Ελαστικός και δυνατός κινητήρας, αλλά στην πράξη ο συνδυασμός του με το DSG μειώνει τη συχνότητα λειτουργίας με 2 κυλίνδρους.

Ελαστικός και δυνατός κινητήρας, αλλά στην πράξη ο συνδυασμός του με το DSG μειώνει τη συχνότητα λειτουργίας με 2 κυλίνδρους.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Καλές επιδόσεις, αλλά…

36.111 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2014)

Οι 140 ίπποι και, κυρίως, τα 250 Nm ροπής του κινητήρα χαρίζουν ζωντανές επιδόσεις. Σε σχέση με το χειροκίνητο τα 0-100 έρχονται 0,5 δλ., αργότερα (9,0 δλ.), αλλά χάρη στο άμεσο kickdown οι ρεπρίζ είναι δυναμικές εξασφαλίζοντας γρήγορα προσπεράσματα (60-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ.).  Η VW υπόσχεται 4,7 λτ./100 χλμ. και 110 γρ. CO2/χλμ. τιμές κατά 0,1 λτ./100 χλμ. και 2 γρ./χλμ. αντίστοιχα μικρότερες από εκείνες της χειροκίνητης έκδοσης. 


Η λειτουργία του συνόλου είναι πολιτισμένη, ενώ η απόδοση της δύναμης είναι γραμμική χωρίς ξεσπάσματα. Η πλούσια ροπή είναι διαθέσιμη σε ένα μεγάλο ωφέλιμο εύρος στροφών. Θετικά είναι και τα σχόλια για το κιβώτιο, από το οποίο όμως δε λείπουν κάποιοι δισταγμοί στο απότομο πάτημα του γκαζιού.

 Επίσης θα θέλαμε στάνταρ paddles για αλλαγές με τα δάκτυλα πίσω από το τιμόνι. Πάντως σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης είναι απίθανο να οδηγήσεις με 2 κυλίνδρους (μόνο σε κατηφόρα και με χάιδεμα του γκαζιού).  Στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο βλέπαμε πιο συχνά την ένδειξη για 2κύλινδρη λειτουργία.  Σχετικά με την κατανάλωση οι μετρήσεις έδειξαν 6,8-7,4 λτ./100 χλμ., ενώ υπό πίεση μπορείς να ξεπεράσεις τα 9,0 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto