Προδοσία ή μήπως λύτρωσητο turbo κάτω από το καπό της αγαπημένης σας μάρκας;

Προδοσία ή μήπως λύτρωσητο turbo κάτω από το καπό της αγαπημένης σας μάρκας;

Turbo στα Honda: Προδοσία ή λύτρωση;

8.741 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2018)

Πόσο σκληροπυρηνικοί οπαδοί της Honda είστε; Πως βλέπετε το turbo κάτω από το καπό της αγαπημένης σας μάρκας για πρώτη φορά;

Είναι η Honda αντι-turbo;  Η μάρκα όχι, οι οπαδοί της όμως μάλλον ναι. Βλέπεις για τους Hondaκηδες το ιδανικό αυτοκίνητο της μάρκας που αγαπούν έχει μοτέρ ξυράφι, με κόκκινα που ξεκινούν στις οκτώ και βυθίζονται μέχρι τις 10.000 στροφές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Για τον Hondaκια το μοτέρ πρέπει να είναι VTEC και να δουλεύει ψηλά. Να χτυπάει κόφτες σε κάθε αλλαγή και να δίνει εκεί που τα άλλα έχουν προ πολλού τελειώσει. Και φυσικά όλα αυτά είναι όμορφα και όποιος έχει οδηγήσει έστω και μία φορά ένα τέτοιο διαμάντι, δύσκολα χάνει την όρεξή του για περισσότερο. Δύσκολα κοιτάζει πίσω σε ότι ήξερε. Όταν μάθεις να οδηγείς οκτώ με 10.000 σ.α.λ όλα τα άλλα σου μοιάζουνε με τράτες.
 
Αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει κανείς που να μην έπεσε σε κεραυνοβόλο έρωτα με τα μοτέρ της Honda. Όμως η Honda δεν φτιάχνει μοτέρ μόνο για κόφτες, ούτε μόνο για αναβάσεις, στροφιλίκια, πατήματα, ανοίγματα και Hondaκηδες. Η Honda είναι μία παγκόσμια μάρκα, και μάλιστα από τις λίγες, αφού συνεχίζει μόνη της, χωρίς συνεργασίες ή ομίλους που σημαίνει ότι κάθε πώληση ενός μοντέλου μετράει μόνο όταν αυτό έχει τα δικά της σήματα.
 
Έτσι το να γυρίσει σε μικρά τούρμπο μοτέρ ήταν μάλλον αναμενόμενο. Το τούρμπο είναι πολύ πιο εύκολο στην οδήγηση αφού έχει ροπή από χαμηλά και σε μεγάλο φάσμα λειτουργίας, δεν θέλει συνεχείς αλλαγές στο κιβώτιο, καίει λιγότερο στην πράξη και έχει πλέον δοκιμασμένη αξιοπιστία που συνάδει με ότι περιμένει κανείς από έναν Ιάπωνα κατασκευαστή όπως η Honda.
 
Είναι όμως το “λογικό”, και λογικό για την Honda; Ή έπρεπε η μάρκα να μείνει στο 1990; Φυσικά δεν μιλάμε για την τεχνολογία, γιατί τα μοτέρ VTEC είχαν πετύχει ιδιαίτερα καλές επιδόσεις σε κατανάλωση και ρύπους, και χωρίς τούρμπο. Με το τούρμπο όμως έρχεται η ολοκλήρωση. Σε συνδυασμό με τον χαμηλό κυβισμό, τα νέα μοτέρ της Honda προσφέρουν επιδόσεις και κατανάλωση ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, χωρίς να υστερούν σε πάθος για οδήγηση.
 
Και την ίδια λογική θα περιμένουμε και στο άνω άκρο, όταν δηλαδή δούμε το Type-R με τούρμπο μοτέρ, όπου, αν κρίνουμε από ότι έχουμε δει, οι Hondaκηδες θα ανταμειφθούν με ένα σύνολο που και τουρμπίζει και κοκκινίζει το στροφόμετρο, αν και δεν το χρειάζεται όσο πριν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
NISSAN