Η βασική έκδοση του Golf συνεχίζει να έχει 85 άλογα, αλλά ο TSI κινητήρας από τα 1.200 «έπεσε» στα 1.000 κ.εκ..
Kινητήρας: Πάει καλύτερα από τον 1,2 TSI!
37.696 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2019)
Στην πράξη και παρά την 3κύλινδρη φύση του, ο 1,0 ΤSI έχει ανάλογα πολιτισμένη, με του 4κύλινδρου 1,2 TSI, λειτουργία κυρίως όμως κινεί αξιοπρεπώς το γερμανικό μοντέλο χάρη στην άμεση απόκριση και τη ροπή, που όχι μόνο δεν υστερεί, αλλά είναι και μεγαλύτερη (175 αντί 160 Nm) σε σχέση με πριν. Παρά το μικρότερο φάσμα απόδοσης της μέγιστης τιμής (2.000-3.000 σ.α.λ. έναντι 1.400 – 3.500 σ.α.λ), το «βασικό» Golf είναι πιο σβέλτο, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας. Και δεν μιλάμε τόσο για τα 0-100 (12,0 έναντι 12,3 δλ.), όσο για τις ρεπρίζ (60-100 με 4η και 80-120 με 5η σε 10,8 δλ. και 15,9 δλ. έναντι 11,7 και 20,0 δλ. αντίστοιχα).
Η αδυναμία στις υψηλές στροφές καθιστά σαφές, ότι το φόρτε είναι οι χαμηλομεσαίες. Το κιβώτιο παραμένει 5άρι και σίγουρα ένα πιο πυκνά διατεταγμένο 6άρι με overdrive 6η θα τόνιζε περισσότερο τις επιταχύνσεις. Ωστόσο πιθανότατα να μην κατάφερνε τόσο καλή κατανάλωση, τη μέση τιμή της οποίας την μετρήσαμε στα 5,9 λτ./100 χλμ., που είναι από τις χαμηλότερες στην κατηγορία.
5,9 βενζίνη καίει το 1,2 polo μου όταν ρολάρει στις κατηφόρες της Τρίπολης (πραγματική μέτρηση στην αντλία και όχι ένδειξη trip computer). Αν καίει 5,9 το golf τότε το polo καίει 4?
5,9 βενζίνη καίει το 1,2 polo μου όταν ρολάρει στις κατηφόρες της Τρίπολης (πραγματική μέτρηση στην αντλία και όχι ένδειξη trip computer). Αν καίει 5,9 το golf τότε το polo καίει 4?