χλμ. στα 135 χλμ./ώρα. Στις ίδιες μετρήσεις, το SEAT Ibiza 1,2 TDI πέτυχε αυτή την κατανάλωση στα 130 χλμ./ώρα, ενώ το Fiat Punto 1,3 MTJ 75 PS δεν έχει μετρηθεί (το ισχυρότερο των 85 ίππων είχε επιτύχει τα 5,0 λτ./100 χλμ. στα 125 χλμ./ώρα). 

Στο κομμάτι των εκπομπών ρύπων, το Kia Rio 1,1 diesel εκπέμπει 94 γρ./χλμ. και το SEAT Ibiza 1,2 TDI 99 γρ./χλμ., με αποτέλεσμα να απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Το Fiat Punro 1,3 MTJ 75 PS έχει 112 γρ./χλμ. με τέλη κυκλοφορίας 100,8 ευρώ ανά έτος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
vw