Η χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 15 χλστ. και οι 17άρες ζάντες έχουν χαρίσει στην έκδοση Edition 40 ένα ελαφρώς πιο σπορτίφ προσανατολισμό. Η ποιότητα κύλισης παραμένει κορυφαία.

Η χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 15 χλστ. και οι 17άρες ζάντες έχουν χαρίσει στην έκδοση Edition 40 ένα ελαφρώς πιο σπορτίφ προσανατολισμό. Η ποιότητα κύλισης παραμένει κορυφαία.

Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο και ασφαλές υπό πίεση

23.258 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2015)

Το βασικό πλεονέκτημα στην οδική συμπεριφορά του Volkswagen Golf είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη προσφέροντας καλά επίπεδα άνεσης, αλλά και ισορροπημένες αντιδράσεις στο αμάξωμα. Μάλιστα, εκτός από στάνταρ ESP υπάρχει και ηλεκτρονικό διαφορικό XDS (από τη βασική έκδοση). Στην περίπτωση, τώρα, του μοντέλου της δοκιμής, τα 15 χλστ. της χαμηλότερης ανάρτησης και οι 17άρες ζάντες με το 45άρι προφίλ έρχονται για να δώσουν μια ελαφριά πιο σπορτίφ αίσθηση στο όλο σύνολο κυρίως στις στροφές, χωρίς όμως οι ανωμαλίες του οδοστρώματος να περνούν έντονα στο εσωτερικό και να γίνονται ενοχλητικές. Κατά τα άλλα, το τιμόνι είναι σαφές στην πληροφόρηση (μάλιστα ανάλογα με το οδηγικό προφίλ που θα επιλεχθεί αλλάζει το βάρος και ο λόγος του), ενώ αποτελεσματικά είναι και τα φρένα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda